• Dit is de dance academie. Dit jaar komen er weer nieuwe tieners met dans dromen. Verschillende, sommige moeten er heen van hun ouders, sommige willen er graag heen. Voor sommige is er een toekomst in de dans industrie vast gelegd, maar voor sommige nog onbepaald. Sommige hebben gewoon geluk gehad bij de audities sommige zijn uitgekozen. Allen het beste talent komt hier terecht. Dansers en danseressen uit heel Amerika dromen van deze school en slechts voor enkelen word het werkelijkheid. Welkom op de dans academie.


    Zo ziet alles eruit:
    Ballet Studio.
    Hip Hop Studio
    Jazz Studio.
    Street Dance Studio.
    Modern Studio.
    Klassiek Studio
    Make-up Ruimte
    Theater

    Dansstijlen:
    ~ Ballet(Nog 1 jongen.):
    Danique Celine Johnson ~ Thirwall.
    Chárline Elisabeth Moore ~ Aragog.

    Cameron Nikolai Parker ~ MoccaSins.
    Yuri Leith Bisshop ~ Assassin

    ~ Jazz (Vol!):
    Veronica Madeline Green ~ H4RRY5TYLE5.
    Deliah Moud Fletcher ~ Sunbaked.

    Bouke Pepijn Lewis. ~ Blanche.
    Jayson Treves ~ quin98

    ~ Klassiek (Nog 2 jongens.):
    Sage Evangeline Clark ~ Assassin.
    Amy Michels ~ Demi1309

    ~ Modern (Vol!):
    Féline Aimee Harrison. ~ xFreedom.
    Skyler 'Sky' Medeleine Hope. ~ xheart.

    Brandon Jason Jefferson ~ xIbiMalik.
    Alex Eveduo Night ~ WillNotLearn.

    ~ Hip hop (Vol!):
    Julie Lia Adams ~ xheart.
    Samantha 'Sam' Adams ~ Aragog.

    Daniël Alexander Scagotti ~ WillNotLearn.
    Wesley Dylan Marshall. ~ xFreedom.

    ~ Streetdance (Vol!):
    William Jake O'Donnel ~ H4RRY5TYLE5.
    Deavon Calvin Turner ~ Rechazame.

    Alice 'Ally' Parker ~ jaimyhoi.
    Danielle Ellen Fields ~ Thirwall.


    Leraren:
    ~ Ballet:Raya Anouska Chazov ~ Bisous.
    ~ Klassiek:Jamie Alexander Cooper ~ MoccaSins
    ~ Jazz:Rive Rousseau ~ Chapters
    ~ Modern:Natalya Winter Crawford ~ Bisous.
    ~ Hip Hop:Christian "Chris" Zain Jenkins ~ Blanche.
    ~ Street Dance:Flower Adrina Drea ~ LovelyLonely.





    Rol(Danser(es) of Leraares.):
    Naam:
    Leeftijd(Danser(es)16 t/m 19 Leraar(es)20 t/m 25):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dansstijl:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen onliners.
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ OOC binnen de haakjes: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.

    xFreedom mag ook Topic's openen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 20:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Als er meer mensen mee wilde spelen dan hadden ze zich wel aangemeld... dus langer wachten zal nie veel zin hebben


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil anders wel de leraar Klassiek zijn c:
    Ik bedoel hun rollen zijn toch niet zo groot.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Daar heb je gelijk in. Je kunt niet zulke hoge eisen stellen, want een RPG komt nooit helemaal vol, dus ik denk dat het beter is als we gewoon beginnen. ;$.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oke alleen een leraar klassiek dan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik heb misschien wek een idee voor iemand die mee wilt doen :3 ik zal het wel aan haar vragen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rechazame schreef:
    Als er meer mensen mee wilde spelen dan hadden ze zich wel aangemeld... dus langer wachten zal nie veel zin hebben


    Doe niet zo egoïstisch Jol. Dan zitten er bij mij in de groep helemaal geen jongens.


    Your make-up is terrible

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb misschien wek een idee voor iemand die mee wilt doen :3 ik zal het wel aan haar vragen ^^


    Dat zou fijn zijn.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:22 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Assassin schreef:
    (...)

    Doe niet zo egoïstisch Jol. Dan zitten er bij mij in de groep helemaal geen jongens.

    Het is niet egoistisch bedoelt maar het is wel zo. Je kan wel nog weken blijven wachten maar dan gaat ie alleen maar nog verder in het subforum en niemand gaat zich aanmelden...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    daarnaast, ze zitten allemaal bij elkaar op school dus je hoeft toch niet alleen met de mensen uit die groep te rpgen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    Het is niet egoistisch bedoelt maar het is wel zo. Je kan wel nog weken blijven wachten maar dan gaat ie alleen maar nog verder in het subforum en niemand gaat zich aanmelden...

    Ik wil ook geen weken wachten hoor haha. Maar met een andere RPG wacht ik nu wel twee weken voor er rollen zijn ingevult. Maar die is het wachten wel waard eigenlijk. Nouja, misschien komen er nog mensen online die het topic nog nooit gezien hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik wil ook geen weken wachten hoor haha. Maar met een andere RPG wacht ik nu wel twee weken voor er rollen zijn ingevult. Maar die is het wachten wel waard eigenlijk. Nouja, misschien komen er nog mensen online die het topic nog nooit gezien hebben.


    Ik weet niet
    Maar jij mag niet klagen jij heb genoeg RPG's waar je je mee kan bezig houden, die van mij zijn allemaal doodgebloed :P
    Daarnaast, was er net iemand met me eens :P Veel langer wachten heeft geen zin meer. Anders hadden mensen zich echt wel al aangemeld..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    MoccaSins schreef:
    Ik wil anders wel de leraar Klassiek zijn c:
    Ik bedoel hun rollen zijn toch niet zo groot.


    Je mag de klassiek leraar hoor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rol: Leraar
    Naam: Jamie Alexander Cooper
    Leeftijd: 20
    Karakter: Jamie heeft een passie voor dansen en heeft een opleiding gevolgt om uiteindelijk docent klassiek dansen te worden. Jamie woont op zich zelf en vind het ook prima om alleen te zijn, Hij oefent vaak opzichzelf en komt vaak extra vroeg in de ochtend om voor zijn lessen nog te oefenen. Omdat hij nog maar 20 jaar is heeft hij veel aandacht van meisjes en houd hij er ook heel erg van om te flirten, maar als je Jamie leert kennen zal je ook ontdekken dat hij heel goed kan luisteren en heel veel voor iemand zal doen.
    Uiterlijk:


    Jamie heeft warrig bruin haar en diep groene ogen. Hij is gespierd, lang en lenig.
    Dansstijl: Klassiek
    Extra: Jamie is toch een beetje anders als leraar, hij houd er van om een goede band met zijn leerlingen op te bouwen en is ook heel aardig en geduldig tijdens zijn lessen en zal proberen om het je zo goed mogelijk uit te leggen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Rol: Leraar
    Naam: Jamie Alexander Cooper
    Leeftijd: 20
    Karakter: Jamie heeft een passie voor dansen en heeft een opleiding gevolgt om uiteindelijk docent klassiek dansen te worden. Jamie woont op zich zelf en vind het ook prima om alleen te zijn, Hij oefent vaak opzichzelf en komt vaak extra vroeg in de ochtend om voor zijn lessen nog te oefenen. Omdat hij nog maar 20 jaar is heeft hij veel aandacht van meisjes en houd hij er ook heel erg van om te flirten, maar als je Jamie leert kennen zal je ook ontdekken dat hij heel goed kan luisteren en heel veel voor iemand zal doen.
    Uiterlijk:


    Jamie heeft warrig bruin haar en diep groene ogen. Hij is gespierd, lang en lenig.
    Dansstijl: Klassiek
    Extra: Jamie is toch een beetje anders als leraar, hij houd er van om een goede band met zijn leerlingen op te bouwen en is ook heel aardig en geduldig tijdens zijn lessen en zal proberen om het je zo goed mogelijk uit te leggen.


    Sexy :9~:9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hhehe i know right <33


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.