• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik heb eigenlijk geen idee, ik denk dat ze ons dat wel laten weten.' zei ik nadenkend. Ineens bedacht ik me iets en keek ik Blaine aan. 'Wacht eens,' zei ik terwijl er een veelbetekende grijns verscheen op mijn gezicht. 'Wat deed Quinn zo vroeg bij Damon? Zouden ze iets hebben?' vroeg ik glimlachend aan Blaine. Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden voor Quinn. Ze verdient iemand, die haar gelukkig maakt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik hoop het, dat ze ons op tijd inlichten, anders moeten we haasten met inpakken ofzo' zeg ik fronsend en daar had ik geen zin in. 'Wacht eens,' zei Kurt en er verschijnt een veelbetekende grijns op zijn gezicht. Ik kijk hem vragend aan. 'Wat deed Quinn zo vroeg bij Damon? Zouden ze iets hebben?' vroeg hij glimlachend aan mij. Ik begin te lachend en kijk ook veelbetekent naar hem. 'Ik denk het wel, als ze zo vroeg bij elkaar zijn, dan moet er toch wel iets tussen hun spelen' zeg ik glimlachend en druk mijn lippen op de zijne.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Na een tijdje besluit ik toch maar een van die twee te smsen.
    Snel zoek ik Kurt's nummer op, en sms hem.
    Ow ja, we moeten trouwens morgenavond vertrekken verstuur ik..


    El Diablo.

    Kurt

    Ik beantwoorde zijn zoen en liet mijn hand door zijn haren gaan. Met mijn vingers speelde ik met zijn doorweekte krullen en vervolgens keek ik hen weer aan. 'Weet je heel zeker dat het wel zo'n goed idee is om school over te slaan?' vroeg ik aarzelend aan hem. Ik denk dat het niet zo'n goed idee was, tenzij we in de problemen wilden raken. Maar als Blaine te zwak was om naar school te gaan was dat ook niet zo'n goed idee. Ik bleef tegen hen aanstaan en keek hem afwachtend aan. Ineens hoorde ik vanuit de kamer dat mijn mobiel over ging, en dat ik een nieuw bericht had. Ik zal het zo wel lezen, als we klaar waren met douchen.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 12:57 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Kurt, ik denk niet dat ik het red om naar school te gaan' zeg ik eerlijk en kijk hem toch wel weer moe aan. Ik wist het, dat ik weer moe werd. Gelukkig minder dan eerst. Ik zucht zachtjes en pak de shampoofles voor je haar. Ik zeepte Kurt's haar in en waste het goed, waarnaar ik met een andere shampoo zijn lichaam begon te wassen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'In dat geval kunnen we beter thuis blijven.' zei ik weer een beetje bezorgd. Daarna begon hij mijn haren in te zeepte en lachte ik. Hij spoelde het uit en pakte daarna de andere fles en begon hij mijn lichaam te wassen. Ik pakte de fles bodyconditioner van hem over en zeepte hem daarna in. Daarna pakte ik de shampoo en masseerde ik het zorgvuldig in zijn haren. Daarna trok ik hem onder de douche en waste ik hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Samen waste we de shampoo eruit op onze lichamen en ik draai de kraan dicht van de douche. We stappen eruit en ik pak de handdoeken, waarnaar ik één aan Kurt gaf en ik mezelf ging afdrogen met mijn handdoek. Ik druk mijn lippen op de zijne en keek hem dan weer lief aan. 'Je bent toch zo schattig' zeg ik en deed mijn handdoek om mijn middel en streek mijn haren naar achter en kijk hem glimlachend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    {is er iemand die Alex of Rory wil meeten of waar ik ze heen kan sturen?}


    Music is my life

    Rachel
    Ik omhelsde mijn 'moeder'. Het was gezellig geweest. Natuurlijk was ze wel geschrokken maar ze begreep mijn keuze's. "Ik kom binnenkort wel met Finn langs ofzo" zeg ik. Ik zwaai en loop weer naar buiten. Het was aardig warm in Lima. Ik zag dat ik een sms had maar die negeerde ik even. Heey Finn waar ben je nu? Ben net weg van mijn moeder xx


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik droogde mijn haren een beetje af, zodat ze handdoek droog waren en streek ze net zoals Blaine naar achteren. Daarna knoopte ik de handdoek over mijn hele lichaam omdat ik het koud kreeg. 'En jij bent toch zo ongelofelijk sexy.' zei ik, doelend op zijn mooie, gespierde lichaam, zijn mooie gezicht en zijn mooie ogen en als laatste zijn mooie, en schattige krullen. Hij kon iedereen krijgen, waarom koos hij mij?

    Finn

    Ik besloot om uiteindelijk Rory en Brittany ruimte te geven en liep van ze vandaan. Ik keek op mijn mobiel en zag ineens dat ik een sms'je had van Quinn en één van Rachel. Ik opende eerst die van Rachel. 'Ik ben op school, moet ik je komen ophalen? Hou van je.' verstuurde ik waarna ik Quinns sms'je las en bleef staren. Wat? Is er iets gebeurt waar ik niks van weet? Ik zal later wel reageren als Rachel bij me is.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Jeej, je bent terug ;D Wist je dat Quinn iedereen een sms had gestuurd om te vragen of je mee ging naar Spanje met Damon (De superstervoetbalaanvallerencaptain)? ]


    El Diablo.

    Rachel [ya chey had een samenvatting en ik heb terugu gelezen]
    Ik opende het smsje. Ik kom lopend het is maar 5 minuten, waarergens ben je in de school? <3 to Ik begon te lopen met mijn tas richting school.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Vlakbij mijn kluisje, ik wacht wel op je.' verstuurde ik terug naar haar. Vervolgens dacht ik na over Quinns sms'je.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Who ships Sebtana? :'D ]


    El Diablo.

    Rachel
    Terwijl ik liep dacht ik weer even aan Kurt en Blaine. Ik miste ze echt verschrikkelijk erg. Toen ik bij de school aankwam liep ik snel naar de kluisjes en zag hem al staan. Hij zag me niet omdat hij de andere kant opkeek dus sloeg ik mijn armen om zijn buik heen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan