• “En dan ga ik jullie nu een nieuwe tijd uitleggen.” Ik zucht. Waarom kunnen ze nooit een interessante les Frans geven? Het enige waaruit die taal bestaat is tijden en woorden die ik niet in mijn hoofd krijg. Sorry, ik ben me vergeten voorstellen. Ik ben Andie McAdams, ben 16 jaar –bijna 17- en woon in België. Zoals je kan zien aan mijn naam ben ik half Amerikaans. Mijn vader komt van Florida en kwam in België studeren. Vraag mij niet waarom hij van Amerika naar België kwam studeren. Meestal is het omgekeerd maar zijn ouders wouden het blijkbaar anders. En toen mijn vader hier studeerde, heeft hij mijn moeder ontmoet. En daar ben ik dan van gekomen. Soms beklaag ik mijn moeder dat ze met mijn vader getrouwd is. En de reden daarvoor is zijn naam. McAdams. Die naam is niet eens Amerikaans. Het is Schots want mijn vader zijn vader was Schots. Dus eigenlijk ben ik ¼ Schots, ¼ Amerikaans en ½ Belgisch. Leuke mengeling al zeg ik het zelf. Het heeft ook zo zijn voordelen. Bij Engels moet ik niet opletten omdat mijn vader wilt dat ik tegen hem Engels spreek. Dus dat zijn dan 4 uur per week dat ik kan slapen. Is er nog iets dat ik moet vertellen over mezelf? Oh ja, ik ben vorig jaar op vakantie geweest naar Duitsland en ben dan bevriend geraakt met Bill en Tom Kaulitz. Ik heb ze ontmoet op 1 van de eerste dagen van mijn vakantie.


    Ik heb een titel nodig voor mijn nieuwe serie hebben jullie ideetjes?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    HELLUP!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    sorry mop... ik heb geen idee :(

    xxx

    Ik ga ff snel doorlezen en dan ff denken voor je (A) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Gone on vacation and been friends with Bill?

    I've met him on my vacation
    Sorry ben ff inspi >.<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Please, keep it a secret


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Deel 1: http://www.quizlet.nl/quiz/229275/please-keep-it-a-secret/


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)