• Sinds kort zegt google (en bijvoorbeeld Chrome) dat Quizlet malware zou verspreiden. Dit is absoluut niet waar en berust op een misverstand.

    Enige weken geleden is Q overgestapt op een ander bedrijf dat de banners afhandelt. Dit is een nieuw bedrijf wat google niet kent en blijkbaar ziet google de codes die het bedrijf gebruikt om banners in te laden als malware. Dit is echter niet het geval.

    Inmiddels zijn we terug bij het bedrijf dat eerst de banners regelde en is er een verzoek naar google gestuurd om niet meer als malware aangeduid te worden. Het zal een paar dagen duren en dan is google ook weer up-to-date.

    Update
    Google is wakker geworden en melding over malware verschijnt niet meer (Y)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:16 ]


    Dit is mijn signature...

    Mean schreef:
    Yes, de meldingen zijn eindelijk weg, bedankt Rutger! Ik hoop dat u een fijne vakantie had :3


    26 - 02 - '16

    Fijn, bedankt! Het werd erg irritant.


    ars moriendi

    BEDANKT!!!
    Ik was echt effe bang...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Bedankt voor het oplossen!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Danku ! Ik werd er helemaal gek van xd, gelukkig heb ik nu geen last meer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kan ik eindelijk weer op Q! =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Klopt, ik heb er geen last meer van. ^^ thank you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Y) (omdat deze smiley wel van toepassing is. Nu kan ik weer rustig op Quizlet zitten. Yeeeeey!)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had het ook met firefox, maar ben blij dat het is opgelost!


    Obviously.

    Huntelaar schreef:
    Fijn, bedankt! Het werd erg irritant.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    4Everdeen schreef:
    Dankje voor het oplossen!

    Had je een fijne vakantie?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Fijn dat er wat aan gedaan is!=) Vond het persoonlijk erg vervelend dat ik steeds waarschuwingen kreeg.


    You were born original, don't die as a copy.

    Fijn. Dankje Rutger! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Morticia schreef:
    Thanks for solving the problem. :Y)

    Dankje wel Rutger


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.