• The Footie Club
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:50 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bundesliga schreef:
    Sanne is op vakantie. :'D

    Weet ik, maar toch. (A)

    Cadentium schreef:
    (...)

    Stel dat zij in The Avengers zaten:9~.
    Maar ik had wel ergens gelezen dat Superman Batman een ring had gegeven van Kryptonite, voor het geval dat hij zich tegen Batman zou keren door ''het kwade'', of iets wat hij niet in de hand zou hebben. Echt cute.


    In The Avengers kan niet, want die zijn van Marvel, Superman en Batman zijn van DC.
    Maar omg stel je voor... :9~
    In 2013 komt de nieuwe Superman film can't wait!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    In The Avengers kan niet, want die zijn van Marvel, Superman en Batman zijn van DC.
    Maar omg stel je voor... :9~
    In 2013 komt de nieuwe Superman film can't wait!


    Ja, klopt, daarom suckt het zo :C .
    Superman wil ik ook zieeen!


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Ja, klopt, daarom suckt het zo :C .
    Superman wil ik ook zieeen!


    Ik ben een huge Superman fan, heb alle films met Christopher Reeve gezien, Superman Returns en de serie Smallville met 10 seizoenen. (nerd)


    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Mario's boxer.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    De enige Superman film die ik heb gezien is die gene waarin zijn pak zwart wordt.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    Ik ben een huge Superman fan, heb alle films met Christopher Reeve gezien, Superman Returns en de serie Smallville met 10 seizoenen. (nerd)

    Smalville, met die jongen van Cheaper by the Dozen! Die keek ik ook, maar het kwam best laat dus stopte ik ermee. Ik heb volgens mij ook al die films gezien. Maar ik ben meer van de Batman.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    De enige Superman film die ik heb gezien is die gene waarin zijn pak zwart wordt.


    Dat is... Spiderman.. :'D.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    De enige Superman film die ik heb gezien is die gene waarin zijn pak zwart wordt.


    Hmm, is dat niet Spiderman 3?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Cadentium schreef:
    (...)
    Smalville, met die jongen van Cheaper by the Dozen! Die keek ik ook, maar het kwam best laat dus stopte ik ermee. Ik heb volgens mij ook al die films gezien. Maar ik ben meer van de Batman.


    Ja Tom Welling! Ik heb 1 tot 4 op dvd, en de rest keek ik via internet. Ik was zo verslaafd daaraan serieus.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Dat is... Spiderman.. :'D.


    HAHAHAHA KIM TOCH.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ben ff spelletje doen en eten babes (flower)


    ~

    Bundesliga schreef:
    Hmm, is dat niet Spiderman 3?

    Geen idee maar toen had zijn pak een virus of zo waardoor zijn pak niet rood maar zwart werd en zijn karakter werd ook boos. Was wel een goede film. Maar vind Batman leuker.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Geen idee maar toen had zijn pak een virus of zo waardoor zijn pak niet rood maar zwart werd en zijn karakter werd ook boos. Was wel een goede film. Maar vind Batman leuker.


    Ja die was echt goed. Vind het daarom ook jammer dat er wéér een deel is gemaakt.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Geen idee maar toen had zijn pak een virus of zo waardoor zijn pak niet rood maar zwart werd en zijn karakter werd ook boos. Was wel een goede film. Maar vind Batman leuker.


    Dat was geen superman maar spiderman 3. D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.