• Football Ladies.

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil



    Crazy shipnames

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:16 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Net zo lang als.. :x
    Hahaha oké, het is laat, ik merk het weer aan mijn niveau. :') Hahaha. Heb je ook al een slot en alles bedacht of niet? :3

    Wel bedacht, nog niet geschreven. Na het EK komt er een tijdsprong van een jaar, en dan is het einde, hahaha.
    Ik vind 7 A4tjes toch wel bijzonder lang daarvoor, LOL. Dat die van Klaas nou zo onmenselijk huge is, kan ik niets aan doen hè.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Wel bedacht, nog niet geschreven. Na het EK komt er een tijdsprong van een jaar, en dan is het einde, hahaha.
    Ik vind 7 A4tjes toch wel bijzonder lang daarvoor, LOL. Dat die van Klaas nou zo onmenselijk huge is, kan ik niets aan doen hè.


    HAHAHA x'D
    Tsja, ik vond het wel een redelijk goede vergelijking gezien de lengte van jou geschreven A4tjes. (krul)

    En ja, Spanje heeft echt perfect naar jou verhaal gevoetbald. They won for you, my friend. :Y)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)


    HAHAHA x'D
    Tsja, ik vond het wel een redelijk goede vergelijking gezien de lengte van jou geschreven A4tjes. (krul)

    En ja, Spanje heeft echt perfect naar jou verhaal gevoetbald. They won for you, my friend. :Y)

    Nu ga ik Nando even vragen of hij A4tjes wilt halen hoor, HAHA, oké, het is laat in de avond, daar geef ik het de schuld aan.
    En tuul'k, ik heb gedreigd, dat ik Nando anders veilig opgesloten hou in de kelder, geloof me, werkt geweldig goed, hihi. En nu ga ik naar bed, want morgen moet ik om half acht me bed uit, ugh, gelukkig maar drie uurtjes werken! Welterusten alvast Claire aan jou en je hub, niet te wild hé. x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Nu ga ik Nando even vragen of hij A4tjes wilt halen hoor, HAHA, oké, het is laat in de avond, daar geef ik het de schuld aan.
    En tuul'k, ik heb gedreigd, dat ik Nando anders veilig opgesloten hou in de kelder, geloof me, werkt geweldig goed, hihi. En nu ga ik naar bed, want morgen moet ik om half acht me bed uit, ugh, gelukkig maar drie uurtjes werken! Welterusten alvast Claire aan jou en je hub, niet te wild hé. x

    Of gewoon dreigen met geen seks. (krul) Aaahw man, kom ik aan mijn mijn 9 to 5 job D: Blehh geen zin in.. Verwacht ik straks dus wel veeeel story, maar dat komt helemaal goed gezien het aantal cm van kuch je a4tjes. (A) misschien verstandig dat ik er ook maar eens induik.. Werk ze morgen, ik spreek je! <3 xoxox

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 23:58 ]


    ars moriendi

    Goedemorgen aan niemand(krul)
    Ik ga over drie uurtjes weg *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aria schreef:
    Heb jij verhalen dan? Zal ik ze even promoten in mijn story? Gegarandeerd dat je dan wat abo's erbij krijgt. (:

    Heb ik verhalen?! Heb ik verhalen?! IK HEB EEN TORRES STORY! (cat)
    En wel meer stories maar die zijn niet zo bijzonder.

    Verdomde rotschool!;s


    There is nothing more badass than being yourself

    Hola, btw.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Over een uurtje ga ik weg D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    Over een uurtje ga ik weg D:


    Waar ga je naartoe?


    There is nothing more badass than being yourself

    Ozil schreef:
    (...)

    Waar ga je naartoe?

    Naar Sri Lanka, tot en met 26 juli ;_;
    Het is leuk, maar dan heb ik heel lang geen Q D: *is verslaafd*
    Misschien heb ik Wi-Fi op de vliegvelden of zo, kom ik misschien nog even langs 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik ben zo jaloers op jou Lisanne

    VanDerVaart schreef:
    OMG ik ben zo jaloers op jou Lisanne

    Ghehe. Ik maak een tussenstop in Dubai -wbw-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Naar Sri Lanka, tot en met 26 juli ;_;
    Het is leuk, maar dan heb ik heel lang geen Q D: *is verslaafd*
    Misschien heb ik Wi-Fi op de vliegvelden of zo, kom ik misschien nog even langs 8D


    Woah, fijne reis, and enjoy! :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mannschaft schreef:
    (...)
    Ghehe. Ik maak een tussenstop in Dubai -wbw-

    Ja, maak het nog erger haha :'D
    Veel plezier in Sri Lanka
    Ik moet zo naar de tandarts D:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 10:25 ]