• Uit duizenden kandidaten zijn tien jongeren tussen de 16 en 25 uitgekozen om deel te nemen aan 'Hurricane Island'. De enige eisen om je in te schrijven was dat je in de leeftijdsgroep moest vallen en niet bekend mocht zijn. In dit tv-progamma wordt de groep tussen tien uur 's ochtends en acht uur 's avonds gevolgd terwijl ze moeten overleven op een Caribisch, verder onbewoond eiland.
    Wanneer de groep op het eiland aan zal komen, staan er al twee huisjes klaar: één voor de jongens en één voor de meisjes. Maar voor de rest zullen ze alles zelf moeten verzorgen. Pas wanneer iemand iets heeft gebroken of een dodelijke ziekte onder de leden heeft zal deze worden opgehaald. Wanneer ze honger hebben en niks kunnen vinden, worden ze aan hun lot overgelaten.

    Wie zijn sterk genoeg voor dit eiland?

    __

    Er worden dus vijf jongens en vijf meisjes gespeeld die moeten overleven op dit eiland. Het eiland biedt veel mogelijkheden; er groeit fruit, lopen kippen los en er is genoeg vis in de zee. Het water kunnen ze halen van beekjes in het bos, aangezien het zeewater natuurlijk veel te zout is.
    Als er een huisje beschadigt raakt door de storm, moeten ze dit zelf weer opbouwen. De groep mag van thuis mee nemen wat ze willen, maar als dit op is wordt het niet bijgevuld.

    - Je speelt niet voor anderen
    - 16+ is toegestaan
    - Foto's voor de personage's zijn verplicht (dus geen anime o.i.d.)
    - Alleen 'extra' en 'bijnaam' hoeven niet worden ingevuld, voor de rest wil ik van alles een beschrijving
    - Geen perfectie
    - Ruzie's binnen de karakters houden
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Houdt het realistisch; niemand is dus meteen een expert in kippen vangen o.i.d.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Naam:
    Bijnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    Tenzij mensen zich uitschrijven of te laat zijn met het invullen van hun reservering, zitten we VOL

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 19:25 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Altijd als er een leuke RPG wordt gestart, ben ik er een dagje niet. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: François Francesco Torres.
    Bijnaam: Cesco
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Hij is erg gesloten maar toch aardig tegen anderen. Hij praat niet graag over zichzelf maar wil het liefst veel over anderen te weten komen. Cesco is bijna nooit boos, en als hij dat is moet je oppassen.
    Verleden: Cesco is bij zijn geboorte ter adoptie afgestaan en is geadopteerd door een franse familie, vandaar die naam. Hij werd door zijn 'ouders' gebruikt, hij moest alle vuile werkjes opknappen.
    Extra: /

    Zo iets?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Klaine4Ever
    Ja, hij is goed hoor (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    O zijn naam spreek je uit als Franswa


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Dylan Owen Conor.
    Bijnaam:
    Dil.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Leeftijd:
    Negentien.
    Uiterlijk:


    Dylen heeft donker bruin haar dat altijd warrig omhoog staat door de gel. Hij heeft mooie diep bruine ogen. Zijn kaaklijn is niet erg zichtbaar en het lijkt zo net of hij een teer gezichtje heeft. Zijn spieren zijn goed zichtbaar doordat hij vaak in de sportschool kwam.
    Innerlijk:
    Dylan kan een aardige jongen zijn als je hem niet tegen je hebt. Zodra je hem het gevoel geeft dat je hem niet mag of hij jou niet mag dan zal hij opeens niet zo aardig meer zijn. Dylan is een echte teamspeler en is dus liever niet alleen. Hij staat altijd klaar voor zijn vrienden en vind vriendschap een van de belangrijkste dingen. Hij zal zijn vrienden altijd trouw zijn. Hij respecteert iedereen. Niemand is minder voor hem, iedereen is gelijk.
    Verleden:
    Dylan heeft nooit een perfect leventje geleden. Hij haalde altijd kattenkwaad uit en heeft nu net zijn school kunnen afronden. Hij begon al vroeg met werken en kan dus ook goed voor zichzelf zorgen. Zijn ouders hadden het nooit erg breed. Toen Dylan ging werken was het dus ook een grote opluchting voor zijn ouders. Zo hadden ze het toch nog een beetje beter.
    Extra:
    Alhoewel Dylen een echte teamplayer is en graag omringd is door vrienden houd hij wel van privacy. Dylan houd erg van dansen.

    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:35 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    Naam:
    Rizardo Luneth Lazuli

    Bijnaam:
    Riz, Rizzy

    Geslacht:
    Mannelijk

    Leeftijd:
    19

    Uiterlijk:
    - Rizardo heeft een redelijk atletisch lichaam
    - Hij heeft felgroene ogen
    - Zijn haar is een mix van blond en bruin. Het blonde deel heeft gewoon teveel zon gehad. Het is vaak best warrig
    - Hij heeft een zachte huid met een olijf-toon
    - Hij draagt meestal donkere jeans en een t-shirt met korte mouwen. Rizardo heeft een hekel aan dingen met lange mouwen.

    Innerlijk:
    Rizardo is op het eerste gezicht erg rustig. Hij is redelijk vriendelijk tegen iedereen die vriendelijk tegen hem is, behalve als hij een persoon echt niet mag. Dit gebeurt niet vaak, maar als het gebeurt heeft het niet altijd een reden.
    Als hij eenmaal kwaad is, zal hij erg koud en afstandelijk reageren tegen iedereen, behalve de paar mensen waar hij echt om geeft. Hij zal echter niet snel overgaan tot geweld. Dit omdat hij zijn frustraties uitwerkt tijdens het sporten. Dit is meestal hardlopen of boksen. Hij is een beginnende bokser en nog maar redelijk goed.
    Sporten is iets wat hij graag doet, net als videospellen. Wat hij wel haat is zich vervelen.
    Rizardo is erg netjes op zijn spullen en zal dan ook nooit rotzooi maken of achterlaten. Als iets hem niet interreseert, is hij erg lui en zal hij het dan ook niet doen. Hij heeft een goed imuunsysteem en kan goed tegen de kou. Wel kan hij zeer slecht zonder eten, want hij word kribbig als hij honger heeft.

    Verleden:
    Rizardo komt uit een redelijk rijke familie. Hij woont in een hoekhuis in een grote stad. In dat huis woont ook zijn vader, grootmoeder en twee kleine zusjes. Zijn moeder stierf na de geboorte van zijntwee kleine zusjes, toen Rizardo 5 was. Zijn zusjes hebben de namen Adele en Natascha. Zijn vader is een hard werkende man die niet vaak thuis is. Rizardo is dus opgegroeid bij zijn grootmoeder, Rita. Ze is 84 jaar oud en de moeder van zijn vader.
    Rizardo gaf zich op omdat hij een uitdaging wilde.

    Extra:
    Rizardo is gesloten. Hij heeft moeite met het praten over zijn gevoelens omdat hij zichzelf vaak niet begrijpt. Hij heeft geen echte vrienden die alles van hem weten; alleen heel veel oppervlakkige vrienden. Daarom is hij meestal afstandelijk.
    Ook heefthij nog erg veel moeite met de dood van zijn moeder, omdat zijn vader of grootmoeder het nooit met hem besproken hebben.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 21:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @ xheart
    Ja, hij is goed, en leuk :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Weet je trouwens wanneer we beginnen? Ik heb erg irregular internet tot donderdag avond. As in, waarschijnlijk nu nog voor 1 1/2 uur, en dan niet meer. :'D
    Omdat ik bij een vriendin van mijn verloofde verblijf terwijl we naar college gaan. Because busses are expensive and she doesn't have internet in her flat.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Weet je trouwens wanneer we beginnen? Ik heb erg irregular internet tot donderdag avond. As in, waarschijnlijk nu nog voor 1 1/2 uur, en dan niet meer. :'D
    Omdat ik bij een vriendin van mijn verloofde verblijf terwijl we naar college gaan. Because busses are expensive and she doesn't have internet in her flat.

    Ik wilde morgenavond om 9 uur beginnen. Maar als donderdagavond je beter uitkomt wil ik het best uitstellen hoor.

    Wanneer gaan jullie trouwens trouwen? Ze is al best lang je verloofde volgens mij :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Ik wilde morgenavond om 9 uur beginnen. Maar als donderdagavond je beter uitkomt wil ik het best uitstellen hoor.

    Wanneer gaan jullie trouwens trouwen? Ze is al best lang je verloofde volgens mij :'D


    I'm 18 woman. :'D We wachten nog een paar jaar; Eerst maar ons eigen flat/huis zien te krijgen and our life in order. Ik ben hier net bijna 3 weken. But yeah, in 3/4 years probably.

    En ja, donderdagavond zou veel beter uitkomen eigenlijk. Because I don't have internet untill then.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Donderdag heb ik schoolfeest als het goed is :S


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Escritura schreef:
    (...)

    I'm 18 woman. :'D We wachten nog een paar jaar; Eerst maar ons eigen flat/huis zien te krijgen and our life in order. Ik ben hier net bijna 3 weken. But yeah, in 3/4 years probably.

    En ja, donderdagavond zou veel beter uitkomen eigenlijk. Because I don't have internet untill then.

    Ik vind 18 ook best jong om verloofd te zijn, dus ik dacht misschien gaan jullie ook vroeg trouwen :3

    Oke, dan verander ik de beginpost even.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Klaine4Ever schreef:
    Donderdag heb ik schoolfeest als het goed is :S

    Donderdagmiddag dan? Of moet je nog naar school?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Donderdagmiddag dan? Of moet je nog naar school?


    Meh, ik moet werken tot 5 uur.


    Your make-up is terrible

    Fuck, dit wordt nog best lastig :')


    "Do you believe monsters are born or made?"