• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:14 ]

    Luhan schreef:
    Zwaar epic inderdaad (cat)
    Ik ga ooit hopelijk en drama marathon doen. City Hunter ofzo, 20 afleveringen van een uur, yeuy :')

    Oh, en have fun natuurlijk!!

    Haha bedankt ;D
    Lancelot schreef:
    Hahaha, mijn vrienden wilden ook nog een keer een LOTR marathon houden. Weet niet of ik het zie zitten though (krul)

    Maar veel plezier!

    Lotr marathons zijn awesome. :Y)
    En dankjewel!

    Fortune schreef:
    Veel plezier! ;D

    Thaaanks! :3

    Leuk! Ik denk trouwens dat het heel druk word onder jou bank want ik kom er ook gezellig bij :')
    Dat zou eigenlijk wel moeten want ik heb nog nooit LOTR gezien >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Fortune schreef:
    Veel plezier! ;D


    26 - 02 - '16

    Kanade schreef:
    (...)
    Bleeh nee dank u zeer. Doe mij maar cola van de liddl. :Y)

    Cola is helemaal niet zo lekker, alleen met drank erin (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu is het steikem mijnv raag hoe je aan de beamer komt. Misschien dat ik er ook een wil voor de hp maraton met vrienden.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Leuk! Ik doe woensdag hetzelfde, alleen de gewone versie en niet non-stop. :3

    Omg, wat had ik daar graag bij geweest. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    veel plezier :'D.


    Shoganai i ne~

    Ushio schreef:
    Leuk! Ik denk trouwens dat het heel druk word onder jou bank want ik kom er ook gezellig bij :')
    Dat zou eigenlijk wel moeten want ik heb nog nooit LOTR gezien >.<

    Haha ja ik dacht ook al; ik mis wat chipszakken. Maar die hebben jullie dus gestolen!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Cola is helemaal niet zo lekker, alleen met drank erin (cat)

    Wel lekker! D:
    En er hoeft niet drank in te zitten.
    Die drinken we wel los, we hadden jägermeister en bier gevonden dus dat is nu ook op. :'D
    AlexisCastle schreef:
    Nu is het steikem mijnv raag hoe je aan de beamer komt. Misschien dat ik er ook een wil voor de hp maraton met vrienden.

    Mijn vader werkt bij de landmacht/luchtmacht dus die kan van alles mee naar huis nemen. Dus ik zou niet weten hoe jij er één zou kunnen komen.. misschien kun je die dingen huren? Ik weet het niet.

    Ik heb: een bord friet, een frikandel, een kipcorn, een broodje hamburger en een gigantisch stuk slutty brownie opgegeten. Tijdens het kijken van ponies

    I'm DYING RIGHT NOW BUT IT WAS SO WORTH IT!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    Ik heb: een bord friet, een frikandel, een kipcorn, een broodje hamburger en een gigantisch stuk slutty brownie opgegeten. Tijdens het kijken van ponies

    I'm DYING RIGHT NOW BUT IT WAS SO WORTH IT!


    Nom nom nom.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    Nom nom nom.


    No more nomming! EVAR D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    No more nomming! EVAR D:



    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)




    quidquid excusatio prandium pro