• - onzin topic (:

    Omg ik ben echt een beetje dood aan het gaan om een foto. Er is zo'n jongen namelijk en ik ben verliefd op hem geweest. Ik dacht dat het over is, want we hebben elkaar al 2 a 3 maanden niet meer gezien of gesproken. & hij heeft ook nu een vriendin en al. Maar goed, ik checkte zijn hyves (doe ik vaker hihi) en toen zag ik die foto. <3____<3 ik zit hier echt ff helemaal te freaken omg zo sexyyy! Hihi. Hij is gebruind (vast in de zon gelegen) en heeft een zonnebril op & geen shirt aan. Omg zo sexy. En mijn buik is helemaal gek aan het doen. 1ding zeker: i'm not over the guy $: Oke dit is echt een onzin topic maar ik moest het ff kwijt..


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Lol oké. :3
    Je klinkt een beetje als een stalker. :Y)

    Maareh, misschien kun je hem beter een beetje proberen te vergeten? Aangezien hij al een vriendin heeft.

    Kanade schreef:
    Lol oké. :3
    Je klinkt een beetje als een stalker. :Y)

    Maareh, misschien kun je hem beter een beetje proberen te vergeten? Aangezien hij al een vriendin heeft.


    i put the fun in funeral

    Denk bij jezelf: WWMPD?

    Dat geeft je altijd het antwoord :Y)

    Aan de andere kant: Painkillers en liters sterke drank is niet goed voor je. Laat staan al die kogels en roaring rampage of revenge. Hm.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:18 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien zou je beter niet meer op zijn Hyves kijken, want hij heeft toch een vriendin en zo maak je het jezelf ook niet bepaald gemakkelijk.

    (ik denk trouwens ook dat je geen hartjes in je titel mag zetten omdat dat de site kan ontregelen.)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sjiriki schreef:
    Denk bij jezelf: WWMPD?

    Dat geeft je altijd het antwoord :Y)

    Aan de andere kant: Painkillers en liters sterke drank is niet goed voor je. Laat staan al die kogels en roaring rampage of revenge. Hm.


    Wat is WWMPD? Je zult hem wel moeten vergeten want hij heeft een vriendin en er lopen vast wel andere leuke jongens in de buurt


    Physics is awesome

    Ik zou hem inderdaad ook proberen te vergeten, aangezien hij een vriendin heeft nu. (:

    Occhi schreef:
    (...)

    Wat is WWMPD? Je zult hem wel moeten vergeten want hij heeft een vriendin en er lopen vast wel andere leuke jongens in de buurt


    What Would Max Payne Do?


    quidquid excusatio prandium pro

    Laswell schreef:
    Ik zou hem inderdaad ook proberen te vergeten, aangezien hij een vriendin heeft nu. (:


    Het kan misschien moeilijk worden maar dat is wel het beste ja.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Been there, done that. :3
    Ben er nu overheen, want hij bleek dan toch niet zo perfect te zijn zoals ik dacht. De player. :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Errin schreef:
    Misschien zou je beter niet meer op zijn Hyves kijken, want hij heeft toch een vriendin en zo maak je het jezelf ook niet bepaald gemakkelijk.

    (ik denk trouwens ook dat je geen hartjes in je titel mag zetten omdat dat de site kan ontregelen.)

    Ik dacht enkel gebroken hartjes die niet mochten bij de titel.


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)
    Ik dacht enkel gebroken hartjes die niet mochten bij de titel.
    Ja, ik zat ook te twijfelen wanneer ik het typte, maar haar titel is ook niet toegestaan, want in de huisregels staat "Aan de titel moet te zien zijn waar het topic over gaat."
    Maar dat is nu irrelevant voor het topic en als een mod het ziet, zullen zij wel beslissen of het mag. (=


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kanade schreef:
    Lol oké. :3
    Je klinkt een beetje als een stalker. :Y)

    Maareh, misschien kun je hem beter een beetje proberen te vergeten? Aangezien hij al een vriendin heeft.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hoewel je stalkerig klinkt -no offence-, zou ik er gewoon voor gaan.
    Kidnap die vriendin, martel alle informatie uithaar en sluit haar dan op in de kelder... probleem opgelost (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Pff nou wil ik die foto zien ook. (A)


    ars moriendi

    nu wil ik die foto ook zienn ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore