• Aan de maker van het nieuwe topic: Gelieve bij elk nieuw topic een gb'tje achter te laten bij Sofie, Zenzy en Marthe. Nog anderen die dit wensen?

    STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Saarsel - Blubbbersok - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg, Directioner
    Melissel - Halissa - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg, Directioner
    Ranisel - Passionathan - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg, Directioner, TWFANMILY
    Marthsel - Jarvis - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg, Avenger, Defender en Starkische Muts
    Neelsel - Nefie - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg, Starkische Muts
    Naomisel - donteatmebro - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Lisetsel - Year - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander
    Lisansel - Mannschaft - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander, Avenger, Defender en Starkische muts
    Lieksel - Limerry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander, Directioner, TWFANMILY
    Niksel - BritishCandy - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander, Directioner
    Maarsel - OnlyOneMe - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander, Directioner
    Beaudiensel - Goyle - is 16 en wordt 17 op 2 mei, Nederlander, Directioner
    Tessel - TessaRose - is 15 en wordt 16 op 12 juli, Nederlander, Directioner
    Sofsel - Sefie- is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander, Starkische Muts
    Zenzysel - Dragneel - is 11 en wordt 12 op 5 december, Nederlander
    Jetsel - MoonLove13 - is 12 en wordt 13 op 3 augustus, Nederlander, HON Vampier, Parawhore en Within Temptation fan
    Joëllsel - LukeBrooks - is 16 en wordt 17 op 22 september, Nederlander, Directioner
    Kimberlysel - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december. Nederlander, Directioner
    Isabelsel - Erudite - is 14 en wordt 15 op 18 juli, Nederlander, Directioner
    Sarita - Waspik - is 14 en wordt 15 op 14 oktober. Nederlander
    Marlisel - Sabriel - is 14 en wordt 15 op 7 februari, Nederlander, Avenger, Seeker
    Daniquesel - Yuffie - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander


    *Naamsveranderingen doorgeven graag.
    *Als je meer dan 5 dagen niet in het topic geweest bent, word je van de lijst geschrapt.




    Vakantietjes/afwezighedetjes:
    Maartje: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melisje: 19/07-27/07.
    Liesje: 10/07-26/07.
    Lisetje: 13/07-18/07 + 21/07-10/08.
    Liekje: 22/07-05/08.
    Nikkietje: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofietje: 14/07-28/07.
    Neletje: 05/07-08/07 + 22/07-26/07.
    Isabellaatje: 18/07-14/08.
    Joëllaatje: 21/07-05/08.
    Marthje: 2/07 - 7/07 + 15/07 - 22/07
    Saartje: 3/07 - 10/07

    Marliesje: 7/07 - 21/07
    Daniqueje: 14/07 - 28/07 + 11/08 - 31/08

    Speciale dagen:
    Maandag: Taal-dag
    Dinsdag: Dinsdag
    Woensdag: Bork-dag.
    Donderdag: Kannibalisme-dag.
    Vrijdag: Random foto's/gifs plaatsen-dag.
    Zaterdag: Pervert-dag
    Zondag: Alles-is-toegestaan-dag

    • Topic Nummer 120 is geclaimd door Marthe(die dus op vakantie is...)
    De rest vind je HIER.
    Als je een topic wilt claimen, meld dat dan ook daar.
    -Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.
    -Topics moeten minstens 2 topics ervoor worden aangevraagd.
    -Degene die als eerste een reactie in de blog achterlaat, krijgt het topic.

    Baby's gemaakt door Sarah met http://www.morphthing.com.
    Les Starkische Mutsen se trouvent ici.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 15:47 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Limerry schreef:
    (...)

    I'm fine, ik mag vanaf augustus waarschijnlijk gaan werken bij de AH, and you? c:


    Ah is leuk!:)
    ik heb er ook 2 jaar gewerkt..
    Toen werd jammer genoeg mijn contract niet meer verlengd aangezien ik 18 was
    (En ik verdenk er ook mijn teamleidster ervan, want die mocht me niet)


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    (...)

    Ah is leuk!:)
    ik heb er ook 2 jaar gewerkt..
    Toen werd jammer genoeg mijn contract niet meer verlengd aangezien ik 18 was
    (En ik verdenk er ook mijn teamleidster ervan, want die mocht me niet)


    Serieus? ;o Mijn teamleidster is aardig, en ik vind haar op de zus van Liam lijken, van One Direction (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    I'm fine, ik mag vanaf augustus waarschijnlijk gaan werken bij de AH, and you? c:

    I'm okay.. Ik ga misschien wat dingen met een vriendin doen, waar ik erg naar uitkijk (:


    Some things are changing too much.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    I'm okay.. Ik ga misschien wat dingen met een vriendin doen, waar ik erg naar uitkijk (:


    Oeh, leuk, hihi. Wat gaan jullie doen? c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Oeh, leuk, hihi. Wat gaan jullie doen? c:

    We willen samen ergens..
    Okay wacht..


    Some things are changing too much.

    Ik haat verassingen :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    LukeBrooks schreef:
    (...)
    We willen samen ergens..
    Okay wacht..


    Weet je het niet? (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Erudite schreef:
    Ik haat verassingen :')


    Me too, haha. Maar ik blijf net zolang zeuren totdat mensen het mij vertellen (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Me too, haha. Maar ik blijf net zolang zeuren totdat mensen het mij vertellen (':


    Ik krijg dus straks een "cadeautje" maar daarvoor moet ik aangekleed en alles zijn, dus nu wil ik weten wat x'D
    Maar ik ga dus <3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik krijg dus straks een "cadeautje" maar daarvoor moet ik aangekleed en alles zijn, dus nu wil ik weten wat x'D
    Maar ik ga dus <3


    Hehe, ik wil het wel weten straks hè c:
    En is goed, byes <3 x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Serieus? ;o Mijn teamleidster is aardig, en ik vind haar op de zus van Liam lijken, van One Direction (':


    Jup:) Ik ken One Direction wel, maar ben geen grote fan^^

    Nou ja, op het allerlaatst was het zelfs zo erg.. Ik ben altijd enorm beleefd tegen mensen, spreek ze altijd met U aan, dus dat deed ik ook bij klanten.

    Maar toen kwam opeens klantvriendelijkheid 2.0
    Nou dat heb ik geweten...
    Dat mens had al een hekel aan mij en ze stond erbij toen er iets mis ging met mijn kassa. Ik zei per ongeluk jij tegen een klant (terwijl deze dat helemaal niet erg vond), maar mijn teamleidster zei dat ik over de scheef was gegaan en er is een vervanger voor me gebeld. Ik mocht naar huis, omdat ik onbeleefd was naar klanten. Nou ik heb nog nooit zo gejankt om een baantje, maar ik was helemaal van slag. Iets wat ik als één van mijn beste kanten zag, had ze zo ineens de grond ingeboord. *gelukkig hoefde ik toen nog maar een paar keer en ik ben eigenlijk blij dat ik daar weg ben:)
    * maar dat is alleen vanwege die teamleidster hoor! De ah is echt een enorm leuke plek om te werken^^ Ik deed kassa, dat beviel me echt enorm, dus heb het werk ook wel gemist.


    It's never gonna happen, Guys.

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik krijg dus straks een "cadeautje" maar daarvoor moet ik aangekleed en alles zijn, dus nu wil ik weten wat x'D
    Maar ik ga dus <3


    Oeh Waarom??:) Bye!!:D


    It's never gonna happen, Guys.

    Boekendag!!!!!!!!!!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ga pizza halen, Danique ik reageer dadelijk op je berichtje c: tot zoooo <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hallo babes, ik ben er weer! De psycholoog was heftig, maar ze vindt jullie wel awesome. Ik had vertelt dat als ik met jullie praat, dat ik mijn depressie een beetje vergeet, omdat jullie gezellig zijn.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!