• Football Ladies.

    Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil



    Crazy shipnames

    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká


    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:16 ]


    ars moriendi

    Heeft Ibi dat echt gezegd? ;o

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Fakking kut vd Wiel. Eruit zetten die gast en nooit meer opstellen. Die was inderdaad alleen maar bezig met zijn kledinglijn, zijn rapliedjes en zijn koptelefoon en voor de rest heeft hij amper wat tegen iemand gezegd. Daarbij voetbalde hij het bedroevendst van allemaal. Idioot dat het is.


    Ik vond Ibi ook alles behalve goed. Hij heeft het hele seizoen ook niet gespeeld bij Barca maar werd wel opgesteld. Terwijl Klaas en Rafael wel een heel goed seizoen hadden en die moesten op de bank. Dat vond ik alles behalve terecht..


    ~


    Khedira schreef:
    (...)

    Ik vond Ibi ook alles behalve goed. Hij heeft het hele seizoen ook niet gespeeld bij Barca maar werd wel opgesteld. Terwijl Klaas en Rafael wel een heel goed seizoen hadden en die moesten op de bank. Dat vond ik alles behalve terecht..

    Arme Klaas. Het schijnt ook dat Rafael en Klaas echt stennis hebben lopen schoppen daar, gewoon uit pure frustratie omdat ze geen eerlijke kans kregen.

    @Kim: Ja, dat heeft hij verschillende keren gezegd. Steeds als hij iets van kritiek kreeg, was het van: "Oh, en waar speel jij dan?" En dat terwijl die gast zelf iets van 18 minuten heeft gespeeld.. ego much?


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik vond Ibi ook alles behalve goed. Hij heeft het hele seizoen ook niet gespeeld bij Barca maar werd wel opgesteld. Terwijl Klaas en Rafael wel een heel goed seizoen hadden en die moesten op de bank. Dat vond ik alles behalve terecht..


    Dat Rafa en Klaas op de bank zaten, was wel kut. Maar Afellay heeft echt een hele goede training op top niveau, en hij speelde best goed tijdens EK, de rede dat hij niet echt speelt is omdat er op het veld 11 betere spelers staan.


    The odds are néver in our favor.

    T0RRES schreef:




    Ahahahha.


    The odds are néver in our favor.

    Guys, ik ga nog even wat voetbal spelen! (: Tot zo!


    The truth may be orange!

    T0RRES schreef:
    Heeft Ibi dat echt gezegd? ;o


    Ja, dat had niemand verwacht;)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Arme Klaas. Het schijnt ook dat Rafael en Klaas echt stennis hebben lopen schoppen daar, gewoon uit pure frustratie omdat ze geen eerlijke kans kregen.

    @Kim: Ja, dat heeft hij verschillende keren gezegd. Steeds als hij iets van kritiek kreeg, was het van: "Oh, en waar speel jij dan?" En dat terwijl die gast zelf iets van 18 minuten heeft gespeeld.. ego much?


    Ik vond het ook alles behalve eerlijk dat Raffie, Klaas en Dirk op de bank zaten na een geweldig goed seizoen. En dan zal Afellay ook 100 keer een blessure hebben gehad dat maakt niks uit. De jongen die zich hebben bewezen afgelopen seizoen horen in het veld en niet op de bank. En die Afellay heeft niks bewezen in die 18 minuten speeltijd dit seizoen. En voor meneer naar Barcelona ging wist hij ook wel dat hij nooit boven de anderen zou uit steken;)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:25 ]


    ~

    Khedira schreef:
    Ja, dat had niemand verwacht;)

    Nee, inderdaad zeg!

    Piazon schreef:
    Guys, ik ga nog even wat voetbal spelen! (: Tot zo!


    Toedels.


    The odds are néver in our favor.

    Bij dit stukje in de film lig ik altijd zo stuk:

    T0RRES schreef:
    (...)
    Nee, inderdaad zeg!


    Haha omg, ik zag die film gisteren. Fantastisch gewoon :'D Ik ging helemaal stuk om deze;


    ars moriendi

    Piazon schreef:
    Guys, ik ga nog even wat voetbal spelen! (: Tot zo!


    Tot zo babe(flower)


    ~