• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater

    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 17:36 ]

    Rol(Danser(es) of Leraares.):Leraares
    Naam:Flower Adrina Drea
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):20
    Karakter:-RPG- Ik vind het heelmoeilijk om me daar dan aan te houden.
    Uiterlijk:


    Dansstijl: Streetdance
    Extra:Komt nog

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 17:38 ]

    Iedereen staat erbij!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    De stoelen van de make-up ruimte heb ik ook (:

    Haha cool!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kan ik ook nog en jongen bij Jazz reserveren?

    Aragog schreef:
    (...)
    SVEN! <3.
    Hahaha, ik mis Sven.


    Haha, lol. Ik zie em nu pas.
    Maar ik zal voor jou wel n jochie maken met lichte ADHD x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    LEADERLOUIS schreef:
    Naam:
    William Jake O'Donnel. Meer bepaald Will.
    Leeftijd(16-19):
    18 jaar.
    Karakter:
    Will is moeilijk te doorgronden. Soms is hij enorm vrolijk en blij, maar dat kan omslaan in 1 seconde. Hij weet nooit echt hoe hij moet reageren of omgaan met verschillende dingen, dus loopt hij daar meestal van weg. De laatste tijd probeert hij dat niet meer te doen, wat hem aardig lukt.
    Will is een jongen die niet tegen onrecht kan. Hij vindt dat, als iemand iets niet heeft gedaan, hij of zij daar ook niet van beschuldigt moet worden. Dat zal hij dan ook duidelijk laten weten.
    Will zal altijd zeggen wat hij te zeggen heeft, zonder enige vorm van schaamte. Hij vindt dat mensen de waarheid moeten weten.
    Hij is wel het soort persoon dat een geheim kan bewaren. Dat je zal steunen in welke situatie dan ook. Hij weet dat sommige mensen het veel moeilijker hebben dan hemzelf, en daarom zal hij andere mensen voor hem laten gaan.
    Will heeft de irritante gewoonte om weg te kijken als hij zenuwachtig wordt, of als het een ongemakkelijk gesprek of situatie is. Weglopen doet hij ook soms, als dat mogelijk is.
    Als hij op zijn lip bijt of met zijn vingers speelt wijst dat er dikwijls op dat hij niet weet wat te doen of te zeggen. Nerveus kan hij dan ook zijn.
    Uiterlijk:




    Will heeft bruin haar en blauwe ogen. Hij is redelijk gespierd, maar niet té, want hijzelf vindt dat totaal niet mooi. Hij weegt tussen de 70-80 kg en is 1m87.
    Dansstijl:
    Streetdance. Hij doet dit nu zo'n 13 jaar. Op zijn 14e heeft hij ook nog een jaar Hip-Hop erbij genomen, maar dat vond hij niet leuk meer om te doen. Mede door de leerkracht en groep waar hij inzat.
    Extra:
    Deze tattoo heeft hij op de binnenkant van zijn rechterarm.


    Done.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:07 ]

    xFreedom schreef:
    (...)

    Haha, lol. Ik zie em nu pas.
    Maar ik zal voor jou wel n jochie maken met lichte ADHD x'D.

    Hahaha, yay! Met chocolade-rozijnen? 8D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Hahaha, yay! Met chocolade-rozijnen? 8D


    Omfg, owjaaa. xdd. Nu denk ik eerder aan ehm, gummibeertjes >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    Omfg, owjaaa. xdd. Nu denk ik eerder aan ehm, gummibeertjes >.<

    Ook lekker. -wbw-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol: Lerares
    Naam: Natalya Winter Crawford
    Leeftijd: 21
    Karakter: komt nog
    Uiterlijk:


    Natalya heeft kastanjebruine lokken die lichtjes krullen. Tijdens het dansen heeft ze het meestal in een staart of losse vlecht. Van de strakke balletknotjes is ze niet echt een fan. Haar ogen hebben een mooie diepblauwe kleur en hebben een paar iets lichtere gekleurde vlekjes in de iris. Ze heeft redelijk volle lippen die een zachtroze kleur hebben. Haar mooie figuur is het resultaat van het vele dansen. Verder is haar huid helemaal egaal, zonder ook maar één sproetje of oneffenheid.
    Qua make-up draagt ze alleen mascara en oogpotlood. Tijdens het dansen draagt ze het liefst luchtige, niet al te strakke kleding, maar vooral waar je je goed in kan bewegen. Als ze niet aan het dansen is draagt ze niet al te bijzondere kleren maar ze gaat wel met de mode mee.



    Dansstijl: Ze beheerst de meeste stijlen erg goed maar modern blijft het beste
    Extra: Natalya heeft zichzelf het dansen aangeleerd. Haar ouders verdienden niet genoeg geld om haar naar dansles te sturen. Pas toen haar vader een betere baan kreeg konden ze het zich veroorloven, maar ze had alsnog pas vanaf haar 15e echt les. Toen ze haar middelbare school had afgerond besloot ze auditie te doen voor SYTYCD . Ze kwam door de audities en belandde uiteindelijk in de liveshow, waar ze uiteindelijk 4e werd.

    Rol: Lerares
    Naam: Raya Anouska Chazov
    Leeftijd: 23
    Karakter: komt nog
    Uiterlijk:




    Dansstijl: Ballet.
    Extra: Raya's beide ouders zijn Russisch maar ze woont al haar hele leven in New York. Ze ging vanaf haar 14e naar Juilliard, een prestigieuze school voor de uitvoerende kunsten zoals, zang en toneel maar natuurlijk ook dans.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:15 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer beginnen we eigenlijk? Dan zorg ik dat mijn rollen dan helemaal klaar zijn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ohgod, ben nu ergens anders dus is het heel moeilijk om de rol aan te maken.
    Je mag hem weghalen als je het vervelend vind, want ik kan hem dan echt pas dinsdag invullen.
    Sorry.

    Ik moet mijn rollen ook nog maken.. $;