• Wedstrijden
    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje 4 - 0 Italië.



    Winnaar

    SPANJE



    The most beautiful Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil




    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juli 2012 - 23:00 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    OMG Al die kiendjes. :'D Wat heerlijk!


    ars moriendi

    Thank you Girls(flower) love you all(K)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:41 ]


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, dat wel, maar om dan eerst iemand een duw te geven en dan met zo'n rotkop naar de kleedkamers te verdwijnen zonder je publiek te bedanken of je tegenstander enigszins aan te kijken, vind ik gewoon onprofessioneel.


    Hij is onprofessioneel. Daar staat hij ombekend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aahw die teleurgestelde koppies.. doet me weer helemaal denken aan twee jaar geleden, toen Oranje er zo bij stond.. maar toen zat ik hier te janken..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Aahw die teleurgestelde koppies.. doet me weer helemaal denken aan twee jaar geleden, toen Oranje er zo bij stond.. maar toen zat ik hier te janken..

    Ik moest ook huilen, ik trok het niet meer toen

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik moest ook huilen, ik trok het niet meer toen

    Ik ook niet. Ik vond dat zo ontzettend erg.. en als mensen dat nu horen kijken ze me allemaal vreemd aan. Jammer voor hun. Oranje zit heel diep bij mij.


    ars moriendi

    Ach, Italië heeft wel alles gegeven

    Ik ga voor mijn mama zorgen. Ben zo terug denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Is goed meis, tot zo!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ook niet. Ik vond dat zo ontzettend erg.. en als mensen dat nu horen kijken ze me allemaal vreemd aan. Jammer voor hun. Oranje zit heel diep bij mij.

    Ik had Oranje nog nooit in de finale gezien, laat staan dat ik ze zag winnen, ik was er echt kapot van
    Ik zou zelfs in de fontein op Hofplein springen als we kampioen zouden worden x'D

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik had Oranje nog nooit in de finale gezien, laat staan dat ik ze zag winnen, ik was er echt kapot van
    Ik zou zelfs in de fontein op Hofplein springen als we kampioen zouden worden x'D

    Ik was met je meegegaan ;P . Ik vond het zo jammer dat ik niet naar de huldiging in Amsterdam kon toen!


    ars moriendi

    Toch nog Jesús in beeld :9~


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    OMG, check mij sneu zijn met mijn 10.000 posts. o__O
    *ziet het nu pas*

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:49 ]


    ars moriendi

    Pff, een vriendin van mij vroeg de hele tijd op msn: hoeveel staat het nu ??
    en net: wie heeft gewonnen ??

    Ga dit toernooi toch wel een beetje missen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."