• Ik blijf dus zitten. Ik heb 6 maanden school gemist, niet belangrijk. En ik vind het wel heel eng om in een klas te komen met allemaal mensen die jonger dan mij zijn en die ik allemaal niet ken. Ik weet dat hier mensen zijn die ook al 'ns zijn blijven zitten of naar een andere school zijn gegaan. Hoe zijn jullie daarmee omgegaan? Zijn jullie met je oude vrienden blijven omgaan, word je snel opgenomen in zo'n klas? Ik ben echt best wel nerveus, terwijl het pas net zomervakantie is :s.
    Help meeeeh.


    Are you lost?

    In onze schoolkrant had iemand ook een artikel over blijven zitten geschreven, uit onderzoek blijkt dat deze mensen over het algemeen wel gelukkiger zijn in het verdere leven dan mensen die hun school in de standaard aantal jaren afmaken


    ©1998

    Scharry schreef:
    Ik ging van de eerste naar de tweede naar een heel onbekende klas, omdat ik de enige was die gymnasium ging doen. En uiteindelijk heb ik na 2 jaar nog steeds dezelfde vriendengroep als die ik in die klas kreeg. Je moet gewoon kijken of er meer mensen zijn die nog niemand kennen, want mijn beste vriendin zat ook in die klas en kende ook niemand.
    Veel succes!

    Dit, exactly. :-) Veel succes, en alles komt wel in orde!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."