• Ik zou dit weekend met een vriendin een Lord of the Rings marathon houden, en aaangezien mijn vader de extended version heeft [plus elke film 3 uur bonus] en zij die zelf niet had, gingen we bij mij kijken.
    Gistermiddag gingen we eerst Brother Bear kijken tussen 2 uur en half 3. Daarna begonnen we met The Fellowship of the Ring, en we merkten al dat deze aanzienlijk langer was dan de gewone versie. Daarna The Two Towers. Mijn ouders waren naar een feest en kwamen om half 2 thuis, en rond 10 over half 2 dropten we The Return of the King in de speler, niet beseft hebbend dat i.p.v. 3 uur duurtijd het nu 4 uur duurtijd was bij elke film.
    Halverwege de 2e disc keek ik in een flits naar buiten, en ik was like: ''No shit, het is al licht..'' en ik naar de keukenklok lopen: half 5 in de ochtend. We waren like: .________.
    Dus wij af kijken en om half 6 was de film afgelopen, maar we moesten de hele bende nog opruimen en ik moest de vaatwasser in- en uitruimen, dus om 10 over half 6 rolde we het bed in. We sliepen tot 11 uur en toen gaven we er de brui aan en gingen we de making off en bonus kijken, wat dus ook verdeeld is in 2 discs per film en per disc anderhalf uur duurt of zo. Shit, man, het is meer dan 12 uur films en dan nog 9 uur bonusmateriaal, mijn vader is een held. :'D
    En nu gaan we met de Elf Fantasy Fair, mijn vriendin en ik, als Elfen ernaartoe. Ik denk uit Rivendell of zo. Ik zou liever als Gimli gaan, maar dan moet ik minstens 30 kilo aankomen en een ijzerwinkel meenemen.

    But, meer mensen met zulke ervaringen en mensen die LOTR-marathons houden? [:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 17:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik trek sowieso geen enkele marathon, val altijd in slaap haha x')

    Confused schreef:
    Ik trek sowieso geen enkele marathon, val altijd in slaap haha x')


    Een fles cola werkt goed. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Een fles cola werkt goed. [:

    Heb ik ook al gemerkt ja :')

    Maar ze zijn zo awesome!
    Mijn moeder en zus hielden altijd met de verkorte versie marathons :')
    Ik heb ze indertijd stuk voor stuk rustig gekeken.
    De extra's heb ik nog niet gekeken en ik ben ook niet meer van plan om dat binnenkort te doen.

    Trouwens; toen ik die film op tv keek, merkte ik wel dat er veel miste. Ik heb de films alleen maar extended gezien.
    Dat was best weird.
    Ik zat daar zo van: 'Hé, dat mist. En dat mist. En dat mist. En dat mist.' :')


    Deep inside, I've never felt alive

    niet met LOTR, maar gewoon een filmavond met al mijn favo movies.


    -

    Gaaf joh om zoiets te doen :D
    Dat wil ik deze vakantie ook nog eens gaan doen, maar dan met andere films ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hou niet van LOTR


    Pretty is just a pretty word.

    Antebellum schreef:
    (...)
    Heb ik ook al gemerkt ja :')

    Maar ze zijn zo awesome!
    Mijn moeder en zus hielden altijd met de verkorte versie marathons :')
    Ik heb ze indertijd stuk voor stuk rustig gekeken.
    De extra's heb ik nog niet gekeken en ik ben ook niet meer van plan om dat binnenkort te doen.

    Trouwens; toen ik die film op tv keek, merkte ik wel dat er veel miste. Ik heb de films alleen maar extended gezien.
    Dat was best weird.
    Ik zat daar zo van: 'Hé, dat mist. En dat mist. En dat mist. En dat mist.' :')


    Ik had The Fellowship of the Ring al twee keer extended gezien, de rest nog niet (hoewel mijn vader de box al jaren heeft ;D), vind ik het gewoon leuker dan de gewone. Ik had vorig jaar de gewone gezien en dit jaar extended, en extended is vollediger en nou ja, gewoon leuker. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    Dus wij af kijken en om half 6 was de film afgelopen, maar we moesten de hele bende nog opruimen en ik moest de vaatwasser in- en uitruimen, dus om 10 voor half 6 rolde we het bed in.

    Kan jij in de tijd reizen? O.O

    Maar nee, ik heb dat niet zo snel. Dan moet ik wel eerst iets vinden om een marathon mee te houden. Misschien dat ik ooit met wat vriendinnen een Harry Potter-marathon ga houden :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Kan jij in de tijd reizen? O.O

    Maar nee, ik heb dat niet zo snel. Dan moet ik wel eerst iets vinden om een marathon mee te houden. Misschien dat ik ooit met wat vriendinnen een Harry Potter-marathon ga houden :Y)


    Ik bedoelde 10 over half, you see, I'm tired. [:
    Haha, ik ga dat ook met vriendinnen doen! Ik heb de dvd-box van HP, dus dat moet lukken. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, ik heb ook wel eens gehad dat het opeens alweer licht was :') Alleen hadden we toen een random Adventure Time marathon omdat we het toevallig tegenkwamen op youtube ._.;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Woh, da's best toevallig. Ik zat gister ook lekker eenzaam in m'n eentje tot diep in de nacht LOTR te kijken. Ik heb het hele stuk van de Mines of Moria met een kussen voor m'n kop gezeten x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Woh, da's best toevallig. Ik zat gister ook lekker eenzaam in m'n eentje tot diep in de nacht LOTR te kijken. Ik heb het hele stuk van de Mines of Moria met een kussen voor m'n kop gezeten x'D.

    Vond je het dan zo eng? :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Audacity schreef:
    Woh, da's best toevallig. Ik zat gister ook lekker eenzaam in m'n eentje tot diep in de nacht LOTR te kijken. Ik heb het hele stuk van de Mines of Moria met een kussen voor m'n kop gezeten x'D.


    Ik vind dat niet heel eng, meer benauwend dat ze er bijna niet ut kunnen. Maar ik heb de film deze maand 3 keer gezien, dus de spanningsfactor is dan nogal laag. [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Antebellum schreef:
    (...)
    Vond je het dan zo eng? :')


    Niet echt eng, maar ik hou niet van schrikmomenten D: En alles is enger in je eentje, 's nachts :C


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Niet echt eng, maar ik hou niet van schrikmomenten D: En alles is enger in je eentje, 's nachts :C

    Haha. Mwa. Ik vind het moment met- O fuck, nu ben ik d'r naam kwijt.
    *Draait zich om naar haar vader en zus*
    Shelob. Dat vond ik gewoonweg vies *rilt* Bah, haat aan spinnen.


    Deep inside, I've never felt alive