• Wedstrijden
    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje 4 - 0 Italië.



    Winnaar

    SPANJE



    The most beautiful Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil




    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:05 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 juli 2012 - 23:00 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik werk even bij.

    Claire, hij heeft het bericht trouwens verwijderd!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mes Topics

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:33 ]


    ars moriendi

    mijn topics

    Boutella schreef:
    Ik werk even bij.

    Claire, hij heeft het bericht trouwens verwijderd!

    Omg, ja ik had het gezien. :') I think I may count this as a victory? :Y)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Omg, ja ik had het gezien. :') I think I may count this as a victory? :Y)


    Yes! Je bent echt mijn held! Er kwam nooit een eind aan de huwelijksaanzoeken en liefdesverklaringen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Yes! Je bent echt mijn held! Er kwam nooit een eind aan de huwelijksaanzoeken en liefdesverklaringen.

    Sweet, sweet victory! Als hij weer van zich laat horen, weet je me te vinden. :'D Ik vind het altijd leuk om dat soort mensen uit te lullen. ;']


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Sweet, sweet victory! Als hij weer van zich laat horen, weet je me te vinden. :'D Ik vind het altijd leuk om dat soort mensen uit te lullen. ;']



    Altijd. Hahaha. Echt, snel zal hij niet meer van zich te laten horen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Altijd. Hahaha. Echt, snel zal hij niet meer van zich te laten horen.

    Dus je zag die kerel altijd bij handbal?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dus je zag die kerel altijd bij handbal?


    Zeven jaar lang; vanaf mijn zevende. Drie jaar geleden ging ik naar dezelfde middelbare school dus zag ik hem daar ook nog een keer. Daar en op de hanbal zei hij nooit iets terwijl hij me op Fb helemaal onderspamt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mis ik iets:$


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Zeven jaar lang; vanaf mijn zevende. Drie jaar geleden ging ik naar dezelfde middelbare school dus zag ik hem daar ook nog een keer. Daar en op de hanbal zei hij nooit iets terwijl hij me op Fb helemaal onderspamt.

    Aah daar heb ik altijd zo'n hekel aan hè. -__- mensen die in RL niks tegen je durven te zeggen en op FB ineens helemaal leuk en spontaan zijn. Zo awkward.
    Ik snap dat je wel medelijden met hem hebt, maar dat is meer omdat je het zo zielig vind voor zo'n socially awkward iemand om afgewezen te worden denk ik.

    En volledige off the point maar..

    JEZUS DAT BODY. x__X


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    Mis ik iets:$


    Mijn Facebook stalker :') Maar Claire heeft me gered!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aah daar heb ik altijd zo'n hekel aan hè. -__- mensen die in RL niks tegen je durven te zeggen en op FB ineens helemaal leuk en spontaan zijn. Zo awkward.
    Ik snap dat je wel medelijden met hem hebt, maar dat is meer omdat je het zo zielig vind voor zo'n socially awkward iemand om afgewezen te worden denk ik.

    En volledige off the point maar..

    JEZUS DAT BODY. x__X



    Hahaha. Ik heb wel eens mooiere lichamen gezien :')

    Maar ja, vandaag was ik bij de handbal en begon hij wel een heel gesprek. Hij heeft naar mijn spel gekeken, brr.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Mijn Facebook stalker :') Maar Claire heeft me gered!


    Haahahahaha goo Claire:) Ik ga ff spieken op FB:$


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Ik heb wel eens mooiere lichamen gezien :')

    Maar ja, vandaag was ik bij de handbal en begon hij wel een heel gesprek. Hij heeft naar mijn spel gekeken, brr.

    Buhh hij is mijn Huntie en mijn Huntie is purfect for me! :Y)

    En ja, dat hoop je dan maar. Dat hij naar je spel heeft gekeken, en nergens anders naar.. Brr, stalker.


    ars moriendi