• Wedstrijden
    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje 4 - 0 Italië.



    Winnaar

    SPANJE



    The most beautiful Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil




    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juli 2012 - 23:00 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Deem: Wil je link sturenxD Ik kan het niet vinden:$


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Buhh hij is mijn Huntie en mijn Huntie is purfect for me! :Y)

    En ja, dat hoop je dan maar. Dat hij naar je spel heeft gekeken, en nergens anders naar.. Brr, stalker.


    Nou daar durf ik niet op te hopen. Argh, we hadden nogal strakke kleding aan dus uwl. Ik wil er niet eens overna denken. Freak. Sowieso, als je naar mijn spel hebt gekeken was dat de eerste wedstrijd en had hij echt goed moeten kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    @Deem: Wil je link sturenxD Ik kan het niet vinden:$


    Het bericht heeft hij verwijderd maar hij heeft Richard Eerland. Op eigenlijk alle berichten op mijn Fb heeft hij gereageerd. Genoeg te vinden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    @Deem: Wil je link sturenxD Ik kan het niet vinden:$

    Ik had die vent uitgelult en dus had hij zijn berichten verwijderd. :/


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik had die vent uitgelult en dus had hij zijn berichten verwijderd. :/


    Whahahha ik ga kijkenxD


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Nou daar durf ik niet op te hopen. Argh, we hadden nogal strakke kleding aan dus uwl. Ik wil er niet eens overna denken. Freak. Sowieso, als je naar mijn spel hebt gekeken was dat de eerste wedstrijd en had hij echt goed moeten kijken.

    Kun je je medelijden niet eventjes opzij zetten en hem gewoon verwijderen als vriend van Facebook? =/


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Kun je je medelijden niet eventjes opzij zetten en hem gewoon verwijderen als vriend van Facebook? =/


    I agree:$ Hij is eng met zijn gedragxD


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Kun je je medelijden niet eventjes opzij zetten en hem gewoon verwijderen als vriend van Facebook? =/


    Het probleem is dan dat ik het niet oplos. Ik kom hem sowieso tegen overal. Daarbij zal het nu wel even over zijn. Vriendinnen van mij heeft hij ook al geprobeerd te zoenen etc. Daarbij is hij ook zo bezig bij Lies; die hem er normaal altijd voor me uitpraat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maareh, ik geloof die wedstrijd wel. Ik ga ondertussen even schrijven. Jullie mogen kiezen aan welke want voor beide moet ik inspiratie zoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Het probleem is dan dat ik het niet oplos. Ik kom hem sowieso tegen overal. Daarbij zal het nu wel even over zijn. Vriendinnen van mij heeft hij ook al geprobeerd te zoenen etc. Daarbij is hij ook zo bezig bij Lies; die hem er normaal altijd voor me uitpraat.

    Gadverdamme, wat een engerd.. En ik zou doorgaan aan Simply the Best, dat is mijn favoriet van de twee. :3


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Het probleem is dan dat ik het niet oplos. Ik kom hem sowieso tegen overal. Daarbij zal het nu wel even over zijn. Vriendinnen van mij heeft hij ook al geprobeerd te zoenen etc. Daarbij is hij ook zo bezig bij Lies; die hem er normaal altijd voor me uitpraat.

    Gadverdammee, wat een engerd

    Mijn Twitterverslaving is begonnen.

    @Claire, het is ook nog steeds mijn favoriet maar ik moet zo oppassen dat het niet cliché wordt en dat de spanning er nog een beetje inblijft.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Mijn Twitterverslaving is begonnen.

    @Claire, het is ook nog steeds mijn favoriet maar ik moet zo oppassen dat het niet cliché wordt en dat de spanning er nog een beetje inblijft.

    Ja, klopt. Wat bij mij altijd helpt is even de stad in gaan, wat muziek luisteren enz. Er even niet mee bezig zijn, dan komen de ideeën vanzelf. Ik krijg de laatste tijd veel ideeën op mijn werk, wat erg irritant is aangezien ik het dan goed moet onthouden omdat ik het nergens op kan schrijven.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Wat bij mij altijd helpt is even de stad in gaan, wat muziek luisteren enz. Er even niet mee bezig zijn, dan komen de ideeën vanzelf. Ik krijg de laatste tijd veel ideeën op mijn werk, wat erg irritant is aangezien ik het dan goed moet onthouden omdat ik het nergens op kan schrijven.


    In mijn bed krijg ik altijd inspiratie. Ik slaap slecht dus lig echt uren wakker en dan is er niets anders te doen dan verhaallijnen bedenken. Als ik muziek luister schrijf ik altijd een verhaal die de emotie die de muziek bij me oproept. Zo schrijf ik nu Trouble in Paradise.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moet naar de wc maar ik durf niet want dan word er gescoord:$


    ~