• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Laurene Ameliah Billington
    Leeftijd: 18.
    Reden van verblijf: Toen haar vader haar verliet op jonge leeftijd en haar moeder niet lang daarna overleed, ging ze op zichzelf wonen. Dit ging echter niet helemaal goed, op zestien-jarige leeftijd.
    Ze ontmoette de verkeerde mensen, en kwam in aanraking met drank, wiet en drugs. Ze werd vaak dronken en high, en nam drugs om haar geldzorgen te vergeten. Haar 'vriendengroep' dreigden vaak, droegen wapens met zich mee en stolen vaak uit winkels. Laurene is dit gedrag gaan kopiëren, maar had nog steeds veel geldzorgen. Ze moest de huur betalen, en had bij veel mensen een hoge schuld omdat ze regelmatig drugs kocht. Ze kwam terecht in de prostitutie, en is daar pas mee gestopt sinds ze op school zit.
    Ze ziet niet in dat dit alles slecht is, en ziet de prostitutie enkel als een goedbetaalde baan. Ze probeert zo veel mogelijk contact te hebben met Ricardo, haar pooier.
    Karakter: Laurene weet dat ze mooi is, en gebruikt haar charmes dan ook graag. Ze krijgt redelijk veel aandacht van mannen, en dit geeft haar ego een enorme boost. Dit maakt haar arrogant. Ze stelt zich altijd hoger op dan anderen, en is om de meeste dingen onverschillig. Ze probeert haar verleden zo goed mogelijk geheim te houden, en daarvoor draagt ze een 'masker'. Haar ware 'ik', een vrolijk meisje zonder zorgen, is diep weggestopt. Diep in haar hart weet ze dat dit fout is, maar ergens is ze bang. Bang om weer te belanden zoals in het begin: Gebroken, vriendloos en niet genoeg geld om zichzelf te verzorgen. Dit wilt ze voorkomen, kostte wat het kost.
    Uiterlijk:



    Ze heeft een tattoo.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 19:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik zet je erbij maar dat ze te stil is kan geen reden zijn want het gaat hier om echte misdaden maar pyromaan is wel oké


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    ik zet je erbij maar dat ze te stil is kan geen reden zijn want het gaat hier om echte misdaden maar pyromaan is wel oké


    Kan het dan ook dat dat gewoon één van haar eigenschappen is? (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ja dat kan dan weer wel, het is helemaal niet erg als ze stil is als ze maar geen engeltje wordt maar in dat geval zal ik je er later in de rpg nog op aanspreken. De meesten zijn alleen wat luidruchtiger, weer eens wat afwisselingen.


    Remember to be ridiculous.

    Ik zal ook geen engeltje van haar maken, het blijft een gestoord meisje met lucifers in haar tas, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    goedzo, nu moet alleen nog iedereen zijn personage invullen en als het kan nog vier mensjes erbij komen en dan kunnen we morgen beginnen want vanaaf ben ik zelf weg.
    Voor de mensen die het nog interessant vinden het is nu toegestaan om drie personen te hebben.


    Remember to be ridiculous.

    Als je het niet erg vind, ik houd het op één persoon. Hoe minder personen voor mij, hoe meer ik het bij kan houden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik vind het niet erg, ik hou het zelf op twee personen omdat ik het fijn vind om wanneer er een even stil ligt omdat er een offline is waarschijnlijk wel met de ander verder te kunnen spelen. Als hij niet volkomt kan je later altijd nog eentje nemen dat die later aankomt en waarschijnlijk heb je tussendoor dat er toch nog iemand is die uiteindelijk maar een paar keer reageert en uiteindelijk zijn rol kwijtraakt.


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Ayden Jayson Bright
    Leeftijd: 19
    Reden van verblijf: Hij is een pyromaan en heeft een aantal doden op zijn geweten toen hij huizen in brand stak. Hij draagt altijd een lucifer doosje bij zich. Hij doet ook aan alcohol en Drugs. Hij steelt en doet aan grafitti spuiten.
    Karakter: -RPG-
    Uiterlijk:


    Extra: Hij heeft altijd een doosje lucifers bij zich. Hij steekt dan geen huis aan maar steekt ze wel a in het huis om te zien hoe de lucifer verbrand. Hij ziet Vuur als een waardig element en vind het "Fasinerend" Hij rookt ook en heeft ook vaak een Aansteker bij zich.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:08 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Ayden Jayson Bright
    Leeftijd: 19
    Reden van verblijf: Hij is een pyromaan en heeft een aantal doden op zijn geweten toen hij huizen in brand stak. Hij draagt altijd een lucifer doosje bij zich. Hij doet ook aan alcohol en Drugs. Hij steelt en doet aan grafitti spuiten.
    Karakter: -RPG-
    Uiterlijk:


    Extra: Hij heeft altijd een doosje lucifers bij zich. Hij steekt dan geen huis aan maar steekt ze wel a in het huis om te zien hoe de lucifer verbrand. Hij ziet Vuur als een waardig element en vind het "Fasinerend"


    He's like Aeden maar dan mannelijk :Y).


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    en ietsje extremer met drugs, diefstal, graffiti en doden


    Remember to be ridiculous.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Squib schreef:
    en ietsje extremer met drugs, diefstal, graffiti en doden


    Awh, ik kwam niet op graffiti en stelen ;'(. Kan ik dat er nog bij zetten bij mij? (als dat van HurtedHeart mag?)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    als zij er toestemming voor geeft is het goed als het maar twee goed verschillende personen blijven en ze geen kloonen van elkaar worden, het is de bedoeling dat je karakter toch je eigen persoon is


    Remember to be ridiculous.

    Van mij mag het. Sorry ik had Aeden nog niet gezien : S. Dan zijn ze hetzelfde alleen met een ander geslcaht. Is handig in de RpG dan begrijpen ze elkaar :) en me gusta Aeden. Eleanor :)


    I'm finally back, Finally after a Year break