• De Tweede Wereldoorlog was niet alleen veroorzaakt door Hitler, maar grotendeels door kinderen van de drie Griekse oppergoden; Zeus, Poseidon en Hades. De kinderen hadden zoveel macht dat ze een veel te hoge dunk van zichzelf hadden maar ook hun krachten niet onder controle konden houden. Om wille van die gebeurtenis, maar ook om wille van een profetie, sloten de Grote Drie een pact;

    "Een halfbloed, kind van een Grote god
    Wordt zestien ondanks zijn hachelijk lot
    Aanschouwt de wereld door de slaap geveld,
    Het vervloekte staal oogst de ziel van de held.
    Door een enkele keus zijn zijn dagen geteld.
    De triomf of teloorgang wacht het Olympisch veld."


    Een pact dat geen van de drie ooit nog kinderen zou krijgen. Nu is het het jaar 2017. De voorspelling is uitgekomen alsook een tweede voorspelling, maar na al die voorspellingen hebben de Grote Drie besloten dat het misschien beter is om het gewoon wat rustiger aan te doen en geen kinderen meer te krijgen, ook omdat hun echtgenotes meestal wat ongedurig worden. Alles gaat in Kamp Halfbloed zijn normale gang, de kinderen worden getraind en op queesten gestuurd als dat nodig is. Maar zijn ze wel allemaal sterk genoeg om het kamp te overleven?

    Kamp Halfbloed:



    Kamp Halfbloed ligt achter wat de halfgoden "Halfbloedheuvel" noemen, aan Long Island Sound. Het Grote Huis, een soort van boerderij, en de aardbeivelden zijn het enige van het Kamp dat nog gezien kan worden door de stervelingen. De grens van het Kamp wordt gevormd door Long Island Sound, Halfbloedheuvel en het bos. Die grenzen zijn magisch versterkt zodat alles en iedereen die toestemming heeft van een kamper, veilig daarbinnen wordt beschermd voor monsters en onweer. Het is onmogelijk voor stervelingen of monsters om het Kamp binnen te komen zonder die toestemming. Dan heb je nog Thalia's dennenboom waarin het Gulden Vlies hangt, die boom en dat Vlies zorgen ervoor dat de grenzen nog sterker zijn. Er ligt trouwens ook een draak bij de boom die het Vlies beschermd.

    Centraal gelegen in het Kamp heb je een blok huizen, twaalf om precies te zijn, die opgesteld staan in een grote U. Deze huizen vormen onderdak voor de halfgoden, voor elke god één. De huizen van Hera, Poseidon, Artemis en Zeus zijn onbewoond. Zeus en Poseidon hebben hun pact gelegd en Artemis en Hera hebben een eed afgelegd voor eeuwig maagd te blijven. Hades heeft geen huis.

    Verder heb je nog een arena, een klimmuur waarvan de lava naar beneden stort, een amfitheater waar 's avonds de samenzang plaatsvindt, volleybalvelden, stallen, wapenopslag, het bos waar vlaggenroof en wagenraces worden gehouden en voor de rest kan je altijd de kaart checken. :]


    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je een queeste wilt, vraag dat dan aan Sif of mij.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Jarvis] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan mij of Sif als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.

    In te vullen:
    Naam en voornaam:
    Gebouw:
    Leeftijd:
    [Tussen de 12 en de 18]
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg]
    Karakter:
    Familie:
    Tijd op Kamp Halfbloed:
    Probleelm/Slechte karaktertrek:
    Extra:


    Personages:

    Nu kunnen er nog personages bij komen bij elk gebouw :]

    Aphrodite (liefde, vruchtbaarheid, schoonheid en beschermster van fauna en flora)
    -Julian Emilio Myles||17|| Sif
    -Naiya Vanity||15||Gebouwaanvoerder||Escritura - Pas woensdag of donderdag internet.
    -Madison Julliet Robinson||16||MoccaSins


    Apollo (orakel, boogschieten, ziekte en gezondheid, muziek, dichtkunst en de zon)
    -Jongen||Connor Spacer||17||Gebouwaanvoerder||Alladin
    -Rhiannon "Ryan" Samantha Chapman||16||Jarvis
    -Silva Apricis||16||WiccedWitch


    Ares (oorlog, krijgslust)
    -Hunter Celestin||18||Poeh
    -Fayenna "Fay" Quinn Kingsley||16||Gebouwaanvoerder||Sif
    -Ameliah Kaia Xanthe||16||Aragog
    -Daniël Emilio Scagotti||17||WillNotLearn


    Demeter (landbouw en graan)
    -Damian Collin Singer||13||Sif
    -Cynthia Molly Penning||17||Gebouwaanvoerder||Poeh
    -Cali Betemé||14||LostDreamz


    Dionysus (wijn en feesten)
    -Aiden Michaël Damis||18||Gebouwaanvoerder||Prisoner
    -Madison Rosa Billington||17||Aragog


    Hephaistos (smeedwerk, vuur en ambachten)
    -JNathan Edward King||18||WillNotLearn
    -Aurelia Solana Denealy||17||Gebouwaanvoerder||Khedira
    -Philomena Amare Xaveniya||17||Prisoner


    Hermes (handel, verkeer, dieven, boodschapper van de goden)
    -Alec Morgani||17||Escritura
    -Fely Anpé Hendea||16||AlimaWeasly
    -Liselore Moneros||14||LostDreamz
    -Liam Drake Stones||16||NightVision


    Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk)
    -Alexander "Alex" Damian Abernathy||17||Gebouwaanvoerder||Jarvis
    -Elise Helena Castle||15||Jarvis
    -James Charles Woodstan||17||Alladin

    -Olivia Willow Sagesse||16||Bisous

    Rollenstory

    VRAGEN MOGEN ALTIJD GESTELD WORDEN EN HET IS ALTIJD MOGELIJK OM MEE TE DOEN.


    Misschien moet ik hier even aan toevoegen dat Kamp Halfbloed niet mijn idee was, maar een kamp uit de geweldige reeks "Percy Jackson" van Rick Riordan, het hele idee van de goden die een pact sluiten en de profetie zelf ook, behoren aan hem toe.


    BEGIN: Het is vrijdag, vlaggenroofdag en team rood [Athena, Hermes, Hephaistos en Aphrodite] en team blauw [Apollo, Ares, Dionysus en Demeter] maken zich klaar voor de strijd, in afwachting op James van het Athenagebouw, Ameliah van het Aresgebouw, Madison van het Aphroditegebouw en Rhiannon van het Apollogebouw - die eigenlijk niet echt mee mocht, maar het toch deed - terugkeren van hun queeste.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 13:46 ]


    help

    Link afbeelding:http://www.google.be/search?tbm=isch&source=mog&hl=nl&gl=be&client=safari&tab=wi&q=cute%20boys&sa=N&biw=320&bih=356#i=13

    Naam en voornaam: Liam Drake Stones
    Gebouw: Hermes
    Leeftijd: [Tussen de 12 en de 18]16
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg] hij is lang en redelijk gespierd. Hij heeft zwart haar dat wat krult en felle blauwe ogen.
    Hij heeft wat koperkleurige huid.
    Karakter: Zijn karakter is een beetje een mengelmoes: hij is heel anders in gezelschap dan alleen. Bij andere mensen is hij lief en sociaal, maar alleen of bij mensen die hij wantrouwt is hij sluw en listig. Hij is slim en een meestersluiper en dief. Hij wordt bijna nooit gesnapt. Zijn vrienden en familie betekenen alles voor hem.
    Familie: Zijn moeder en zijn halfzus en zijn stiefvader. Hij geeft heel veel om zijn stiefzusje, maar minder om zijn moeder want zij kiest altijd voor de kant van zijn stiefvader, die hij haat.
    Tijd op Kamp Halfbloed: net 2 jaar
    Probleelm/Slechte karaktertrek: hij kan heel erg wantrouwig en achterdochtig zijn. Zodra hij aanvoelt dat er iets slechts gaat Gebeuren, schakelt hij over op zijn 'dievenkant.'
    Extra: 's nachts sluipt hij altijd weg om in het bos te gaan rondzwerven of om dingen te stelen.


    Sorry dat het zo onordelijk is maar dit is op mijn mobiel gedaan:s


    If there's no risk, there's no reward.

    TheseWords schreef:
    Kan ik nog ergens meedoen als meisje?


    Yep, liefst van Dionysus als dat kan. :]


    help

    NightVision schreef:
    Link afbeelding:http://www.google.be/search?tbm=isch&source=mog&hl=nl&gl=be&client=safari&tab=wi&q=cute%20boys&sa=N&biw=320&bih=356#i=13

    Naam en voornaam: Liam Drake Stones
    Gebouw: Hermes
    Leeftijd: [Tussen de 12 en de 18]16
    Uiterlijk: [Foto+ uitleg] hij is lang en redelijk gespierd. Hij heeft zwart haar dat wat krult en felle blauwe ogen.
    Hij heeft wat koperkleurige huid.
    Karakter: Zijn karakter is een beetje een mengelmoes: hij is heel anders in gezelschap dan alleen. Bij andere mensen is hij lief en sociaal, maar alleen of bij mensen die hij wantrouwt is hij sluw en listig. Hij is slim en een meestersluiper en dief. Hij wordt bijna nooit gesnapt. Zijn vrienden en familie betekenen alles voor hem.
    Familie: Zijn moeder en zijn halfzus en zijn stiefvader. Hij geeft heel veel om zijn stiefzusje, maar minder om zijn moeder want zij kiest altijd voor de kant van zijn stiefvader, die hij haat.
    Tijd op Kamp Halfbloed: net 2 jaar
    Probleelm/Slechte karaktertrek: hij kan heel erg wantrouwig en achterdochtig zijn. Zodra hij aanvoelt dat er iets slechts gaat Gebeuren, schakelt hij over op zijn 'dievenkant.'
    Extra: 's nachts sluipt hij altijd weg om in het bos te gaan rondzwerven of om dingen te stelen.

    Sorry dat het zo onordelijk is maar dit is op mijn mobiel gedaan:s


    Dankjewel voor je moeite :]


    help

    Hermes heeft nog een gebouwaanvoerder nodig.


    help

    @NightVision, kan je trouwens straks - als je op je pc zit - kijken voor die foto, want je hebt denk ik de verkeerde link gezet..


    help

    WillNotLearn schreef:
    Naam en voornaam: Daniël Emilio Scagotti
    Gebouw: Ares
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:




    Karakter: Hij is verschrikkelijk eigenwijs en vertrouwt mensen niet erg snel, hij kan best aardig zijn als je hem leert kennen en als hij je de kans geeft om hem te leren kennen.
    Familie: /komt later
    Tijd op Kamp Halfbloed: 3 Jaar
    Probleelm/Slechte karaktertrek: Hij is verschrikkelijk eigenwijs en doet dingen op zijn eigen manier zonder zich iets aan te trekken van wat andere mensen daar van vinden.
    Extra: /komt later


    Jongere leeftijd, alsjeblief.


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    Jongere leeftijd, alsjeblief.


    Sorry gaat vanzelf XD Heb het aangepast

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 13:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Sorry gaat vanzelf XD Heb het aangepast


    Okaay! We beginnen binnen tien minuutjes :3


    help

    Yesshh <3


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Yeey. <3


    kindness is never a burden.

    REGELS:
    -Je neemt geen acties van iemand anders over.
    -16+ is NIET toegelaten.
    -OOC tussen haakjes.
    -Kamp Halfbloed is groot, dus zet even bij je naam en goddelijke ouder waar je bent, ander wordt het chaotisch.
    -Enkel Sif en ik kondigen activiteiten zoals wagenraces en vlaggenroof aan.
    -Enkel Sif en ik maken nieuwe topics aan, behalve als geen van beiden online is, dan mag de laatste die gepost heeft dat doen.
    -Als je een queeste wilt, vraag dat dan aan Sif of mij.
    -Alsjeblief geen mindere goden, alleen Olympische ouders.
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Meneer D. [Dionysus, die kampleider is] en Chiron worden door mij [Jarvis] gespeeld.
    -Saters en overige goden worden door iedereen gespeeld, maar je vraagt het eerst aan mij of Sif als je een god op bezoek wilt laten komen, dat doen ze namelijk niet vaak.
    -Geen oneliners.
    -Naamsveranderingen doorgeven.


    Iniminie beetje aangepast, want Chiron is eigenlijk degene die dingen aankondigt, alsook meneer D.


    help

    Naam en voornaam: Nathan Edward King
    Gebouw: Hephaistos
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:





    Karakter:/komt later
    Familie:/komt later
    Tijd op Kamp Halfbloed: 4 jaar
    Probleelm/Slechte karaktertrek: Als hij het ergens niet mee eens is loopt hij er meestal gewoon van weg, ook als er iets tegen hem gezecht word waar hij het niet mee eens is weigert hij ernaa te luisteren.
    Extra:


    Don't be like the rest of them, darling

    Die tweede foto hè.. :9~:9~:9~


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jarvis schreef:
    (...)

    Had je er dan al een gereserveerd? Want ik zie je nergens bij staan... xd


    eh.. ja in het vorige topic vroeg ik of er nog een plek vrij was in huis Apollo en ze zeiden dat die er was maar alleen een jongen dus..


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?