• Ik ben 'The saga of Darren Shan' aan het sparen en heb thuis al twee boeken, in deze stijl:

Dus met zo'n aparte rand er omheen en dan zo'n plaatje er bij, nou goed.
    Ik wilde dus boek 3 en 4 bestellen, wat blijkt, van alle 12 de boeken hebben ze enkel boek 4 niet in die stijl.

Nu ben ik dus pissig, want als je een serie hebt is het spuuglelijk als er één uit de toon valt..

Wie heeft zulk soort dingen ook wel eens gehad?

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:53 ]

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dat heb ik met mijn Tolkien verzameling in het Nederlands.. Alle extra boeken zijn grijs en de 5 boeken uit de LotR/de hobbot serie die zijn allemaal in "oude" stijl behalve de Hobbit. Die is roze en de andere maken ze niet meer.. En kan geen mooie tweedehands versie vinden...

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:25 ]

hellgirl1417 schreef:
    Dat heb ik met mijn Tolkien verzameling in het Nederlands.. Alle extra boeken zijn grijs en de 5 boeken uit de LotR/de hobbot serie die zijn allemaal in "oude" stijl behalve de Hobbit. Die is roze en de andere maken ze niet meer.. En kan geen mooie tweedehands versie vinden...

Das echt kut D:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Oh wacht! Ik was de Odyssee van Homerus aan het lezen, prachtige uitgave, en toen ik de Ilias wilde lezen hadden ze em niet eens...

Ulti-Fail...

[ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 14:19 ]

'Sharon was here!'

Knight schreef:
    Hahaha, dat had ik dus ook bij THG :'D.

Winter is coming.

Die boeken zien er vet uit! Waar gaan ze over?

Knight schreef:
    Hahaha, dat had ik dus ook bij THG :'D.

-