• voor mijn nieuwe verhaal
    'Echte celebrities in de bijstand'

    Korte uitleg

    Nu heb ik mijn vijf mannelijke celebrities al, namelijk Zayn Malik, Josh Hutcherson, Danny O'Donoghue, David Villa en Enrique Iglesias.

    Nu zoek ik nog vijf vrouwelijke celebrities, dus willen jullie alsjeblieft een rolletje invullen?

    Invullen
    Voornaam en eventuele bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk, bekend persoon met foto:
    Karakter, mag in steekwoorden:
    Hobby's:
    Familie:
    Extra:
    Close met mannelijke celebrity: Naam mannelijke celebrity
    Waarschuwen?


    De vrouwelijke celebrities moeten bestaand zijn, dus de voornaam, achternaam, volledige naam, leeftijd, woonplaats en nationaliteit staan vast. Uiterlijk natuurlijk ook, maar de rest mag allemaal gefantaseerd zijn. Ik ben zo duidelijk :W

    Alvast bedankt _O_ !

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:40 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Voornaam en eventuele bijnaam: Haar echte naam is Ariana en daar wordt ze dan ook vaak mee aangesproken. Haar fans korten het ook nog wel eens af tot Ari.
    Achternaam: Grande.
    Volledige naam: Ariana Joan Grande-Butera.
    Leeftijd: Ariana is op dit moment 18 jaren jong, want ze is geboren in 1993. Ze zit bijna aan de 19 jaren, want ze verjaart op 26 juni.
    Woonplaats: Ariana is geboren en getogen in Boca Raton, Florida. Daar woont ze nu nog steeds om dicht bij haar familie in de buurt te zijn.
    Nationaliteit: Ariana is een Amerikaanse, maar heeft ook Italiaans bloed in zich.
    Uiterlijk, bekend persoon met foto:


    Karakter: Ariana is een pittige en levenslustige vrouw. Ze staat dan ook allesbehalve negatief in het leven en houdt van alles wat er nu in een sneltreinvaart gebeurd. Op haar fans komt Ariana vaak als een aardige en classy jongedame over en niets is minder waar. Ook in het echte leven is Ariana een schat met wie iedereen het liefst beste vriendinnen zou willen zijn, hoewel 3/4 meelift op haar succes. Deze meid ziet teveel van het goede in mensen en dat kan aardig in haar tegendeel werken.
          Hoewel Ariana een lieverd is, weet ze toch wel hoe het leventje in Hollywood en de filmwereld werkt. Ze weet dat je niet alles zelf hoeft te doen en dat laat ze dan ook maar al te gauw merken. Ze is liever lui dan moe en laat dan ook werkelijk alles doen door mensen die voor haar werken. Ze is iemand waarvoor je het graag doet, maar ze weet maar al te goed dat je aardig wat attitude moet hebben voor de harde acteerwereld en dat laat ze dan ook overduidelijk merken.
          Als Ariana in een conversatie terecht komt die uit de hand loopt, is ze dan ook altijd degene met de grootste mond. Als je respect voor haar hebt, heeft ze ook respect voor jou. Het is ongelooflijk simpel in haar hoofd, maar je wil haar niet boos hebben gezien. Ariana heeft een grote mond en kan ook een aardige woordje Italiaans waarvan ze niet vies van is om ermee te schelden. Het enige wat je niet uit haar mond zou horen, zijn beledigingen. Ze haat haatopmerkingen en alles wat ermee te maken heeft, dus zelf vermijdt ze het 'gebruik' ervan ook.
          Ariana is wel iemand die dus weet hoe het leventje van een actrice werkt, dus geld spendeert ze dan ook alsof het water is. Het geld komt bij haar met briefjes van 500 nog uit de kraan lopen en als ze zou willen, zou ze er zelfs in kunnen baden. Ze weet dan ook wel hoe ze geld moet spenderen en snapt ook niet hoe ze ooit dit kan gaan overleven.
    Hobby's: Ariana is echt een multitalentje en kan dan ook bijna alles wat je je maar kan voorstellen. Zingen, dansen en acteren. Ze kan het allemaal. Hoewel ze het meest bekend is om haar acteerwerk als Cat Valentine bij Victorious, vindt ze één van haar andere talenten veel leuker om te doen en spendeert dan ook haar meeste tijd daaraan.
          Ariana's groote hobby is zingen en dat doet ze dan ook de hele dag door. Ze kan niet zonder muziek en het is zowat haar leven. Veel van haar echte fans luisteren dan ook dagenlang naar haar eerste officiële single 'Put Your Hearts Up', een liedje met een overbekend deuntje. Ze werkt nog steeds hard aan haar muziekcarrière en wil binnenkort haar eerste album uitbrengen.
    Familie: Haar moeder is Joan Grande, met wie ze een hele goede band heeft. Veel over haar vader, Edward Butera, verneemt ze niet meer, dus daarom heeft ze ook de achternaam van haar moeder. Ze heeft ook nog een grote broer, Frankie Grande.
    Extra: Ariana heeft heel erg veel zin om deel te nemen aan het 'programma', maar niet om de reden dat het heel erg leerzaam is voor de actrice. Nee, alleen omdat Joshua Ryan Hutcherson aan het programma meedoet. De Hunger Games acteur Josh is haar celebrity crush en ze is helemaal gek van hem. Ze kende hem al voordat een tijdje, maar ze werd pas helemaal stapelgek op hem sinds dat ze hem heeft ontmoet bij de première van de film. De twee zijn best close en hoewel ze niet veel contact met elkaar hebben, praten de twee toch met elkaar bij elke gelegenheid die ze hebben. Eerlijk gezegd ziet ze een relatie met de acteur wel zitten, hoewel ze denkt dat het niet goed gaat komen, omdat er vaak door de pers wordt geroepen dat hij en zijn co-star van The Hunger Games Jennifer Lawrence smoorverliefd op elkaar zijn, iets wat haar helemaal niet goed zit.
          Ook vaak in interviews laat Ariana vaak perongeluk de naam 'Josh Hutcherson' vallen, wat nu dus wel op begint te vallen. Veel fans shippen de twee al, noemen ze Joshiana Grancherson en er verspreiden zich honderden foto's van de twee op internet. Of Ariana dit erg vindt? Nee, niet echt. Het enige wat ze hoopt is dat Josh ook zo over haar denkt.
    Close met mannelijke celebrity: Josh Hutcherson. :9~
    Waarschuwen? You better do that.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:38 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Voornaam en eventuele bijnaam: Megan
    Achternaam: Fox
    Volledige naam: Megan Denise Fox. Ze is geboren als Foxx, maar vlak na haar geboorte haalde haar vader een 'x' weg.
    Leeftijd: Megan is geboren op 16 mei 1986 en is dus 26 jaar.
    Woonplaats: Megan woont in Los Angeles.
    Nationaliteit: Megan heeft 3 nationaliteiten, namelijk Iers, Frans en Indiaans.
    Uiterlijk, bekend persoon met foto:


    Megan is een prachtige verschijning. Ze is ontzettend slank, heeft een volle bos haar en felblauwe ogen die ontzettend opvallen. Er wordt altijd gezegd dat Megan zichzelf heeft laten verbouwen, maar naar eigen zeggen heeft ze nog maar heel weinig plastische chirurgie gehad.
    Megan staat bekend om haar tattoo's. De bekendste is wel Marilyn Monroe, die ze jarenlang op haar onderarm had staan (zie foto). Later heeft Megan die weg laten laseren, omdat ze vond dat Marilyn een deprimerende vrouw was, waar ze niet langer meer mee geassocieerd mee wilde worden.
    Karakter, mag in steekwoorden: Doorzetter, neemt geen blad voor de mond, onzeker, kwetsbaar, rebels, seksueel, raakt snel depressief, zeker van haar zaak en dol op aandacht.
    Hobby's: Op de eerste plaats is Megans hobby natuurlijk acteren. Megan is niet voor niets actrice geworden. Ze is zeker niet de beste actrice die er is, maar heeft er wel lol in en doet altijd haar best.
    Een andere bezigheid is misschien niet echt een hobby te nomen, maar zeker wel een belangrijk aspect in Megans leven en dat is haar uiterlijk. Ze vindt het geweldig om zich mooi op te maken, mooi aan te kleden en mensen te verrassen met haar verschijning. Megan is verslaafd aan de aandacht die ze krijgt van mannen en doet er alles voor.
    Familie: Megan is de dochter van Darlene Tonachio en Franklin Foxx. Haar ouders zijn gescheiden toen Megan nog jong was en haar moeder trouwde met een nieuwe man. Megan is opgevoed door haar moeder en haar stiefvader. Megan heeft een zus die behoorlijk ouder is, namelijk 12 jaar ouder. Megan is erg streng opgevoed en heeft een brave familie, iets waar ze zich nooit in thuis heeft gevoelt. Tegenwoordig heeft Megan ook geen contact meer met haar ouders, omdat ze die niet meer wilt zien.
    Extra: Megan is getrouwd met acteur Brian Austin Green. Ze is al met hem samen sinds ze 18 was. Brian is 12 jaar ouder, maar dat is nooit een probleem geweest voor de twee. Daarnaast is Megan ook stiefmoeder, namelijk van Brians zoontje.
    Close met mannelijke celebrity: David Villa!
    Waarschuwen? Ja graag!

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 20:21 ]


    Tell me about it, stud.

    Dankjullie wel! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb géén rollen meer nodig


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    Dankjullie wel! *O*


    Wat moet je trouwens precies allemaal bij Extra weten? (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Wat moet je trouwens precies allemaal bij Extra weten? (:
    Gewoon al het extra spul wat je in je hoofd hebt, je hoeft die niet in te vullen (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    (...)Gewoon al het extra spul wat je in je hoofd hebt, je hoeft die niet in te vullen (:


    Oh, oh, oh. Dit wordt een heel verhaal over Ariana's celebrity crush op Josh, oh wacht maar af. *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Oh, oh, oh. Dit wordt een heel verhaal over Ariana's celebrity crush op Josh, oh wacht maar af. *O*
    HAHAHAHAHAHA!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    (...)HAHAHAHAHAHA!


    Waarom lach je me nu uit? Josh is een fucking sexgod, wie heeft er nu geen celebrity crush op hem? :9~


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Waarom lach je me nu uit? Josh is een fucking sexgod, wie heeft er nu geen celebrity crush op hem? :9~
    Ik dus... HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh, het verhaal staat online!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    (...)Ik dus... HAHA


    Ja, oké, maar jij bent van hetzelfde geslacht als Josh, dus dat snap ik nou ook weer wel. Is mijn rol by the way goed/lang/uitgebreid genoeg voor je? Of moet ik nog wat aanpassen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Ja, oké, maar jij bent van hetzelfde geslacht als Josh, dus dat snap ik nou ook weer wel. Is mijn rol by the way goed/lang/uitgebreid genoeg voor je? Of moet ik nog wat aanpassen?
    Uitgebreid genoeg? Het is zo lang als een boek :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Parera schreef:
    (...)Uitgebreid genoeg? Het is zo lang als een boek :W


    Het is geen boek... En moet ik me beledigd voelen?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Het is geen boek... En moet ik me beledigd voelen?
    HAHA! Nee, je rol is echt goed (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf