• Ilona is 17 en is gek op wandelen en reizen. Samen met 3 andere vriendinnen/vrienden schrijft ze zich in voor een georganiseerde reis om de wereld. Op die reis bezoeken ze allerlei plaatsen en daar moeten ze soms ook voor klimmen. Ilona komt in aanraking met nieuwe culturen en... nieuwe mensen. Ze leert de jongens van One Direction kennen en een nieuw avontuur opent de deuren voor Ilona. En deze keer niet in de Sahara of het Amazone-woud...

    Rollen:
    Vriendin 1. (14 - 19 jaar) - Payneless
    Vriendin 2. (14 - 19 jaar) - Serpentskiss
    Vriendin 3. (14-19 jaar) - Soineanta
    Vriendin 4. (14-19 jaar) - NiallsMofo
    ~
    Max.5
    Begeleider 1. (m/v, ouder dan 20) - Unbroken
    Begeleider 2. (m/v, ouder dan 20) - Kontje
    Begeleider 3. (m/v, ouder dan 20) - Nyan
    ~

    De reizigers komen allemaal voor in het verhaal en hebben een grote rol:
    Max.15
    Reiziger 1. (m/v, 15-40 jaar) - BlinkyMusic
    Reiziger 2. (m/v, 15-40 jaar) - xEques
    Reiziger 3. (m/v, 15-40 jaar) - ZaynLove10
    Reiziger 4. (m/v, 15-40 jaar) - Nyan
    Reiziger 5. (m/v, 15-40 jaar) - THGx
    Reiziger 6. (m/v, 15-40 jaar) - Pookieexx
    Reiziger 7. (m/v, 15-40 jaar) - Supahvisje
    Reiziger 8. (m/v, 15-40 jaar) - xMisspaynee
    Reiziger 9. (m/v, 15-40 jaar) - DeadHead
    Reiziger 10. (m/v, 15-40 jaar) - DeadHead
    Reiziger 11. (m/v, 15-40 jaar)


    Nog zin in om een reiziger of begeleider te maken? Ga je gang. ^^

    Invullen graag: ^^
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (graag met foto):
    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.):
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen:

    Alvast bedankt x
    EleanorC.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:15 ]


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    Me gaat ook ff meedoen hoor! (A)

    Rol:Vriend(in)
    Volledige naam: Angelo Kay Anders
    Bijnaam: Angel - afkorting Angelo scheelt weinig xD-
    Leeftijd:19
    Karakter: Wantrouwd mensen die hij niet kent en, houd van gitaar spelen, tekenen en zingen - maar weet niemand.
    Uiterlijk (graag met foto):

    (die neusring heeft hij niet, die in zijn lip wel)
    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.): Frankrijk > Parijs > Eiffeltoren.
    Familie: Moeder, en hij had een vader en broer maar die zijn omgekomen bij een auto ongeluk.
    Extra: Is sterk en houd daarom ook van vechtsporten. Is ook snel en lenig. Word ook emo genoemd omdat hij er zo uitziet maar is het niet.
    Waarschuwen: JAAAAHH :3

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:10 ]

    Shiiiiit. -slaat hoofd tegen het toetsenbord-
    Ik was klaar met de rol van de begeleider, klik ik hem weg. D:


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Shiiiiit. -slaat hoofd tegen het toetsenbord-
    Ik was klaar met de rol van de begeleider, klik ik hem weg. D:


    Oh, dat vind ik erg jammer. ): Maar als je hem over wil doen, ik houd nog een plekje voor je vrij.

    X


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    EleanorC schreef:
    (...)

    Oh, dat vind ik erg jammer. ): Maar als je hem over wil doen, ik houd nog een plekje voor je vrij.

    X

    Graag, dat was ik toch al van plan, ik weet nog wel ongeveer wat ik had geschreven. (:


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    (...)
    Graag, dat was ik toch al van plan, ik weet nog wel ongeveer wat ik had geschreven. (:


    Dat is leuk. <3 Ik zal je niet meer lastigvallen nu. ^^
    X


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    Rol: Vriendin 3
    Volledige Naam: Jill(ian) Isabella Mccartney
    Bijnaam: Jillie, Jill.
    Leeftijd: 16
    Karakter: Karakter: Jill is een vrolijk meisje dat ook wel als hyper kan worden gezien. Ze kan heel grappig zijn, door random woorden te zeggen. Sommige mensen vinden haar zelfs kinderachtig, hoewel zij liever zegt: Ik ben het kind zijn tenminste nog niet ontgroeid. Toch kan ze ook heel emotioneel zijn. Ze blijft haar vriendinnen altijd trouw en als ze iets belooft dan komt ze het ook na.
    Ze luistert nooit naar wat andere van haar denken en kan heel goed voor zich zelf zorgen. Natuurlijk heeft ze af en toe wel hulp nodig, maar iedereen kan wel eens een helpende hand gebruiken nietwaar?
    Jill heeft af en toe last van stemmingswisselingen, maar boos komt niet in haar woordenboek voor. Nou meestal niet, want als ze echt boos is kan ze een echte bitch zijn en je zo aan het huilen maken.
    Ze vertrouwt niet snel mensen, en kan daarom gemeen overkomen. Maar dit is ze absoluuut niet. Ze kan ook afstandelijk voerkomen maar dat is exact dezelfde reden als het eerste. Ze lacht meestal om alles, keihard maar een lief lachje. Ze is dol op eten in mooie restaurants en ook om zelf keukenprinses te spelen vind ze niet bepaald erg, ookal haat ze het dat ze het van haar vader heeft overgenomen het koken.
    Ze kan ook opeens verdrietig zijn, als een klein ding haar aan haar zusje herinnert kan ze in huilen uitbarsten.
    Ze doet zich heel sterk voor maar stiekem, is ze dat niet.
    Uiterlijk (liefst bekend persoon en foto): Jill is een knap meisje, al vind ze dat zelf niet. Haar haren krullen af en toe maar als ze de kam er flink doorheen haalt kan het al weg zijn. Haar ogen zijn hemelsblauw, ze lijken net door je ziel heen te kunnen kijken. Stel je de ogen van Niall maar voor alleen dan op een meisje, kortom prachtig. Ze heeft hele lichte sproetjes om haar neus heen.



    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.): Afrika, Kenia, Malindi.
    Familie: Alleen haar ouders nog, maar die spreekt ze niet meer.
    Extra: Jill doet aan kunstschaatsen en ballet, ze is hierdoor heel slank.
    Waarschuwen: Ja graag


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Rol:Vriendin 3
    Volledige naam: Chanel Johnson
    Bijnaam:Coco
    Leeftijd:17
    Karakter:Chanel is aardig en durft veel maar kan soms ook heel verlegen zijn ze houd van shoppen en naar One direction luisteren als ze word uitgescholden geeft ze een grote bek terug, maar tegen haar vriendinnen blijft ze altijd aardig,Alleen zijn vind ze niet leuk en doets soms raare dingen,verder is een opgewekt een vrolijk meisje. Ze is ietwat dromerig maar dat past perfect bij haar lieve uitstraling.
    Ze is echter ook een enorm goede danseres, en tekenaar.
    Verder zal ze altijd voor je opkomen, en zal ze nooit niet-lachen. Hoe rot ze zich in werkelijkheid ook voelt.

    Uiterlijk (graag met foto):http://www.google.be/imgres?q=tumblr_luytf73EVA1qhztk4o1_400_large&num=10&hl=nl&biw=1366&bih=673&tbm=isch&tbnid=1FI2Ju4LcUx8MM:&imgrefurl=http://weheartit.com/entry/18347700&docid=o1XVmDnZ7mGgdM&imgurl=http://data.whicdn.com/images/18347700/tumblr_luytf73EVA1qhztk4o1_400_large.jpg&w=400&h=527&ei=ebvtT-uXBYaw8gOLnZS5DQ&zoom=1&iact=hc&vpx=187&vpy=120&dur=2583&hovh=258&hovw=196&tx=92&ty=175&sig=114098594703926902017&page=1&tbnh=143&tbnw=134&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0,i:71
    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.):Londen
    Familie:ze is enigskind, haar moeder Aímee is een erg vriendelijk persoon en zal je nooit kwaad doen haar vader Nick is altijd gefokust op zijn werk of het voetbal maar verder is hij erg aardig.
    Extra:z heeft een crush op Liam.
    Waarschuwen:Jepp

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:27 ]


    “I don't think it's going to work out. Winning..won't help in any case. Because she came here with me.- Peeta Mellark

    Rol: Vriendin 3
    Volledige naam: Rose Violet Mare
    Bijnaam: Bloem
    Leeftijd: 16
    Karakter: Is graag bezig en heel druk. Ze is koppig en zorgzaam. Ze heeft alles over voor vrienden. Ze heeft gevoel voor humor en is de jongste van de 4. (En ook de minste volwasse.)Ze houdt van dieren en is vegetarisch
    Uiterlijk (graag met foto): zie foto.


    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.):De Niagara waterval
    Familie: Ze heeft een broer haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk
    Extra:Ze werd altijd gepest en Ilona was haar eerste vriendin.Ze is een fan van One Direction maar zo een die normaal tegen ze kan doen en dat ze bij haar niet One Direction zijn maar gewoon Harry, Louis ,Liam ,Zayn en Niall
    Waarschuwen: Ja graag

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:36 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Zo veel voor de derde vriendin. Hoe moet ik daaruit kiezen? (:


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    Rol: Vriendin 3
    Volledige naam: Rose Violet Mare
    Bijnaam: Bloem
    Leeftijd: 16
    Karakter: Is graag bezig en heel druk. Ze is koppig en zorgzaam. Ze heeft alles over voor vrienden. Ze heeft gevoel voor humor en is de jongste van de 4. (En ook de minste volwasse.)Ze houdt van dieren en is vegetarisch en ze is 1.65 m (nog niet volgroeid :) )
    Uiterlijk (graag met foto): zie foto.


    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.)De Niagara waterval
    Familie: Ze heeft een broer haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk
    Extra:Ze werd altijd gepest en Ilona was haar eerste vriendin.Ze is een fan van One Direction maar zo een die normaal tegen ze kan doen en dat ze bij haar niet One Direction zijn maar gewoon Harry, Louis ,Liam ,Zayn en Niall. Ze is ook lenig en doet aan turnen en voetbal.Ze wil later meedoen aan de Olimpische Zomerspelen.
    Waarschuwen: Ja graag

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:52 ]


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Sorry foto bij vorige was verkeerd


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:46 ]


    kindness is never a burden.

    DeadHead schreef:
    Sorry foto bij vorige was verkeerd


    Dank je. Ik zag haar niet.
    X


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    Ik wil wel maar ben te jong :(