• Mijn lieve kat Kira is terug na 3 dagen vermist te zijn, ik ben volgens velen nu wel een vreselijke aansteller, maar ik hechtte me ZO erg aan dat beestje, ik hoorde net: meow! en ineens is ze er weer, en nu zit ze te vreten want ze is super dun o_o Omg ik ben ZO blij, ik kan het neit omschrijven. Mn leraar mist me, ik heb zaterdag een date, en kira is terug, hoe mooi kan je het hebben? oh my gosh ik ben zo blij kiraaaa ;_; oke random topic in het midde nvan de nacht sorry. Dx maar ben zo blij! moet ik haar nu veel ete ngeven, of juist gewoon de normale routine? D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    oke eigenlijk huil ik niet, maar van binnen wel. xD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ahhww gelukkig is hij terug! :D


    I just don't want to be a loser anymore

    Abraxas schreef:
    Ahhww gelukkig is hij terug! :D

    Ze*, en ja, ik mistte dat beest zo erg joh! maarja, nu is het terug, iedereen wakker gebeld dat ze terug is, iedereen; DUDE HET IS 3 UUR SNACHTS, WAT BOEIT MIJ DAT BEEST VAN JOU NOU! Nouja, mag ik ook ff blij zijn? x]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zou haar wel wat meer te eten geven, maar niet alles in één keer. Gewoon eerst een beetje, als ze het op heeft even wachten en dan nog een beetje, zeg maar. Wel rustig aan doen want anders kan haar maag dat niet aan.
    Fijn dat ze terug is! (:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Abraxas schreef:
    Ahhww gelukkig is hij ze terug! :D


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Awh, ik ben blij voor je!


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Expecto schreef:
    Awh, ik ben blij voor je!