• Ja, ik ga mijn kamer binnenkort opnieuw inrichten, maar ik heb wat inspiratie nodig! Zouden jullie hier foto's van je kamer willen droppen (of eventueel goede tips/ideeën)?

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Hier, mijn kamer is ook mini, ongeveer 5 bij 3 ofzo

Ik heb ook nog boekenplank boven bureau en laatjes onder bureau.
    Dat ronde ding is trouwens mijn bureaustoel :P

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik doe mijn huiswerk op mijn kamer, omdat ik een irritant broertje heeft die me anders gaat storen. Ik word daardoor wel vaak afgeleid, maar mijn kamer is gewoon echt mijn plekje. Na school vlieg ik er ook meteen heen om op mijn piano te spelen >.< Ik ben meestal alleen beneden om tv te kijken of te eten. De rest van de tijd kun je me boven vinden ;$.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Limerry jij hebt een balkon ;o

xFreedom schreef:
    Ik doe mijn huiswerk op mijn kamer, omdat ik een irritant broertje heeft die me anders gaat storen. Ik word daardoor wel vaak afgeleid, maar mijn kamer is gewoon echt mijn plekje. Na school vlieg ik er ook meteen heen om op mijn piano te spelen >.< Ik ben meestal alleen beneden om tv te kijken of te eten. De rest van de tijd kun je me boven vinden ;$.

Ja, ik ben ook altijd op mijn kamer, want daar voel ik me het fijnst. Alleen zeuren mijn ouders dat ik alleen maar boven zit. Mijn kamer is heel klein dus ik weet eigenlijk niet wat ik zou kunnen veranderen. Sowieso iets meer sfeer door gebruik te maken van lampjes denk ik! En mijn computer moet anders staan, zodat ik ook huiswerk kan maken aan mijn bureau. Wauw, ik krijg voor de eerste keer in mijn leven zin om mijn kamer op te ruimen! (:

Artistique schreef:
    (...)

Ja, ik ben ook altijd op mijn kamer, want daar voel ik me het fijnst. Alleen zeuren mijn ouders dat ik alleen maar boven zit. Mijn kamer is heel klein dus ik weet eigenlijk niet wat ik zou kunnen veranderen. Sowieso iets meer sfeer door gebruik te maken van lampjes denk ik! En mijn computer moet anders staan, zodat ik ook huiswerk kan maken aan mijn bureau. Wauw, ik krijg voor de eerste keer in mijn leven zin om mijn kamer op te ruimen! (:

Je kan heel makkelijk ruimte 'creeren'
    Ik heb opzich best een grote kamer
    Maar eerst leek die heel klein doordat ik hele felle kleuren overal had en alles stond dicht bij elkaar enzo
    Maar nu heb ik in principe hetzelfde aantal meubels, maar mijn kamer lijkt veel groter doordat het aan de randen staat allemaal en doordat ik nu hele lichte kleuren overal heb

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Artistique schreef:
    Vraagje: Waar maken jullie je huiswerk? Of doen jullie dat beneden ofzo. Ik heb echt een mini kamer en ik weet eigenlijk niet hoe ik daar mijn huiswerk aan het bureau wil maken, aangezien mijn computer daar ook op staat. (:[

Jullie hebben beide trouwens een erg mooie kamer! Ik ben jaloers!

Even los van het feit dat ik bijna nooit huiswerk heb xd. Ik maak het meestal op mijn kamer, en dan zit ik gewoon op mijn bed of bank. c:

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

xFreedom schreef:
    Limerry jij hebt een balkon ;o

I know, dat is erg leuk om er in de zomer om te zitten c: kan ik de hele buurt bespieden, hahaha.

Artistique schreef:
    (...)

Ik heb een laptop dus die kan ik sowieso al verplaatsen. En ik kan niet zeggen dat mijn kamer klein is >.< Ik heb de grootste slaapkamer hier in huis. Ik heb een hoekje wat ongeveer tien centimeter lager is dan mijn normale vloer en daar staat mijn piano in :'D. Ik heb een paar vriendinnen die mijn kamer willen hebben ;pp. Mijn plafond is ook nog eens bedekt met posters >.< Als je op de eerste pagina kijkt kun je wat foto's zien :'D.

Limerry schreef:
    (...)

I know, dat is erg leuk om er in de zomer om te zitten c: kan ik de hele buurt bespieden, hahaha.

Nu ben ik best jaloers >.<
    Maar je kan niet alles hebben hea :'D.

xFreedom schreef:
    (...)

Nu ben ik best jaloers >.<
    Maar je kan niet alles hebben hea :'D.

Hehe, het heeft alleen een nadeel. Als de zon fel aan het schijnen is, -is het echt niet normaal heet op mijn kamer. En daar heb je weer gelijk in.

xFreedom schreef:
    (...)

Ik heb een laptop dus die kan ik sowieso al verplaatsen. En ik kan niet zeggen dat mijn kamer klein is >.< Ik heb de grootste slaapkamer hier in huis. Ik heb een hoekje wat ongeveer tien centimeter lager is dan mijn normale vloer en daar staat mijn piano in :'D. Ik heb een paar vriendinnen die mijn kamer willen hebben ;pp. Mijn plafond is ook nog eens bedekt met posters >.< Als je op de eerste pagina kijkt kun je wat foto's zien :'D.

Ja, ik vond dat hoekje met de piano er erg leuk uitzien inderdaad! (: Ben best wel jaloers op jouw kamer!

@Arena: Mijn kamer is zo'n 2 bij 3 meter.

Is er nog iemand die een kamer wil showen? Please? 9:

Nee, ik ben zelf bezig aan mijn kamer haha.

Your make-up is terrible

Mijn kamer is té lelijk, sorry. Maar we gaan hem eind juli verven en nieuwe meubeltjes kopen, eindelijk! ^^

Té lelijk is niet mogelijk! (: