• Ik zou dit weekend met een vriendin een Lord of the Rings marathon houden, en aaangezien mijn vader de extended version heeft [plus elke film 3 uur bonus] en zij die zelf niet had, gingen we bij mij kijken.
    Gistermiddag gingen we eerst Brother Bear kijken tussen 2 uur en half 3. Daarna begonnen we met The Fellowship of the Ring, en we merkten al dat deze aanzienlijk langer was dan de gewone versie. Daarna The Two Towers. Mijn ouders waren naar een feest en kwamen om half 2 thuis, en rond 10 over half 2 dropten we The Return of the King in de speler, niet beseft hebbend dat i.p.v. 3 uur duurtijd het nu 4 uur duurtijd was bij elke film.
    Halverwege de 2e disc keek ik in een flits naar buiten, en ik was like: ''No shit, het is al licht..'' en ik naar de keukenklok lopen: half 5 in de ochtend. We waren like: .________.
    Dus wij af kijken en om half 6 was de film afgelopen, maar we moesten de hele bende nog opruimen en ik moest de vaatwasser in- en uitruimen, dus om 10 over half 6 rolde we het bed in. We sliepen tot 11 uur en toen gaven we er de brui aan en gingen we de making off en bonus kijken, wat dus ook verdeeld is in 2 discs per film en per disc anderhalf uur duurt of zo. Shit, man, het is meer dan 12 uur films en dan nog 9 uur bonusmateriaal, mijn vader is een held. :'D
    En nu gaan we met de Elf Fantasy Fair, mijn vriendin en ik, als Elfen ernaartoe. Ik denk uit Rivendell of zo. Ik zou liever als Gimli gaan, maar dan moet ik minstens 30 kilo aankomen en een ijzerwinkel meenemen.

    But, meer mensen met zulke ervaringen en mensen die LOTR-marathons houden? [:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Audacity schreef:
    (...)

    Niet echt eng, maar ik hou niet van schrikmomenten D: En alles is enger in je eentje, 's nachts :C


    Agree, in je up in de nacht in is ook niet mijn ding.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Ik vind dat niet heel eng, meer benauwend dat ze er bijna niet ut kunnen. Maar ik heb de film deze maand 3 keer gezien, dus de spanningsfactor is dan nogal laag. [;


    Ik heb die film ook al zo vaak gekeken, maar hoe ouder ik word, hoe enger ik het vind :'D. Ik was geloof ik een jaar of vier dat ik 'm voor het eerst keek, toen vond ik het totaal niet eng x'D.


    i put the fun in funeral

    Oh god, dat is zolaaaang. Ik had het al gehad na 1 film. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    In de vakantie gaan ik, mijn moeder en haar vriend een Harry Potter marathon houden. We beginnen om 10 uur 's avonds, en elke Potter-film duurt volgens mij wel 2 uur. 14 uur film dus, XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aankomend weekend ga ik met 11 vrienden alle films van LOTR kijken bij mij thuis.

    Hehe, ik heb al zoveel film marathons gedaan, maar nog nooit LOTR.. Moet ik dringend eens doen..c:


    The artist is the kid that survived.

    DarkSavior schreef:
    Oh god, dat is zolaaaang. Ik had het al gehad na 1 film. (cat)


    Actually I did, The Fellowship of the Ring had ik al 3 keer die maand gezien dus ik had er geen zin aan, maar mijn vriendin wou de extended versie graag zien, dus ik ging half iPad'en en half kijken. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ik trek het enkel als ik me vol gooi met caffiene houdende drank x)

    Forks schreef:
    (...)

    Actually I did, The Fellowship of the Ring had ik al 3 keer die maand gezien dus ik had er geen zin aan, maar mijn vriendin wou de extended versie graag zien, dus ik ging half iPad'en en half kijken. [:

    Hahaha, ja dan overleef je het wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, ja dan overleef je het wel.


    Fles cola, chip, kauwgom, borrelnootjes, een kut vlieg en een hond die op je benen ligt moet er wel bij natuurlijk, anders is het helemaal niks.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife