• Dat er in topics, bij sommige woorden een link achterzit en als je erop klikt je dan op zo'n site komt van: maak kans om te winnen?

    Ik heb hier de heledag al last van?

    voorbeeld van wat ik te zien krijg:



    Voor de mensen die dit ook hebben,
    Dit blijkt een virus te zijn

    Download een antivirus scanner zoals Malwarebytes Anti-Malware en laat je hele pc scannen.

    Het kan ook zijn
    Dat je de extensies in je webbrowser moet aanpassen.

    Met dank aan DarkSavior. ; )

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:36 ]


    <3

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, als je gewoon op download drukt krijg je gratis versie. Die is goed genoeg. Als je hem geinstalleerd hebt doe je gewoon een Volledige scan.
    En als die ook niks vind dan ligt het aan een extensie in je browser, maar dat betwijfel ik eerlijk gezegd.


    Er staat dat er 60 bestanden gevonden zijn die geïnfecteerd zijn. Hoe kan ik dit oplossen? : $


    <3

    Oh fijn, dan heb ik dus blijkbaar ook een virus. Ik zal het dan ook gelijk maar even downloaden ><


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    DarkSavior schreef:
    Dat is een virus! Download een virusscanner en laat je pc scannen.

    Dan hebben een hoop mensen een virus :x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Player schreef:
    (...)

    Er staat dat er 60 bestanden gevonden zijn die geïnfecteerd zijn. Hoe kan ik dit oplossen? : $

    Uuuh, er moet ergens een knop staan met problemen oplossen. Daar moet je op drukken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Citroen schreef:
    (...)
    Dan hebben een hoop mensen een virus :x

    I know en bijna niemand leest wat er gereageerd word dus zullen ze het ook niet weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien is het wel handig om in de beginpost te zetten dat het een virus is? Voor de mensen die het ook hebben en te lui zijn om het topic door te lezen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    DarkSavior schreef:
    (...)
    I know en bijna niemand leest wat er gereageerd word dus zullen ze het ook niet weten.

    Laat het de topicmaakster in de beginpost zetten?
    Als dit een virus is en een hoop mensen hebben dat, dan is t best ernstig.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    @Player, lukt het?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Uuuh, er moet ergens een knop staan met problemen oplossen. Daar moet je op drukken.


    Uh, ik zie die knop niet staan? :$


    <3

    Player schreef:
    (...)

    Uh, ik zie die knop niet staan? :$


    Nadat de scan klaar is moet je rechtsonder kijken, daar staat "Bekijk resultaten". Klik daarop.

    Je ziet dan een lijstje met alle geinfecteerde bestanden. Als het goed is zijn al die bestanden al aangekruist met een groen vinkje. Kijk dan linksonder in het venster, daar staat "verwijder geselecteerde". Klik daar op


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Nadat de scan klaar is moet je rechtsonder kijken, daar staat "Bekijk resultaten". Klik daarop.

    Je ziet dan een lijstje met alle geinfecteerde bestanden. Als het goed is zijn al die bestanden al aangekruist met een groen vinkje. Kijk dan linksonder in het venster, daar staat "verwijder geselecteerde". Klik daar op


    Bedankt! het is gelukt!


    <3

    Geen last van en ik ben deze week weinig online geweest, dus Q heeft ook niet veel ruimte gehad dit op mij te bombarderen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Player schreef:
    (...)

    Uh, ik zie die knop niet staan? :$

    Uuuh, ik heb geen virussen dus ik zie die knop niet. Hij zou ergens rechts- of links onderin moeten staan.

    EDIT: Nvm, alwin had al gereageerd. Hopelijk is het probleem nu opgelost. Soms moet je je browser / pc opnieuw opstarten voordat het echt weg is.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 13:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu zet ik de computer weer aan, maar is het nog steeds hetzelfde?


    <3

    Player schreef:
    Nu zet ik de computer weer aan, maar is het nog steeds hetzelfde?

    Hmm, laat Malwarebytes nog eens je pc scannen. Welke browser heb je? Want het kan ook aan een extensie/plug-in liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.