• Al enkele jaren zit ik niet meer op quizlet, maar ik kreeg toch weer de neiging om is rond te gaan kijken. In mijn quizlet tijd gingen de verhalen voornamelijk over tokio hotel. Mijn vraag is welke personages er tegenwoordig veel word geschreven.


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    1D en Justin Bieber al schrijf ik liever met onbekende personen. Ik kan me dan gewoon beter inleven.

    Belikov schreef:
    Justin Bieber, One Direction, The Hungergames... Doctor Who begint ook steeds bekender te worden! ;D

    Zoveel van Doctor Who zijn er toch niet? :') of mis ik iets?

    Hebben jullie ook nog leuke tips van verhalen die een aanrader zijn? of moet ik daarvoor een ander topic starten?


    The writer's dream isn't always to write, sometimes, their dream is to live the stories that the create.

    YOUxFUCK schreef:
    Hebben jullie ook nog leuke tips van verhalen die een aanrader zijn? of moet ik daarvoor een ander topic starten?

    Errin heeft een story met behoorlijk veel stories in - een soort verzamelstory. Zeker eens kijken :3

    Parera schreef:
    Justin Bieber, One Direction, The Hungergames en zo af en toe zie je een Voetbal- of onbekende personen verhaal


    None but ourselves can free our minds.

    Navigate schreef:
    (...)
    Zoveel van Doctor Who zijn er toch niet? :') of mis ik iets?

    Nou ja, niet echt veel, maar wel al meer dan eerst, haha! (:


    Believe in yourself.

    YOUxFUCK schreef:
    Hebben jullie ook nog leuke tips van verhalen die een aanrader zijn? of moet ik daarvoor een ander topic starten?

    Square heeft erg goede verhalen, vind ik zelf. Maar misschien is het handiger om inderdaad een topic aan te maken, dan kan je ook vertellen wat jouw smaak precies is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Justin Bieber en One Direction voornamelijk. Ik zit nog met trappelende beentjes te wachten op het moment dat heel Q. opeens OP gaat schrijven. :'D


    Ik ga OP schrijven, heb een geweldig idee, maar de story is nog niet geactiveerd, muahaha. die nu wel geactiveerd is! Yay.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 22:55 ]


    You are beautiful, you are love.