• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater

    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xFreedom schreef:
    Jongens Gezocht !


    LOL.

    wanneer beginnen we?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Blanche schreef:
    (...)

    LOL.


    Ja, dat klinkt vies. >.<


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Rechazame schreef:
    wanneer beginnen we?


    Als er genoeg leraren zijn er dansers.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik neem wel een mannen leraar Jazzz ^^

    Ik wil dit topic namelijk wel een keer laten starten :Y)

    Ik vul hem later verder in, moet zo naar rotschool -.-'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kan ik een lerares voor Jazz reserveren? Ik ga er meteen aan beginnen!

    MoccaSins schreef:
    Naam: Cameron Nikolai Parker
    Leeftijd(16-19): 18
    Karakter: Cameron is een hele lieve jongen en probeert altijd iedereen te helpen, zijn ouders zijn stinkend rijk en geven veel geld aan hem uit. Cameron lijkt heel erg arrogant door zijn dure spullen en kleding maar hij is juist super aardig en rustig. Cameron danst al ballet sinds hij 7 jaar is en doet dat niet heel erg vrijwillig, hij moet van zijn ouders. Ook kan je Cameron vaak vinden achter een piano, met oortjes of met een boek in zijn handen. Ondanks dat Cameron gedwongen ballet moet dansen is hij een van de beste en heeft al meerdere prijzen gewonnen.
    Uiterlijk:



    Cameron heeft donkerbruin/zwart haar en intense diep blauwe ogen, zijn haar is altijd een beetje door de war en doet er bijna nooit wat mee. Verder is Cameron best gespierd en lang (1.88)
    Dansstijl: Ballet
    Extra: Is geboren in London, heeft een hondje Tiger die bij hem woont. Hij woont op zich zelf in een loft dicht bij de school.


    Beetje aangepast c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Rol:
    Jazz choreografe/lerares.
    Naam:
    Rive Rousseau
    Leeftijd:
    21
    Karakter:
    Rive is erg gepassioneerd in haar vak, wanneer ze aan iets begonnen is móét het goed gaan. Ze is niet gauw tevreden wat haar ook snel gefrustreerd maakt, al wil ze nooit iemand kwetsen en is ze altijd geneigd om het beste in mensen te zien - wat haar wel eens doet vergissen in hoe sommige mensen écht in elkaar zitten, ze gelooft graag dat mensen nooit kwade bedoelingen hebben. Door haar perfectionistische instelling komt ze aan weinig eten of slapen toe, het enige waar ze mee bezig is, is het dansen en bedenken van nieuwe choreografieën. Om wakker te blijven neemt ze pillen die natuurlijk helemaal niet gezond of legaal zijn. Ze gebruikt als smoes voor het niet-eten dat ze er geen tijd voor heeft, wat deels ook zo is. Maar eigenlijk is ze ook bang om aan te komen en niet meer zo flexibel te kunnen dansen als hoe ze nu kan. Van jongs af aan danste ze al, ze is klassiek geschoold maar ging uiteindelijk toch de jazz-richting op. Hoewel ze van zo'n hoge rang is, maakt ze zich soms nog steeds zorgen over de kwaliteit van haar dansen. Goed, dat is niet het enige waar ze zich zorgen over maakt. Werkelijk alles kan haar schelen, waardoor zo gauw van haar stuk gebracht word.
    Uiterlijk:




    Rive is een normaal meisje, ja zo zou ik haar het beste kunnen omschrijven. Ze is niet zo slank als ze gewenst had - dat zul je ook wel merken aan haar eetgewoontes. Van nature heeft ze stijl, glanzend blond haar wat om de een of andere manier altijd goed valt. Tijdens lessen draagt ze het in een staart of knot. Meestal draagt ze een jogging broek en hempje tijdens haar lessen (zie hier).
    Er zijn twee dingen die meteen opvallen aan haar gezicht; haar ogen en haar lippen die allebei erg groot zijn. Ze vind zichzelf op een kikker lijken, al wordt het door andere als 'mooi' gezien, waar zich niet graag aan toegeeft. Ze houdt sowieso niet van complimentjes aangezien ze niet weet hoe ze er mee om moet gaan en zichzelf laat geloven dat het toch slechts leugens zijn die kortzichtig gezegd worden.
    Dansstijl:
    Jazz, maar ook modern, latin en ballet beheerst ze goed.
    Extra:
    De ouders van Rive waren balletdansers en vonden het dan ook niks dat ze voor Jazz ging, maar nu hebben ze zich er bij weten neer te leggen aangezien het hun enige dochter is en ze achter haar keuzes horen te staan, al hebben ze nooit de moeite gedaan om haar vanuit Frankrijk te bezoeken, waar ze momenteel wonen.

    Oh ben ik te laat...

    nog een en dan kunnen we beginnen eindelijk :D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nee volgens mij niet :c
    We moeten nog drie jongens en een leraar/lerares


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    kunnen we dan niet gewoon alvast beginnen?? want het wachten duurt nu echt te lang....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    xheart is sowieso niet online nu, dus we kunnen sowieso nog niet beginnen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    nee logisch maar als ze online is..
    Want ik heb echt geen zin meer om zo lang te wachten want dan ga ik gewoon stoppen dan heeft het geen zin


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil zo wie zo voor elke dansstijl een leraar en zo wie zo voor elke dansstijl minimaal 1 jongen die andere kan dan nog wel inspringen..


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †