• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.


    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 0:47 ]


    ~

    Mesut schreef:
    (...)

    Maar we willen geen drama. We willen gezellig over voetbal en footies praten. ):

    Drama is voor dramaqueens en daar houden wij niet van. (krul) Dus als je ruzie zoekt en niet één van mijn Knuffels bent, kun je beter gaan. :Y)


    ars moriendi

    Meireles schreef:
    (...)

    Beetje lastig als zij iedereen tegen me opstookt!
    & Ik kwam hier ook om te praten over voetbal, maar dat begrijpt madame niet.


    Je kan zeggen wat je wilt maar Naomi loopt echt niet te stoken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Meireles schreef:
    (...)

    Beetje lastig als zij iedereen tegen me opstookt!
    & Ik kwam hier ook om te praten over voetbal, maar dat begrijpt madame niet.


    Ze stookt niet iedereen op, dat denk jij.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Girls ik ben weg. Spreek jullie wel weer eens. Love you girls (K) voor wie me wil bellen voor uitleg Demi en Lien hebben mijn nummer. Ik weet niet wanneer ik weer kom...


    ~

    Khedira schreef:
    Girls ik ben weg. Spreek jullie wel weer eens. Love you girls (K) voor wie me wil bellen voor uitleg Demi en Lien hebben mijn nummer. Ik weet niet wanneer ik weer kom...

    Nee niet weggaan, mop <3 !


    ars moriendi

    Ik zoek helemaal geen ruzie en ik vind dit echt triest.
    Zij begon en dan vind ik het wel knap van haar dat ze dat alleen hier durft te doen.
    & Naomi, nee jij weet niet wat echte vrienden zijn en ik blijkbaar ook niet, anders had ik me niet zo lang gebruikt laten worden door je voor gesprekje.
    Jezus man, ik voel me blind nu.

    Khedira schreef:
    Girls ik ben weg. Spreek jullie wel weer eens. Love you girls (K) voor wie me wil bellen voor uitleg Demi en Lien hebben mijn nummer. Ik weet niet wanneer ik weer kom...

    Bye girl (K)

    Khedira schreef:
    Girls ik ben weg. Spreek jullie wel weer eens. Love you girls (K) voor wie me wil bellen voor uitleg Demi en Lien hebben mijn nummer. Ik weet niet wanneer ik weer kom...


    Toedels! C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Khedira schreef:
    Girls ik ben weg. Spreek jullie wel weer eens. Love you girls (K) voor wie me wil bellen voor uitleg Demi en Lien hebben mijn nummer. Ik weet niet wanneer ik weer kom...


    Doei! (K)


    The truth may be orange!

    Oké, please let niet op mijn Twitter. Er heeft een vriendin ingebroken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Oké, please let niet op mijn Twitter. Er heeft een vriendin ingebroken.

    *gaat naar Twitter om te kijken (A)*


    ars moriendi

    Meireles schreef:
    Ik zoek helemaal geen ruzie en ik vind dit echt triest.
    Zij begon en dan vind ik het wel knap van haar dat ze dat alleen hier durft te doen.
    & Naomi, nee jij weet niet wat echte vrienden zijn en ik blijkbaar ook niet, anders had ik me niet zo lang gebruikt laten worden door je voor gesprekje.
    Jezus man, ik voel me blind nu.


    NEEE JIJ BEGON GODVERDOMME MET JE GEZEIK GISTER. JIJ HEBT EEN GIGANTISCH BORD VOOR JE KOP EN WAT DAT GEBRUIKEN BETREFT VOEL JE ZELF EENS AAN JE VOORHOOFD DOOS. SERIEUS...NIET IEDEREEN MOET JOU HEB JE DAT NOU INMIDDELS NOG NIET DOOD. GADVERAMME WAT JIJ BENT EEN VRESELIJK KIND. EN IK JOU GEBRUIKT ANDERS OM ZEKER. SODEMIETER TOCH SNEL OP....EN JIJ BENT EEN VIEZE VUILE FAKKER...EN JE SPOORT ZELF HELEMAAL NIET MET JE GESNIJ IN JE ARMEN. JIJ BENT DE GENE DE NODIG EEN PSYCIATER MOET ZOEKEN..JE HAALT JE DINGEN IN JE HOOFD DIE ER NIET ZIJN...


    ~

    GIRLIES, NEEM ALLEMAAL ABO! (:

    en hee, stop met al die ruzie in ons topic; da's niet gezellig!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 21:23 ]


    The truth may be orange!

    Khedira schreef:
    Girls ik ben weg. Spreek jullie wel weer eens. Love you girls (K) voor wie me wil bellen voor uitleg Demi en Lien hebben mijn nummer. Ik weet niet wanneer ik weer kom...


    Niet weg gaan ): Naomi (huil)

    Love you (K)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Oké, please let niet op mijn Twitter. Er heeft een vriendin ingebroken.


    Volgens mij heb ik je nog niet op twitter a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered