• Ik probeer nu al zo'n 10minuten liedjes te downloaden en iedere keer geeft die een error of een foute pagina aan. Ik word er helemaal gek van, haha.
    Dus wie heeft er een goede site voor mij?

stay safe because I like being alive at the same time as you

Ik niet, haha.
    Wel een android app (:

Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

Ik gebruik standaard altijd youtube converter.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Halissa schreef:

Ik gebruik youtube converter en héél af en toe beemp3.com

Caution first, always.

kat.ph. Daar kan je hele albums in een keer downloaden maar je moet wel Vuze gebruiken.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik gebruik een youtube converter en als ik het echt niet kan vinden 4shared.

Audiothief.com c: xx

The artist is the kid that survived.

downloads.nl of youtube converter

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Google.
    Zet er mediafire of 4shared achter als je zoekt en eventueel kijken of het 320 kbps is, anders is de kwaliteit prut. Bij 320 kbps is een lied van 3,5 minuut ongeveer 8mb, denk ik. Youtube converters doen 'm vaak naar 192kbps, 4 MB ofzo, klinkt ook naar niks :c Ik moet nog steeds een heleboel her-downloaden voor die reden ><
    glamourhits.com, k2nblog.com, maar dat zijn meer k-/j-/c-pop gerichte sites..

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

4shared :')

El Diablo.

mp3crank.com, dan kan je hele albums downloaden. Om de zip-mapjes uit te pakken moet je wel een wachtwoord invullen (mp3crank.com)

Halissa schreef:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Halissa schreef:

The odds are néver in our favor.

http://prostopleer.com/

You are beautiful, you are love.

isohunt = win.

No growth of the heart is ever a waste