• Mijn tabbladen doen het niet meer goed op de homepagina. Ze zijn doorzichtig en ik kan er niet meer op klikken omdat ik dan op bv. op die quizzen terecht kom. Ben ik de enigste met dit probleem?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ligt het aan mij of gebeuren er vanavond echt vreemde dingen op Quizlet. Een heleboel mensen zitten met die waarschuwing en dan dit. Rutger waar ben je?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dat had ik een tijd geleden ook!
    Nu niet meer gelukkig.

    Nu je 't zegt, ik heb het ook. :\


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Abraxas schreef:
    Heb ik ook


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Errin schreef:
    Ligt het aan mij of gebeuren er vanavond echt vreemde dingen op Quizlet. Een heleboel mensen zitten met die waarschuwing en dan dit. Rutger waar ben je?

    Ik heb ook last van die rode waarschuwing pagina, maar dit dan weer niet - gelukkig. Rutger is op vakantie, komt eind deze week nog terug. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Daar heb ik ook last van, alhoewel ik er niet echt 'last' van heb.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 12:28 ]

    Dat heb ik volgens mij al vrij lang.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Halissa schreef:
    Dat heb ik al een hele tijd. Vanaf ik hier zit denk ik.


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Dat heb ik volgens mij al vrij lang.
    Ik had het vroeger niet, want ik klik altijd via mijn home op mijn topics omdat ik dan opnieuw ben ingelogd en ik heb het toen nooit opgemerkt dat de laatste doorzichtig is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rutger is er: Alles gaat goed.
    Rutger is weg: Alles gaat mis.

    O, wat handig :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    Rutger is er: Alles gaat goed.
    Rutger is weg: Alles gaat mis.

    O, wat handig :'D


    vertel mij wat, ik hoop dat Ruter gauw terug komt, want ik vind het niks als ik niet rustig op Q kan zitten,
    nu ik trouwens lees dat meer mensen het hebben ben ik blij dat het niet aan Google chrome lag, al kan ik wel met de gewone explore op Q. maar dan wel met vage teksten door elkaar


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Geen last van.


    The universal language of art.

    Had ik niet eens opgemerkt, rofl:W
    Maar ik heb het dus ook, ik denk iedereen wel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Same here :W


    Shoganai i ne~

    Yoda schreef:
    Yup, ik heb het ook. Shit is going down at quizlet.
    And it's annoying :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.