• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Wajoo nu alles al vol. Ben blij dat ik de rpg opgemerkt had :P


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam:Jason Van Huyse
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)17
    Reden van verblijf: Moord pogingen op zijn vader,en vandalisme
    Karakter:Eigenwijs ,koppig , kan aardig zijn tegen mensen die dat voor hem zijn,luidruchtig...
    Uiterlijk:


    heeft ook een tatoe en is 1.76 m
    Extra:Jason kan niet zonder muziek,hij zat vroeger in een band en was daarvan de drummer zelfs zonder drum propeert hij altijd wat lawaai temaken.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 17:17 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Rikki Madeleine Beck
    Leeftijd: 19
    Reden van verblijf: Drugsgebruik, stelen, kraken en mishandeling.
    Karakter: Rikki heeft vaak een arrogante of ongeïnteresseerde attitude. Veel dingen kunnen haar ook niet schelen, zolang het haar niet aangaat. Met problemen hoef je bij haar niet aan te komen, helpen zal ze niet. Je kan zeggen dat ze egoïstisch is maar dit is niet zoals ze zichzelf ziet. In haar voormalige vriendengroep was het een ander verhaal, daar was ze meer geopend dan ze ooit zal worden.
    Uiterlijk:



    Rikki heeft een beetje een extreem uiterlijk. Van zichzelf heeft ze lang, zwart haar dat tot onderaan haar rug reikt. Daar doorheen heeft ze verschillende kleuren extensions, op het moment blond en rood. Haar pony is kort en roze geverft, maar ook dat kan verschillend per maand. Ze draagt veel make-up, veel eyeliner en rode lippenstift. Ook heeft ze een piercing dor haar onderlip. Haar ogen zijn donker groen.
    Ze is ongeveer één meter vierenzeventig lang en dun. Met haar extreme kledingstijl en schoenen lijkt ze vaak nog langer en dunner. Ze draagt vaak rokjes, grote, zware boots of laarzen. Zolang het maar extreem is, is het voor haar goed. Iets wat haar ouders afgekeurd hebben. Ze draagt dit al sinds ze vijftien werd.
    Extra: Rikki woont al sinds haar zestiende niet meer thuis. Ze is christelijk opgevoed maar gaf er al op jonge leeftijd de brui aan, iets wat haar ouders zeker niet kunnen hebben. Ook is ze een kettingrookster sinds een aantal jaar. Ze valt op beide geslachten, zoals man als vrouw dus, maar is nog altijd maagd...

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 17:17 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Sanne Hoogdoorn
    Leeftijd: 16
    Reden van verblijf: zakkenrollen, inbraak, berovingen en al het andere dat tot diefstal gerekend kan worden.
    Karakter: Sanne is het tegenovergestelde van een leugenaar of een lafaard. Wanneer ze aan een misdaad wordt gekoppeld dan geeft ze meteen toe zonder angst voor de gevolgen. Ze is zich goed bewust van het feit dat wanneer ze betrapt wordt ze diep in de shit zit. Ze heeft al meerdere keren een taakstraf gehad en een paar nachten in de cel doorgebracht. Ze kent de regels allemaal maar houdt zich er nooit aan.
    Uiterlijk:


    Sanne is 1, 78.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:04 ]


    Remember to be ridiculous.

    o ja, ik verzoek iedereen met een gereserveerde rol om die zo snel mogelijk in te vullen want hij is al vol dus dan kunnen we snel beginnen


    Remember to be ridiculous.

    Ben al bezig D: Ben eerst half uur bezig om een vervloekte uiterlijk te vinden xD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Jade Skyler White
    Leeftijd: 17
    Reden van verblijf: Vandalisme. het gebruiken van drugs. Poging tot moord. Dreigen. Mishandelen.
    Karakter: Ze is een lief meisje, maar na ze het slechte pad op is gelopen nooit meer. Haar vader en broer hebben haar soms mishandeld en verkracht, maar daardoor is ze ook harder geworden. Ze kijkt niet meer op van een moord en heeft overal lak aan. Ze heeft altijd wel ergens een wapen. In haar schoen mond oor vingernagel. Nog meer dingen. Als je hulp nodig hebt zal je ze soms helpen. Alleen als het hoognodig is.
    Uiterlijk:


    Extra: Doordat ze mishandeld en verkracht werd door haar vader en broer. Hierdoor is ze het slechte pad opgegaan en heeft soms geld gevraagt voor seks. Ze is opgepakt en meegenomen naar deze school.

    [Jongen komt later]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Squib schreef:
    o ja, ik verzoek iedereen met een gereserveerde rol om die zo snel mogelijk in te vullen want hij is al vol dus dan kunnen we snel beginnen


    Ik vul misschien vanavond in, anders morgenochtend voor 10 uur want de rest van de dag ben ik weg en heb ik het heel druk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eh, is het niet handig om wat meer mensen toe te laten? Met de huidige selectie denk ik dat deze niet ver gaat komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Eh, is het niet handig om wat meer mensen toe te laten? Met de huidige selectie denk ik dat deze niet ver gaat komen.


    + Dit.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik reseveer een meisje ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Je kan misschien beter wat meer jongens en meisjes doen want andeers denk ik ook dat deze rpg snel stopt :S


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Nathan Deleon
    Leeftijd: 19
    Reden van verblijf: Pogingen tot moord/Zware mishandelingen. Brandstichtingen en verkrachting, alleen het laatste is hij na paar keer al gauw van af gestapt. Veel kick gaf het hem niet. Zeker niet nadat zijn zusje verkracht werd door iemand.
    Karakter: -Misschien dat ik die er zo neer zet.. en anders zie ik het wel in de rpg-
    Uiterlijk:

    Nathan is zo ongeveer 1.85m, zijn lichaam is normaal gespierd.
    Zijn ogen zijn donkerblauw en zijn haar bruin. In zijn linkeroor heeft hij een knopje, al heeft hij die meestal onder zijn muts of heeft hij zijn haar er overheen.

    Extra: Nathan heeft een 'gay'-kant zoals hij het noemt. Eigenlijk is hij gewoon bi-seksueel, maar verbergt hij dat.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 18:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet niet welke jongen ik moet doen. Help me kiezen : S
    1.


    2.


    3.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    3 -slijmslijm-!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.