• Ik had een idee bedacht voor een verhaal, aangezien ik in mijn vakantie toch niet veel te doen heb. Hihi, maar wat vinden jullie hier van?


    Het verhaal gaat uit de ik vorm van de negen jaar jonge Firee, ze is wat anders dan de meeste meisjes van haar leeftijd, haar ontwikkeling is al verder. Firee snapt dingen die zelfs haar ouders niet kunnen begrijpen, ze is al stukken verder dan ze hoort te zijn voor haar leeftijd terwijl ze er gewoon uit ziet als een negen jarig meisje. De meeste mensen verklaren haar voor een gek, voor anders. Dag in en dag uit word Firee gepest, maar er is nog wat anders aan dit meisje. Ze kan in de toekomst kijken, wanneer ze s'avonds laat op bed zit terwijl haar ouders haar aankijken vertelt ze in kleuren en geuren wat er morgen of over een week gaat gebeuren. Wanneer ze haar ouders vertelt wat er gaat gebeuren op kerst avond word ze op gesloten. 'Er word een moord gepleegd, in dit dorpje' sprak haar kinderelijke stem op dat moment uit. Maar niemand gelooft haar waardoor ze in een moeilijk web komt te zitten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 17:29 ]


    I'm a fighter, let me go.

    Klinkt leuk ^^
    Wil je me waarschuwen??
    Maar het doet me ergens wel denken aan wat er met Alice (van Twilight) is gebeurt...
    (Ik weet niet of je dat verhaal kent, het staat in dat "extra" boek)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Hmm, het doet me wel héél hard aan Alice's verhaal denken, buiten de moord.


    Ex astris, sciencia

    Waarschuwen please :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    LaCerise schreef:
    Klinkt leuk ^^
    Wil je me waarschuwen??
    Maar het doet me ergens wel denken aan wat er met Alice (van Twilight) is gebeurt...
    (Ik weet niet of je dat verhaal kent, het staat in dat "extra" boek)


    Ik heb alleen een gedeelte van de films gezien, oorspronkelijk is dit account van mijn nichtje maar ik bezit hem de vakantie. Hihi, maar nee dat stuk ken ik niet?


    I'm a fighter, let me go.

    Misschien dat ik er wat aan kan veranderen. Hmmm, even denken.


    I'm a fighter, let me go.

    Klinkt interessant!
    Kan je me waarschuwen als je begint?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Klinkt interessant!
    Kan je me waarschuwen als je begint?


    Sure.


    I'm a fighter, let me go.

    OnlyOneMe schreef:
    Klinkt heel spannend! Zou je me willen waarschuwen als je begint?


    First things first, but not necessarily in that order

    Klinkt gaaf. Waarschuw mij ook maar. :)


    I can't define who I am.

    Klinkt leuk zou je mij willen waarschuwen>

    http://www.quizlet.nl/stories/91374/understand/


    I'm a fighter, let me go.

    Klinkt nice :)
    Waarschuw mij ook!


    Tijd voor koffie.