• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    ok, ik maak nog vijf plaatsen bij de jongens en de meiden, daarna heb je twintig karakters en zit hij dus ook echt en definitief vol. de regel van 2 karakter per persoon blijft nog een tijdje gelden tenzij hij niet volkomt en nu is het wel zo dat wanneer je een tijd niet reageert ik je een waarschuwing geef en als je dan niet reageert lig je eruit.


    Remember to be ridiculous.

    Sorry, maar als het een rpg met zoveel personages wordt, mag je mijn reservering schrappen. Ik raak met zoveel personages namelijk heel snel de verhaallijn kwijt


    Keep your head up, keep your heart strong

    dat is dus waarom ik het eerst klein wou houden maar blijkbaar sloeg het verhaal toch beter aan als verwacht, het is goed ik haal hem weg.


    Remember to be ridiculous.

    Als er dan nog plaatsen bij komen zou ik graag een meisje willen reserveren.


    Credendo Vides

    aantal personages toch maar veranderd naar 3. De regel van een jongen een meisje is dus ook opgeschort maar probeer het zoveel mogelijk gelijk te houden als hij niet volgaat. alvast bedankt daarvoor.


    Remember to be ridiculous.

    staat erbij


    Remember to be ridiculous.

    Anders doe je tot 8 meisjes en 8 jongens? Dan heb je er 16 in totaal.


    Your make-up is terrible

    Oh, en volgens mij had Aragog ook nog een meisje gereserveerd op pagina 2.


    Your make-up is terrible

    great idee, minder groot en niet heel klein. En dan heb ik nog maar vier mensen nodig. Ik probeer maar een beetje te kijken naar een manier waarop het leuk is.


    Remember to be ridiculous.

    staat ertussen, ThoseWords heeft haar reservering geanuleerd dus Aragog staat op haar oude plek.


    Remember to be ridiculous.

    Mag je ook beroemdheden gebruiken als uiterlijk?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Squib schreef:
    staat ertussen, ThoseWords heeft haar reservering geanuleerd dus Aragog staat op haar oude plek.


    Ooh, slim. 8D


    Your make-up is terrible

    ja totaal geen problemen mee, uiterlijk mag je moet verder gewoon een original character maken. Ik ken zelf driekwart niet dus waarschijnlijk zou ik het anders niet eens doorhebben.


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    staat ertussen, ThoseWords heeft haar reservering geanuleerd dus Aragog staat op haar oude plek.

    Super, dankjewel! Ik vul 'm vanavond in ^^.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Aeden Beate Terzinni. [ Eeden Beejate Terzienie. ]
    Leeftijd: Zeventien, ze verjaart op 10 januari.
    Reden van verblijf: Haar moeder vond haar té zwijgzaam. Ook was ze een pyromaan, alleen ze stichtte nooit brand in huizen. Alleen prullenbakken, dingen in haar eigen huis, en sommige dingen op straat. Aeden praat ook bijna nooit zoals haar moeder ook vond, en áls ze haar mond open trekt komt er een hele groffe taal uit. Aeden is slim in daken beklimmen en steelde vroeger dus gemakkelijk. Meestal probeert ze dat in het internaat ook. Ze spoot vroeger ook graffiti.
    Karakter: Komt in de RPG.
    Uiterlijk:


    Aeden heeft een heel onschuldig gezicht, alleen is ze dat soms niet. Ze heeft donkerbruin, krullend haar tot aan haar middel. Ze heeft een getinte huid en lichtgroene ogen. Ze draagt altijd simpele, maar dure kleding.
    Eleanor Calder. [ ik heb niets tegen haar, I just like her ;3. ]
    Extra: Aeden heeft in haar rugzak altijd een doosje lucifers liggen, want ze wil gewoon niet afkicken van het vuur.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.