• een meisje zei dat bill een kankerhoer is en een slet zelf was ze ook fan van Tokio Hotel en vond ze bill het leukste toen ze dat tegen me zei ws ik pizig want 1. ze WAS zel ook fan. 2. bill is een jongen en ten 3e hij is geen hoer en al helemaal geen kankerhoer ik maakte me zo boos hier over. nu wil ik jvraggen wat jij hier van vind een ex TH fan scheld bill uit scheld
    gr TFxXCB

    zij moet het weten maar ik vind het eig diep triest ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    aaahhh ik klets dat mens gewoon in het gezicht ... Waarom?:
    1.) ik ben bijna 2 mensen uit m'n familie verloren door die kut ziekte!!!!!!!!!! ik word zo pissed als ze dat gebruiken als scheldwoord!!!Dan krijge ze van mij de huid vol en dan zwijge ze wel !! :@(6)
    2.)Omdat voor zover ik weet dat je als fan je eige idolen niet gaat uitschelden o.O want dan heb je ze niet alle 5 ..... volgens mij heeft dat mens 2 stemmetjes in haar hoofd en vangt ze ! -.-"
    (sorry als deze reactie overdreven is maar hier lach je niet mee!Mijn mening)

    gewoon laten doen^^ ze weet waarschijnlijk niet beter en is hartstikke jaloers omdat jij hem knap,mooi,heet,geil of something like that vind, ze is waarschijnlijk ook enorm jaloers op het succes van de jongens. Ik zou er verder niet op in gaan en haar, haar zegje laten doen. Als je het er niet mee eens bent zeg het dan wel maar word niet meteen boos ofzo want dat lost ook niet echt iets op. Dat wàs waarschijnlijk zo'n wannabe fan net als die zeggen van Tom is hot maar de rest kan me geen barst schelen, dat is, naar mijn mening ook een wannabe fan. Dus laat haar maar zeggen wat ze wilt, wij, de echte fans, weten beter!(A)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Heey lief, zeg eens tegen dat mens met Annelies [MIJN] groeten; HEEY LAF KIND! Like; met een ziekte SPOT je nie dombo! Leer eerst ff wat die shit allmaal betekend vooraleer je ermee gaatloen schelden.Djezus mens! Ben je achterlijk fzuu? Wet jij dan écht niet dat je mensen hard hiermee kunt kwetsen ofzo? Djezus >,


    Amen!!!!!!!(A)

    negeer dat kind gewoon -_-'

    Mnou als zij dat vind moet ze dat lekker vinden als wij maar beter weten xD denk ik dan. EDat mens spoort gewoon niet en zoekt gewoon aandacht :Y) dus oplossing 1 negeren. oplossing 2 negeren. oplossing 3 bekijk eerste 2 oplossingen xD wat ben k toch weer lekker simpel :P


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Als ze dat vindt, dan is het haar mening.
    Ikzelf ben niet zo'n grote fan meer, maar ik vind het ontzettend laag.


    -

    idd gewoon negeren!


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind het sowieso erg dom dat ze met een ziekte spot, niet alleen haar maar, iedereen die dat doet vind ik erg dom, maar dat ze dan ook eerst fan was, en daarna gaat zeggen dat bill een h0er is.. :8 OmG Hoe lelijk x3
    En dan m0est zij vr0eger een TH fan v0orgesteld hebben... Ja tuurlijk.. Hoe bedoel je WannaB??.. Tfoee.. Zielige mensen op deze wereld, zeg..


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    pff zielige mensen hoor -_-


    You are so god damn Sexy <3

    t zijn gewoon mensen die aandacht te kort hebben en zielig zijn.

    En oké ge moogt een grapke maken over th,maar dit vind ik er toch wel wat overgaan.!!


    I need you like a heart needs a beat

    En trouwens met het woord KANKER scheld je niet!!!!!
    je kunt daardoor heel veel mensen kwetsen!!!
    als ik iemand hoor schelden met kanker dan wordt ik er echt f*cking kwaad op!!!:@:@:((


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zit zo een een klas vol th haters en die zeggen soms zo van Bill is totaal homo!
    Dan zeg ik gewoon; Zou jij wel willen hé. :')
    &
    Als ze zeggen dat hij lijkt op een vrouw dan zeg ik; Heb je al eens in de spiegel gekeken lieverd? :')


    We'll never be as young as we are tonight