• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

"Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."

Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

Kamp Halfbloed:

Kamp Halfbloed ligt achter wat de halfgoden "Halfbloedheuvel" noemen, aan Long Island Sound. Het Grote Huis, een soort van boerderij, en de aardbeivelden zijn het enige van het Kamp dat nog gezien kan worden door de stervelingen. De grens van het Kamp wordt gevormd door Long Island Sound, Halfbloedheuvel en het bos. Die grenzen zijn magisch versterkt zodat alles en iedereen die toestemming heeft van een kamper, veilig daarbinnen wordt beschermd voor monsters en onweer. Het is onmogelijk voor stervelingen of monsters om het Kamp binnen te komen zonder die toestemming. Dan heb je nog Thalia's dennenboom waarin het Gulden Vlies hangt, die boom en dat Vlies zorgen ervoor dat de grenzen nog sterker zijn. Er ligt trouwens ook een draak bij de boom die het Vlies beschermd.

Centraal gelegen in het Kamp heb je een blok huizen, twaalf om precies te zijn, die opgesteld staan in een grote U. Deze huizen vormen onderdak voor de halfgoden, voor elke god één. De huizen van Hera, Poseidon, Artemis en Zeus zijn onbewoond. Zeus en Poseidon hebben hun pact gelegd en Artemis en Hera hebben een eed afgelegd voor eeuwig maagd te blijven. Hades heeft geen huis.

Verder heb je nog een arena, een klimmuur waarvan de lava naar beneden stort, een amfitheater waar 's avonds de samenzang plaatsvindt, volleybalvelden, stallen, wapenopslag, het bos waar vlaggenroof en wagenraces worden gehouden en voor de rest kan je altijd de kaart checken. :]

REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je langer dan twee dagen niet online kan komen, dan vraag je om een queeste.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Jarvis] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan mij of Sif als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Altijd naam, gebouw en plaats weergeven aan het begin van een post.

In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:

Personages:

Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Sif
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura - Op queeste tot woensdag of donderdag.
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins

Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Jarvis
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch - Op queeste

Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Sif
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn

Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Sif
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz

Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Allison Rosa Billington||17||Aragog

Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner

Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||Gebouwaanvoerder||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision

Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Jarvis
    -Elise Helena Castle||15||Jarvis
    -James Charles Woodstan||17||Alladin

Rollenstory
    Rollentopic

VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.

Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.

BEGIN: Het is vrijdag, vlaggenroofdag en team rood [Athena, Hermes, Hephaistos en Aphrodite] en team blauw [Apollo, Ares, Dionysus en Demeter] maken zich klaar voor de strijd, in afwachting op James van het Athenagebouw, Ameliah van het Aresgebouw, Madison van het Aphroditegebouw en Rhiannon van het Apollogebouw - die eigenlijk niet echt mee mocht, maar het toch deed - terugkeren van hun queeste.

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 20:30 ]

help

Madison Julliet Robinson|-|16|-|Aphrodite|-| Weide
    Als ik mijn arm opnieuw heb verbonden loop ik het gebouw weer uit en loop op een langzame pas naar de stallen waar Trigger staat. Ik kijk onderweg wat om me heen en loop dan zachtjes de stallen in waar ik een hinnik hoor van Trigger en ik aai hem over zijn neus voordat ik de stal deur open doe en Trigger me al volgt. Ik loop naar een weide met kleine bloemen en een klein meertje en ik laat me even in het gras zakken en geniet van de warme zonnestralen op mijn gezicht.

*Wilt iemand naar Madison komen..??*

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 17:46 ]

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Philomena Amare Xaveniya | 17 | Hephaistos | Klimmuur

Ik grijnsde en behendig ving ik het harnas. 'Miss Philomena.' zei ik. Ik deed het harnas om. 'Maar noem me gewoon Philo,' Ik knipoogde naar de jongen. 'Alec, is het niet ?' Ik kende hier zowat iedereen. Het was niet moeilijk als je hier al lang bent. Ik keek de jongen aan waarvan ik zijn naam zeker wist. 'Dus.. Klaar?'

Aiden Michaël Damis | 18 | Dionysus | Vuurwerk Strand

Haar flirterige stem hoorde ik van het afstandje. Ik lachte even en liep langzaam naar haar toe. Mijn donkere ogen keken haar aan. 'Hmm, prachtig.' zei ik en grijnsde even. Een andere emotie te zien dan dat? Niet echt. Een sprankje van iets, maar voor de rest. Niets. Ik ging met mijn hand langs haar haar. 'Heb ik je daarom al heel de dag niet gezien.'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Alec Morgani ¦ 17 ¦ Hermes ¦ Klimmuur
    'Alec, is het niet?' ik knik en bind het touw vast. de enige bescherming op deze kloimmuur. Als het breekt of doorbrand, zijn we zelf verantwordelijk. Dat is blijkbaar het leven van een halfbloed.
    'Dus... Klaar?' Ik ga op de eerste paar steunen staan en grijns naar Philo. Ze is best knap, net zoals belachelijk veel meiden hier. Maar ik verwacht hier niet lang te overleven. Sinds ik heir gebracht was, heb ik me op de achtergrond gehouden. Ik knik resoluut.
    'Go easy on me, dit is mijn eerste keer,'
    lach ik terwijl ik begin te klimmen.

Naiya Vanity ¦ 15 ¦ Aphrodite ¦ Vuurwerk Strand
    'Hmm, prachtig. Heb ik je daarom al heel de dag niet gezien?' Ik knik en zet een voet in het water. Ik ben geen dochter van poseidon, maar ik hou van het water. De mythe gaat dat moeder geboren werd in zeeschuim.
    'Natuurlijk, perfectie kost tijd hoor,' lach ik liefjes. Zijn hand ging door zijn haar waardoor zijn spieren nog zichtbaarder werden. Not bad at all.
    'En wat heb jij heel de dag gedaan, Ai?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[Waar kunnen Elise, Ryan en Alex heen? Of maak het Elise en Ryan, Alex gaat nu naar zijn gebouw, denk ik. Ik ben trouwens superblij dat jullie allemaal je locatie bij je naam zetten, normaal gezien letten ze daar nooit op bij RPG's die ik maak xd]

Alexander Damian Abernathy || 17 || Athena - Aanvoerder || Ziekenboeg
    Als Chiron klaar met hem is, gaat Alex naar zijn gebouw om daar wat uit te rusten. Het gebouw ligt zoals gewoonlijk vol met boeken en papier. Alex zit neer op zijn bed en kijkt naar de vertrouwde wanorde.

Rhiannon Samantha Chapman || 16 || Apollo || Apollogebouw
    Ryan neemt haar gitaar van naast haar bed en staat op. Ze gaat naar het amfitheater en begint wat liedjes te spelen. Het is ongelofelijk hoe erg je muziek kan missen in twee weken.

[Mijn moeder zei: "Ga je kamer eens opruimen." Dan zei ik: "Geniale mensen zijn zelden ordelijk, ordelijke mensen zijn zelden geniaal." Albert Einstein, I love you.]

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:07 ]

help

*misschien kan een van hun of allemaal naar Madison ofzo gaan i'm lonely (cat)*

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

[Kan Madison niet naar het amfitheater komen? ^^]

help

*Uhm ja is goed c:*

Philomena Amare Xaveniya | 17 | Hephaistos | Klimmuur

Ik lach, dit was iets wat ik gewend was. Ik was hier al bijna mijn hele leven. 'I will be.' zeg ik en bind het touw goed. 'Wees niet bang. Concentreer je en dan komt alles goed. Laat je niet te veel leiden door angst.' zei ik en grinnik. 'Daardoor kreeg ik dit.' zei ik en liet een litteken op mijn arm zijn. Het was groot vanaf mijn pols tot elleboog. 'En dan is vuur nog wel mijn beste vriend.'

Aiden Michaël Damis | 18 | Dionysus | Vuurwerk strand

'Het kost inderdaad tijd.' zei ik en keek haar na terwijl e het water inging. Mijn shirt deed ik uit en gooide ik bij mijn schoenen. 'Wat ik heb gedaan? Niet veel maar ook niet weinig.' zei ik schouderophalend en keek haar aan.

AAAAAAAAAAA

I'm bored, that's why.

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 18:13 ]

help

[ Dat was heel coel. ]

Madison Julliet Robinson|-|16|-|Aphrodite|-| Amfitheater
    Ik sta op na een tijdje aangezien ik er een beetje klaar me ben om stil te zitten en loop richting het amfitheater en laat Trigger in de weide staan, dat deed ik wel vaker en ik bond terwijl ik aan het lopen was mijn haar in een losse staart terwijl er wat plukjes los hingen. Toen ik eindelijk was zag ik wat andere en liep op ze af "Heey" zeg ik glimlachend.

Prisoner schreef:
    [ Dat was heel coel. ]

[Iek bén kewoon coel. :3]

help

Rhiannon Samantha Chapman || 16 || Apollo || Amfitheater
    Ryan stopt abrupt met zingen en kijkt op. "Hallo, Madison!", zegt ze. "Heb daarnet een uitbrander van Chiron gekregen. Nahjah, wat had ik dan verwacht. Weet jij wie er vanavond samenzang leidt?" Ze zet haar gitaar aan de kant en klopt op de stenen bank als teken dat Madison daar kan neer zitten.

help

Jarvis schreef:
    (...)

[Iek bén kewoon coel. :3]

[ Yes u r cause u like avengers ;d ]

Alec Morgani ¦ 17 ¦ Hermes ¦ Klimmuur
    Met een licht nerveuze glimlach klom ik naar boven. Ik was nog geen vijf meter boven de grond toen de eerste rots langs mijn schouder viel. Het was gloeiend heet.
    'Geen probleem,' grijns ik vrolijk, waarna ik naar de volgende rots spring en me snel weer vasthou aan de wand.
    'Dus, Hephaestus' dochter?' gok ik. ik was nog niet zeer goed in het onthouden van de goden en wat ze allemaal deden.

Naiya Vanity ¦ 15 ¦ Aphrodite ¦ Vuurwerk Strand
    Ik glimlach liefjes waarna ik mijn handen het water in doop. De druppels die ik naar zijn gezicht spletterde, glitterden in het laatste, rode zonlicht. Ondertussen gleed mijn donkere blik met een fliterige glinstering over aiden's lichaam. Jammer dat hij ouder was en niets in me zag. Plus dan was er nog dat oude akkefietje met die jageres.
    'Zin in het kampvuur vanavond?'

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.