• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.


    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 0:47 ]


    ~

    Mesut schreef:
    Beter gaan we hier even geen ruzie maken, dametjes. Be nice! Or Mesut is going to bite you.


    Lol, dat zou juist een rede zijn :L

    Onze Amy is een modje geworden hehe, weet ze dat al trouwens? C:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:11 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    HAHAHA omg, of hockey of tennis, maar ja de conditie is 0,0.


    Hockey? No. Never. Never. Never. No. Tennis is wel leuk maar ik heb er geen lichaam voor. Mijn lichaam is een echt dans lichaam. Sinds mijn tiende train ik dag in dag uit mijn bovenbenen en dijen en die zijn behoorlijk groot en stevig geworden zodat ze de taken van mijn knieën kunnen overnemen. Dus als ik iets ga doen dan ga ik dansen. Overigens mag ik wel in de tuin of op het veldje voetballen van hem, zoals ik maar niet de douche induik met tien andere meiden. Al weet hij niet dat ik dat de afgelopen zeven jaar bij de handbal wel deed :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Onze Amy is een modje geworden hehe, weet je dat al trouwens? C:


    No. Echt leuk!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:11 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Neee jij bent de gene die dat moet doen Margot. Jij denkt dat iedereen je altijd maar leuk en aardig vind maar dat is niet zo. Jij hebt een fucking groot bord voor je kop en weet zelf niet eens wat die begrippen betekenen. En ja ik doe het hier want jij begrijpt blijkbaar toch nooit iets. Zelf na steeds je weg drukken blijf je door drammen. Denk eens na man voor je iets zegt.

    En boven snap ik totaal niet wat jij nog in dit topic doet. Alleen om dat ik hier in zit moet jij hier ook in praten. Nou mij krijg je hier niet weg hoor. NOOOIT....knoop dat maar in je oren.


    Wtf, Naomi, ik kwam hier om over voetbal te praten.

    G0MEZ schreef:
    Ik wil op voetbal. D:

    Ik oooook! Ik heb het te lang niet meer gedaan! Samen joinen?

    En gosh, mis ik nou weer de drama?


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Hockey? No. Never. Never. Never. No. Tennis is wel leuk maar ik heb er geen lichaam voor. Mijn lichaam is een echt dans lichaam. Sinds mijn tiende train ik dag in dag uit mijn bovenbenen en dijen en die zijn behoorlijk groot en stevig geworden zodat ze de taken van mijn knieën kunnen overnemen. Dus als ik iets ga doen dan ga ik dansen. Overigens mag ik wel in de tuin of op het veldje voetballen van hem, zoals ik maar niet de douche induik met tien andere meiden. Al weet hij niet dat ik dat de afgelopen zeven jaar bij de handbal wel deed :')


    Ik zou dat ook niet willen in zo'n douche, yuk. Ik rij al paard, en moet het ook snel weer eens doen, vorig jaar voor het laatst gereden.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Onze Amy is een modje geworden hehe, weet ze dat al trouwens? C:


    Ja ik las het:) Vind ik mooi voor haar(flower)


    ~

    G0MEZ schreef:
    Onze Amy is een modje geworden hehe, weet ze dat al trouwens? C:


    Ja ik las het:) Vind ik mooi voor haar(flower)


    ~

    Ik moet nu gaan.
    & Naomi, als je zo stoer bent je bek nu ineens wel open te trekken, heb dan de ballen om me op te bellen en het zo tegen me te zeggen.
    En je hoeft ook niet meteen weer te gaan stoken als ik weg ben.
    G'bye. x

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik oooook! Ik heb het te lang niet meer gedaan! Samen joinen?

    En gosh, mis ik nou weer de drama?


    Maar we willen geen drama. We willen gezellig over voetbal en footies praten. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Is dit wat om mijn haren te doen vnv? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mensen, geen ruzie maken :(

    Mesut schreef:
    (...)

    Maar we willen geen drama. We willen gezellig over voetbal en footies praten. ):


    Beetje lastig als zij iedereen tegen me opstookt!
    & Ik kwam hier ook om te praten over voetbal, maar dat begrijpt madame niet.

    Meireles schreef:
    (...)

    Wtf, Naomi, ik kwam hier om over voetbal te praten.


    HAHAHAHAHAHA is het bij jou dan nog niet door gedrongen soms? Ik laat me dit keer niet weer door jou zielige gedoe overhalen hoor. Jij zal niet weer over me heen lopen. En nu opeens heb je wel weer heel veel vrienden? Hhahahahah jij weet ook meer wat je elke keer moet zeggen...Nou veel plezier met je 'vrienden' dan.... Ik heb inmiddels wel door wie echte vrienden zijn...


    ~