• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.


    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 0:47 ]


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Altijd. Nee, niet meer geweest Haha. mijn vriendinnetjes bleven van één tot half zes dus ik had niet meer echt de tijd. Daarentegen hebben we alle slechte nummers van de Pussycat Dolls, Spice Girls en Britney Spears herhaald. Verschrikkelijk haha.


    hahhaha als het maar gezellig was toch :) wij hebben nog vrij lang buiten gezeten en ben zelf nog wat bruin gewordengeworden:)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Altijd. Nee, niet meer geweest Haha. mijn vriendinnetjes bleven van één tot half zes dus ik had niet meer echt de tijd. Daarentegen hebben we alle slechte nummers van de Pussycat Dolls, Spice Girls en Britney Spears herhaald. Verschrikkelijk haha.


    Spice Girls zijn leuk :3. Ik had echt bijna alles van hun :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb altijd zin om te dansen Haha.


    Ik vooral na het zien van zulk soort filmpjes a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cadentium schreef:
    (...)

    Spice Girls zijn leuk :3. Ik had echt bijna alles van hun :'D.


    Ik was te jong om hun muziek echt te kennen. Maar Britney kon ik op mijn vierde foutloos mee zingen. Op het bed met mijn nichtje en met een camera en een borstel zongen we Oops...I did it again etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    hahhaha als het maar gezellig was toch :) wij hebben nog vrij lang buiten gezeten en ben zelf nog wat bruin gewordengeworden:)


    Pff, ik word nooit bruin :') Het is altijd gezellig met mijn vriendinnetjes. Helemaal als ze onverwachts langs komen om te feunen. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Pff, ik word nooit bruin :') Het is altijd gezellig met mijn vriendinnetjes. Helemaal als ze onverwachts langs komen om te feunen. Haha.


    Ik hier in het dorp verder geen vriendinnen. Alleen mijn buurmeisje :$ en nu heb ik jullie Girls ook (flower)


    ~

    Bisous schreef:
    (...)

    Ik vooral na het zien van zulk soort filmpjes a.


    Deze vind ik zo enorm goed. Je moet hem wel een stuk doorspoelen want eerst is er alleen gepraat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Pff, ik word nooit bruin :') Het is altijd gezellig met mijn vriendinnetjes. Helemaal als ze onverwachts langs komen om te feunen. Haha.

    Aah fijn zeg. Ik had tot voorkort ook een flinke vriendengroep, maar mijn so-called beste vriendin en ik zijn nogal uit elkaar aan het groeien. Daarbij hebben alle gasten uit mijn vriendengroep (ja, allemaal jongens) een vriendin waar ze nogal klef mee zijn en daar hou ik niet van. Zo braafjes en zoet allemaal..

    Dus nu heb ik een stel stapmaatjes en een paar andere, losse vriendinnen en ik vind het allemaal wel prima zo. Al mis ik dat soort groepsdingen als jij net noemde soms wel..

    edit: Oja, en ik ben dus terug. (krul)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 20:28 ]


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Ik hier in het dorp verder geen vriendinnen. Alleen mijn buurmeisje :$ en nu heb ik jullie Girls ook (flower)


    Awh, cutie (flower)

    Dat is wel het voordeel van in een stad wonen. Heel veel vriendinnetjes heb ik ook niet hoor. Daar ben ik behoorlijk kieskeurig in :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aah fijn zeg. Ik had tot voorkort ook een flinke vriendengroep, maar mijn so-called beste vriendin en ik zijn nogal uit elkaar aan het groeien. Daarbij hebben alle gasten uit mijn vriendengroep (ja, allemaal jongens) een vriendin waar ze nogal klef mee zijn en daar hou ik niet van. Zo braafjes en zoet allemaal..

    Dus nu heb ik een stel stapmaatjes en een paar andere, losse vriendinnen en ik vind het allemaal wel prima zo. Al mis ik dat soort groepsdingen als jij net noemde soms wel..


    Mijn groepsdingen was met twee vriendinnetjes. Ik ben behoorlijk kieskeurig geworden sinds ik zelf ook een stuk botter en afstandelijker ben geworden. Ik wantrouw mensen tegenwoordig sneller. Daarbij heb ik snel en vaak ruzie met meiden; ze staan me nooit zo aan.
    Van de handbal heb ik nog een lief select groepjes over gehouden die goed mengt met de vrienden van school. Op de handbal heb ik momenteel nog vier vriendinnen met wie ik zeker wel elke week contact heb; waarvan met één eigenlijk 24/7. Op school met ik meer jongens waar ik mee omga van alle leeftijden. Zo'n groep van 4 jongens en 3 meiden. Ze klikken goed met de meiden van de handbal dus ik geef regelmatig feestjes etc. We maken onze eigen tradities met kampvuren en deo's :') etc. Het duurde lang voordat ik een echte vriendengroep had gevonden maar ik heb hen nu een jaar en ik hou van ze.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Awh, cutie (flower)

    Dat is wel het voordeel van in een stad wonen. Heel veel vriendinnetjes heb ik ook niet hoor. Daar ben ik behoorlijk kieskeurig in :')


    Ja ik woon in behoorlijk dood dorp, heb vreselijke kut wijven in mijn klas die zich gedragen als een barbie en ik hou van voetbal waar altijd heel erg lacherig over word gedaan :(


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja ik woon in behoorlijk dood dorp, heb vreselijke kut wijven in mijn klas die zich gedragen als een barbie en ik hou van voetbal waar altijd heel erg lacherig over word gedaan :(

    Fuck those bitches, die snappen niet hoe amazing de most amazing sport in the world is. En wij wel! *hug*


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja ik woon in behoorlijk dood dorp, heb vreselijke kut wijven in mijn klas die zich gedragen als een barbie en ik hou van voetbal waar altijd heel erg lacherig over word gedaan :(


    Dat soort mutsen heb je overal. Het verschil is denk ik dat ik op een school zit met bijna 2000 leerlingen en er nog drie van die scholen hier zijn. Daarbij val ik lekker op met mijn enorme krullen en maak ik makkelijk een praatje dus zo krijg je hier en daar wel vinden. Al moet ik zeggen dat ik meer vijanden heb dan vrienden maar dat terzijde :'). Het is gewoon lang zoeken maar ze zijn zo dichtbij. Ik zit ook in een vriendengroep met mijn buurmeisje; bestaan uit zeker dertig mensen waarvan ik de helft niet eens ken. De oudste is 37 en met 15 jaar ben ik de jongste. Dat zegt wel dat ik qua leeftijd geen moeite heb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Fuck those bitches, die snappen niet hoe amazing de most amazing sport in the world is. En wij wel! *hug*


    ja precies:Y) het zijn echt van die veel make up dragers, broodjes met sla en komkommer eten en water drinken xd *hug back sweetie*


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aah fijn zeg. Ik had tot voorkort ook een flinke vriendengroep, maar mijn so-called beste vriendin en ik zijn nogal uit elkaar aan het groeien. Daarbij hebben alle gasten uit mijn vriendengroep (ja, allemaal jongens) een vriendin waar ze nogal klef mee zijn en daar hou ik niet van. Zo braafjes en zoet allemaal..

    Dus nu heb ik een stel stapmaatjes en een paar andere, losse vriendinnen en ik vind het allemaal wel prima zo. Al mis ik dat soort groepsdingen als jij net noemde soms wel..

    edit: Oja, en ik ben dus terug. (krul)


    Ik heb eigenlijk niet echt goede vrienden
    Ik had in mijn straat jarenlang een beste vriendin, maar sinds een paar jaar spreken we elkaar niet meer zo vaak
    en ik had 1 vriendin op de middelbare school, maar zij is Hindoestaans en mag niet veel

    Maar ik heb jullie, en het is altijd gezellig (flower)