• Football Ladies.

Marjolien Gómez
    Kim Sneijder
    Sanne Kaká
    Cheryl Torres
    Charissa van der Vaart
    Lotte Özil
    Amy Torres
    Claire Huntelaar
    Naomi Khedira
    Demi Ronaldo
    Lisanne Eriksen
    Jasmine Villa
    Manon Fabregas
    Emmely Özil

Crazy shipnames

Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:16 ]

ars moriendi

Hé mod-maatje, zou je mij ook willen promoten dan? Ik ben serieus superblij met de 40 abo's die ik nu heb, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe te ontdekken (:

The truth may be orange!

Piazon schreef:
    Hé mod-maatje, zou je mij ook willen promoten dan? Ik ben serieus superblij met de 40 abo's die ik nu heb, maar ik vind het altijd leuk om nieuwe te ontdekken (:

Hahaha, ja hoor. (:
    Ik was even een wedstrijd dingesen, maaar, ik ga nu je hoofdstukje lezen Claire!

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Aria schreef:
    (...)
    Hahaha, ja hoor. (:
    Ik was even een wedstrijd dingesen, maaar, ik ga nu je hoofdstukje lezen Claire!

Yaaaay! *O* Hope you enjoy!:Y)

ars moriendi

Dankjewel Amy, je bent geweldig (:

The truth may be orange!

Oke de reactie is langer dan bedoeld, HAHA.

Aaah ik hou van die reactie, Amy!! Is weer superlief en leuk zoals altijd :'DD Dankjewel, love! *O* Reacties als die van jou maken het leuk om te schrijven ^^

ars moriendi

Hahaha, ik vind het altijd zo leuk als iemand daar zo blij van wordt, aangezien het echt niet zoveel moeite kost, vind ik, hihi. Nu is het wel een hint om heel snel verder te gaan naar de volgende wedstrijd, oké? (wbw)
    Ik zal morgenmiddag na m'n werk ook even snel alles overtypen, op stickje zetten en dan online zetten! Uiteindelijk waren het zes notitievelletjes, trouwens, haha.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 23:26 ]

Aria schreef:
    Hahaha, ik vind het altijd zo leuk als iemand daar zo blij van wordt, aangezien het echt niet zoveel moeite kost, vind ik, hihi. Nu is het wel een hint om heel snel verder te gaan naar de volgende wedstrijd, oké? (wbw)
    Ik zal morgenmiddag na m'n werk ook even snel alles overtypen, op stickje zetten en dan online zetten! Uiteindelijk waren het zes notitievelletjes, trouwens, haha.

Haha heerlijk gewoon! *O* Hulde aan klantloze dagen. :Y) Ik moet aankomende drie dagen ook veel werken, dus dat suckt.. maar ik ga mijn best doen! Ik wil nu door met de wedstrijd tegen die Mannschaft.. ;D

ars moriendi

Ik ga slapen, moet morgen naar de tandarts om 11 uur, bleh
    Sleep well with your footies (K)

Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha heerlijk gewoon! *O* Hulde aan klantloze dagen. :Y) Ik moet aankomende drie dagen ook veel werken, dus dat suckt.. maar ik ga mijn best doen! Ik wil nu door met de wedstrijd tegen die Mannschaft.. ;D

Yesss, excited! Ik eh, ik moet morgenochtend nog even werken, dus dan probeer ik er nog even bij te schrijven denk ik, en dan ga ik na de date door met de wedstrijd van Ierland. (:

Aria schreef:
    (...)
    Yesss, excited! Ik eh, ik moet morgenochtend nog even werken, dus dan probeer ik er nog even bij te schrijven denk ik, en dan ga ik na de date door met de wedstrijd van Ierland. (:

Yessss! =D Hihi ik heb echt gewoon al ideeën die ik nu nog niet kan schrijven en dat is irritant! :9~

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 23:43 ]

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Yessss! =D Hihi ik heb echt gewoon al ideeën die ik nu nog niet kan schrijven en dat is irritant! :9~

Ik schrijf die altijd al gewoon, lol. Ik heb ook al de nacht voor de halve finale geschreven... (wbw) Voetbalveld, kaarsjes, raaaaad maar.

Aria schreef:
    (...)
    Ik schrijf die altijd al gewoon, lol. Ik heb ook al de nacht voor de halve finale geschreven... (wbw) Voetbalveld, kaarsjes, raaaaad maar.

Daayumm.. :9~ I sense sexytime for foxehh Foxy. (wbw) Of je beschrijft gewoon een dikke seksscene tussen mij en Klaas dat kan ook. (:

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Daayumm.. :9~ I sense sexytime for foxehh Foxy. (wbw) Of je beschrijft gewoon een dikke seksscene tussen mij en Klaas dat kan ook. (:

Fck je hebt me door - dacht ik het verhaal eens een spannende wending te geven, pffff. (no_chears) Het stuk is acht A4tjes uitgeschreven op me kladblok, wordt hels lang, hahaha. (wbw)

Aria schreef:
    (...)
    Fck je hebt me door - dacht ik het verhaal eens een spannende wending te geven, pffff. (no_chears) Het stuk is acht A4tjes uitgeschreven op me kladblok, wordt hels lang, hahaha. (wbw)

Net zo lang als.. :x
    Hahaha oké, het is laat, ik merk het weer aan mijn niveau. :') Hahaha. Heb je ook al een slot en alles bedacht of niet? :3

ars moriendi