• Football Ladies.

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil



    Crazy shipnames

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:16 ]


    ars moriendi

    Wtf, op Facebook word ik elke keer toegevoegd door mensen die ik niet ken haha

    T0RRES schreef:
    Ik ben 1 abo verloren :\

    Pff, loserlezers heb jij niet nodig. *O* Ik kan je trouwens mijn nummer nu niet sturen aangezen hij steeds de melding geeft dat ik al berichten heb verstuurd terwijl dat niet klopt? =S


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    Nieuw hoofdstuk. Nu naar bed. Morgen haal ik wel spellingsfouten eruit.

    Ik ga je nieuwe hoofdstukje morgen lezen, ben nu iets te druk bezig met muziek

    Ik heb altijd het idee dat ik slecht schrijf, als ik een abo verlies. Hoe dan ook, nu ga ik écht slapen. En reacties achterlaten jullie!

    Babes ik ga ook slapen. Sami word ongeduldig en ik moet morgen weer werken. Sleepwell sweeties(K)(flower)


    ~

    T0RRES schreef:
    Ik ben 1 abo verloren :\

    Heb jij verhalen dan? Zal ik ze even promoten in mijn story? Gegarandeerd dat je dan wat abo's erbij krijgt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    Babes ik ga ook slapen. Sami word ongeduldig en ik moet morgen weer werken. Sleepwell sweeties(K)(flower)

    Bye Naom
    Sleep well with Sami (flower)

    Aria schreef:
    (...)
    Heb jij verhalen dan? Zal ik ze even promoten in mijn story? Gegarandeerd dat je dan wat abo's erbij krijgt. (:

    Ik wil ook promotie! (bat)
    Lol, jk! *O* Hoe vond je mijn hoofdstuk, Amy? Ik mistte jou leuke reactie, daar kijk ik stiekem altijd een beetje naar uit hihi ;$


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik wil ook promotie! (bat)
    Lol, jk! *O* Hoe vond je mijn hoofdstuk, Amy? Ik mistte jou leuke reactie, daar kijk ik stiekem altijd een beetje naar uit hihi ;$

    Ik lees hem als m'n pa en ma naar bed gaan, trololol. Ik promoot jullie morgen wel in het volgende hoofdstukje, k? En dan zeg ik wel zo van; 'als jullie geen abo nemen, dan ban ik.' jk, jk, hahah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik lees hem als m'n pa en ma naar bed gaan, trololol. Ik promoot jullie morgen wel in het volgende hoofdstukje, k? En dan zeg ik wel zo van; 'als jullie geen abo nemen, dan ban ik.' jk, jk, hahah.

    Hahaha omg, kijk, daarom is het dus useful een mod-mattie te hebben (cop). Hahaha x)
    En oké, hihi, kun je nagaan, ik miste jou reactie gewoon al :'D Sneusneu..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha omg, kijk, daarom is het dus useful een mod-mattie te hebben (cop). Hahaha x)
    En oké, hihi, kun je nagaan, ik miste jou reactie gewoon al :'D Sneusneu..

    Hij wordt heel lang, promise. Hahaha, ja, ja, dat zijn de voordelen. (wbw)
    Er zijn ineens ook heel veel mensen die me niet meer mogen, of juist andersom en allemaal vrienden verzoeken sturen, hahaha. Sneu.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Hij wordt heel lang, promise. Hahaha, ja, ja, dat zijn de voordelen. (wbw)
    Er zijn ineens ook heel veel mensen die me niet meer mogen, of juist andersom en allemaal vrienden verzoeken sturen, hahaha. Sneu.

    Hahaha like what the hell? :'D Hoezo zou je jou unfrienden nu je mod bent? Je bent zoals ik ook al smste nog steeds dezelfde leuke Amy, je naam is nu alleen rood en je bent een Q-baas. (krul) En asskissers zijn nog erger :')!


    ars moriendi

    Even douchen! xx


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha like what the hell? :'D Hoezo zou je jou unfrienden nu je mod bent? Je bent zoals ik ook al smste nog steeds dezelfde leuke Amy, je naam is nu alleen rood en je bent een Q-baas. (krul) En asskissers zijn nog erger :')!

    Nah, niet uit m'n vriendenlijst, ik ga geen namen noemen, maar echt van die modhaters hier op Q, hahaha. Die mogen je dan plots niet meer en dan denk ik echt like; 'alsof ik zoveel veranderd ben?' srsly, gosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Nah, niet uit m'n vriendenlijst, ik ga geen namen noemen, maar echt van die modhaters hier op Q, hahaha. Die mogen je dan plots niet meer en dan denk ik echt like; 'alsof ik zoveel veranderd ben?' srsly, gosh.

    Best wel laag als je gewoon al standaard "mods" haat. Dat is gewoon discriminatie. (no_chears)
    edit: of modcisme. Ofzoiets. 8)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 22:55 ]


    ars moriendi