• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    gaaf persoontje, en lekker uitgebreid

    Thank you (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb zin omcte beginnen. Als we vandaag niet beginnen kan het dan morgen na 18:30 want ik ben morgen van 9:00 tot 18:30 weg ):


    I'm finally back, Finally after a Year break

    we beginnen morgen pas want nog niet iedereen heeft zijn rol afgemaakt en ik vertrek zometeen naar Snowwhite and the Huntsman. Ik ben van plan om pas 's avonds te beginnen want dan zijn er veel mensen online. En anders is het toch zo dat iedereen aankomt in een politiewagen dus iedereen is nieuw, niemand kent elkaar en dan kan je er makkelijk in.


    Remember to be ridiculous.

    Iedereen die zijn rol nog moet invullen, we beginnen hoe dan ook morgen dus vul hem alsjeblieft voor morgenavond in. Ik moet nu weg dus als je reserveert of een rol invult zet ik je er morgen pas bij maar ik neem gewoon de eerste mensen als hun rol goed is


    Remember to be ridiculous.

    Ik heb uit verveling alvast m'n eerste post gemaakt, hij is best lang (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    (...)
    Is ze goed?

    Het is bijna eng dat onze personage's altijd best op elkaar lijken :')
    Dus of Laurene en Mysha worden vijanden, of vriendinnen. Ik hoop het laatste, kunnen ze samen de boel terroriseren (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Naam: Ignis Sualume Pendel
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20) 18
    Reden van verblijf: Haar moeder was vermoord toen Ignis klein was en sindsdien heeft haar vader der opgevoed om te moorden, wat ze dan ook samen deed met haar vader.
    Maar sinds ook hij overleed ging Ignis op zichzelf verder.
    Haar fascinatie voor vuur begon een grote rol te spelen en al snel veranderde ze haar naam naar Ignis Sualume (Ignis is Latijns, Sua is Baskisch en Lume is Gallicisch en betekend alledrie vuur.)
    De eerste brand die ze stichtte was eigenlijk per ongeluk, maar het bos brandde al snel en het schouwspel vond ze zo mooi dat ze nog verslaafder werd aan het vuur.


    Het maakte haar niet meer uit of ze zelf ook zou verbranden, zolang ze de daders waarop ze haar zinnen had gezet maar te pakken kon krijgen, al betekende dat ook makkelijk diens onschuldige gezin.
    Om aan geld te komen gebruikt ze vaak haar inbrekers skills om ongezien bij banken in te breken.
    Karakter: Ignis is stil, uiterst slim, ondanks ze thuis geschoold is door haar vader, die zelf een bedreven wetenschapper, natuurkundige en filosoof was.
    Soms is ze wat dromerig, maar tijdens het uitvoeren van haar plan is ze haarscherp.
    Ze is een goede strateeg en ze gebruikt haar onschuldige uiterlijk om makkelijk het vertrouwen van mensen te winnen.
    Ze heeft al een aantal keer bijna gezeten, maar ze vond altijd manieren om daar weg te komen.
    maar ze is ook goed in zichzelf onzichtbaar maken en in het negeren van mensen.
    En mensen zien haar vaak als een zwakkeling en een dromer, dat laatste is ze wel, maar een zwakkeling is ze zeker niet.
    Uiterlijk: Ze is 1.70m, verder heeft ze een lief uiterlijk met lang lichtblond haar en glanzende blauwe ogen, een normaal postuur,hoewel je op het eerste moment niet zal verwachten is ze toch redelijk gespierd.
    Hier kan ik zo even niet kiezen tussen de volgende :
    1.2.3.4. en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan XD
    Extra: Ondanks haar status van “vuurliefhebber” rookt ze zelf niet, aangezien haar vader haar heeft geleerd om het lichaam gezond te houden en daarmee het brein.
    Ze sport veel als daar de mogelijk toe is en heeft een zwarte band in verschillende vechtsport.
    Als ze niet het slechte pad op was gegaan hadden ze haar graag willen hebben bij de geheime dienst.
    En zelfs nu willen ze haar nog, alleen wijst Ignis ze steeds af aangezien diegene die haar moeder vermoorde daarbij werkt, waardoor ze geen vertrouwen heeft in de gehele onderneming.

    Als er iets niet klopt dan hoor ik het graag.


    Credendo Vides

    Ik wil beginnen (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik zal nu direct hier ook mee bezig.. Damn.. Veel te doen..


    Don't be like the rest of them, darling

    maakt niet uit, ik ben van plan om pas iets later op de dag te beginnen want ik moet nu gaan ontbijten en mijn folders gaan lopen en 's avonds en laat in de middag zijn er meer mensen online. Ik doe eerst even snel de kamerindeling van alle meiden die van de jongens komt er ook wel aan.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    maakt niet uit, ik ben van plan om pas iets later op de dag te beginnen want ik moet nu gaan ontbijten en mijn folders gaan lopen en 's avonds en laat in de middag zijn er meer mensen online. Ik doe eerst even snel de kamerindeling van alle meiden die van de jongens komt er ook wel aan.


    Oeh ben benieuwd bij wie mijn personage wordt in gedeeld:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    Oeh ben benieuwd bij wie mijn personage wordt in gedeeld:)

    Ik ook *O*


    "Do you believe monsters are born or made?"

    gaat er voornamelijk om dat er twee totaal verschillende personen op een kamer komen.


    Remember to be ridiculous.

    en leeftijd telt een heel klein beetje mee


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    gaat er voornamelijk om dat er twee totaal verschillende personen op een kamer komen.

    Kan dat hier wel? Iedereen is evil :')


    "Do you believe monsters are born or made?"