• heey ik (missbrown) en roxy (millionairx3) hebben samen dit account gemaakt we gaan een quizz maken over de jonas brothers hier gaat het over



    het begint in groep 6 nick en een meisje zijn harstikke verliefd op elkaar en zijn een koppeltje naderandt in groep 7 is het uit en dan is er een hele grote tijdsprong nick zit in de vierde op een andere school en hetr meisje zit ook op een andere school in de vierde ze raken weer met elkaar het ander via hyves (hetzelfde ongeveer als netlog) en het komt omdat ze een band zijn geworden het meisje wordt ook fan en daardoor komen ze4 elkaar bekend voor op hyves enzo ze gaan foto's bekijke van vroeger en van het een komt het ander



    de rollen



    vriendin joe:

    vriendin kevin:

    vriendin nick: MissBrown



    BF Hoofdrol: millionairx3

    Zus Hoofdrol:

    Zusje Hoofdrol:

    BF Jonas brothers:

    Lerares op sgool:

    Huppelkut:

    Huppelkut 2:







    [INFO]



    Naam:

    Leeftyd:

    Plaatje:

    Textje:

    Naam Titel:

    Van vind je van ons x] :





    xx . Demi[Jerry] en Roxy[Ben]........sex





    GEEN VRIENDJESPOLITIEK !!!!


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Vriendin kevin of BF JB please

    Naam: Lies

    Leeftyd: 18

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75783

    Textje: Hayz ik ben dus lies en loop al 18 jaar rond op de wereld.

    Ik ga veel carten en paijntballen want jah dat is gewoon leuk wete? Shopverslaafd ben ik niet, maar wel ik de muziek en snoep winkel

    Ik kan geen dag zonder mn gsm en mn vriendinnne

    Ik heb er zo een en we hebben echt te veel fanatsie, meestal dan over JB, en persoonlijk vindt ik kevin de coolste/mooiste/heetste. ookal vinden de meeste dat niet



    Dus jah dat was het een beetje over mij, ik wordt wel snel bervriend met je

    Kuz Lies.


    Naam Titel: Internet Remember Me To The Past

    Van vind je van ons x] : Echt Cool, k heb je serie gemaakt toen ik off was, en dat duurde tot 1 uur in de nacht (het was al laat toen ik er aan begon)


    everything you imagined, and more...

    MAG IKKE JOE?
    Info komt<3


    Naam: Annelies

    Leeftyd: 17

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=81153

    Textje:

    Haaii kidz<3



    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Ook heb ik helderblauwe ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n lip laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.

    See you


    Naam Titel: Ik zoek voor julie!

    Van vind je van ons x] : ROXYYY IS MIJN GEILKIEND<33 En Demi, jou ken ik nog niet echt goed aar ik den kdat jij een erg leuke meid bent en even SEX als roxy bent

    MAG IKKE JOE?
    Info komt<3


    onze andere topic is gesloten die van de jonas brithers maar je bent tog men zusje zen bf he millionairx3 xD maar myn bf wil ook joe dus we zien wel


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    mag ik vriendin kevin ?

    Info staat in de andere topic^^


    I solemny swear i am up to no good

    Hey ik had toch Joe:8


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    mag ik vriendin joe ?

    Info staat in de andere topic^^


    onze andere topic is gesloten daar komen we niet meer op -.- dus zou je nog eens je info willen invulee


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Woaah?
    Ik kan niet volgen met dat gedoe dat jou zusje ook Joe wil enzoo

    Hey ik had toch Joe:8


    dat had je in een andere quizz maybe maar niet bij die van ons xD wij hadden nog niemand gekoze maar onze eerste topic is gesloten


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    ooh jawel hoa ^^ Ik was gekozen !
    Kijk maar ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Vriendin KEVIN!:D
    Naam:Carolaa



    Leeftyd:16



    Plaatje:http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=72679



    Textje: heey Peepz

    It's caroo speaking

    Whaha Ik ben al 16 jaartjes oud en mag binnekort scooter rijden <3 YAAAY

    mrjaa Ik woon uds bij mn moedr en mijn cut ebroertje Jeremy :3

    I love gitaar spele en zingen,Big sunglasses en music !

    mrja ik moet nu leren voor mn scooter examen!

    Byee !:D(H)



    Naam Titel:

    I Loved You Once, Will i love you again?



    Van vind je van ons x] :

    AWESOME Dnk ik :D
    Sorry ik ken jullie niet egt geloof ik :$


    I solemny swear i am up to no good

    Woaah?
    Ik kan niet volgen met dat gedoe dat jou zusje ook Joe wil enzoo [/quotekijk mijn bf op quizlet errorgirl die wil ook joe en jij ook maar jij bent rox zen bf en dat is mijn bf dus we moeten nog kijke wie de rol krijgt want errorgirl had op die andere topic gereageert maar die is gesloten


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Haawokay^^

    ooh jawel hoa ^^ Ik was gekozen !
    Kijk maar ;]


    niemand is gekozen maybe in een andere serie maar niet in die van ons we hadden niemand gekozen hoor


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    mensen ff voor de duidelijkheid ik en roxy hadden nog niemand gekoze dus nu niet gaan zeggen dat je bent gekoze


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    solly ik me idd vergist hebben ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.