• Ik ben 'The saga of Darren Shan' aan het sparen en heb thuis al twee boeken, in deze stijl:


    Dus met zo'n aparte rand er omheen en dan zo'n plaatje er bij, nou goed.
    Ik wilde dus boek 3 en 4 bestellen, wat blijkt, van alle 12 de boeken hebben ze enkel boek 4 niet in die stijl.


    Nu ben ik dus pissig, want als je een serie hebt is het spuuglelijk als er één uit de toon valt..

    Wie heeft zulk soort dingen ook wel eens gehad?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:53 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha, dat had ik dus ook bij THG :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Hahaha, dat had ik dus ook bij THG :'D.


    Echt stom, ben echt boos nu D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tja...


    i put the fun in funeral

    alleen maar waar jij hebt gekeken, of bestaat hij voor 4 helemaal niet. Als dat laatste het geval is, is dat echt belachelijk, waarom zou je dat doen. Een boek anders maken dan de rest, dat slaat nergens op.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vanderwaal schreef:
    alleen maar waar jij hebt gekeken, of bestaat hij voor 4 helemaal niet. Als dat laatste het geval is, is dat echt belachelijk, waarom zou je dat doen. Een boek anders maken dan de rest, dat slaat nergens op.


    Het eerste, ik zoek nu verder, maar heb tot nu toe nog niks kunnen vinden :( En ik bestel ze altijd op play.com, omdat dat heel goedkoop is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zo hoort ie er uit te zien:




    HEBBES HEBBES =D Op een vage site, weet nog niet of ik daar van kan kopen, maar hij is niet duuuuur _O_

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet je toevallig het isbn nummer ervan? ^^ Dan kun je er makkelijker naar zoeken of ze makkelijk bij een boekwinkel bestellen =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Weet je toevallig het isbn nummer ervan? ^^ Dan kun je er makkelijker naar zoeken of ze makkelijk bij een boekwinkel bestellen =]


    Heb hem gelukkig al gevonden, maar dat is een goede tip! Zal het onthouden.
    Heb echt mazzel, er waren nog ongeveer vier sites op google waarbij je dat boek kon kopen en maar één daarvan had de goede versie :D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jep dat ken ik en ik wil nog steeds heel die serie eens lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb dat met één serie

    Het eerste boek was paars aan de buitenkant, deel twee,drie en vier goudkleurig... Dus nu zoek ik het eerste boek weer opnieuw in goudkleur.:Y)
    Ik haat dat als ze niet hetzelfde zijn, maar ben blij dat ik niet de enige ben die zo is *O*

    Dat heb ik dus ook, want ik wil series vaak in het engels lezen (origineel is leuker), maar als je er dan een niet hebt in het engels, valt die er echt uit.
    Baaaalen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    enn nuxD=


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Vreselijk, dat hebben wij met de boeken van Twilight. De eerste konden we enkel met de filmcover krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Echt hé. Ik wil echt alle boeken van een serie in dezelfde stijl, maar dat is altijd zo kut want altijd zal er wel eentje zijn die er dan tijdelijk niet is ofzo. Zo vervelend.


    Tears are words the heart can't say.

    Cadentium schreef:
    Hahaha, dat had ik dus ook bij THG :'D.


    Ik ook. Ik heb boek een in de filmversie en twee en drie in de andere versie. ;p


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'