• Ilona is 17 en is gek op wandelen en reizen. Samen met 3 andere vriendinnen/vrienden schrijft ze zich in voor een georganiseerde reis om de wereld. Op die reis bezoeken ze allerlei plaatsen en daar moeten ze soms ook voor klimmen. Ilona komt in aanraking met nieuwe culturen en... nieuwe mensen. Ze leert de jongens van One Direction kennen en een nieuw avontuur opent de deuren voor Ilona. En deze keer niet in de Sahara of het Amazone-woud...

    Rollen:
    Vriendin 1. (14 - 19 jaar) - Payneless
    Vriendin 2. (14 - 19 jaar) - Serpentskiss
    Vriendin 3. (14-19 jaar) - Soineanta
    Vriendin 4. (14-19 jaar) - NiallsMofo
    ~
    Max.5
    Begeleider 1. (m/v, ouder dan 20) - Unbroken
    Begeleider 2. (m/v, ouder dan 20) - Kontje
    Begeleider 3. (m/v, ouder dan 20) - Nyan
    ~

    De reizigers komen allemaal voor in het verhaal en hebben een grote rol:
    Max.15
    Reiziger 1. (m/v, 15-40 jaar) - BlinkyMusic
    Reiziger 2. (m/v, 15-40 jaar) - xEques
    Reiziger 3. (m/v, 15-40 jaar) - ZaynLove10
    Reiziger 4. (m/v, 15-40 jaar) - Nyan
    Reiziger 5. (m/v, 15-40 jaar) - THGx
    Reiziger 6. (m/v, 15-40 jaar) - Pookieexx
    Reiziger 7. (m/v, 15-40 jaar) - Supahvisje
    Reiziger 8. (m/v, 15-40 jaar) - xMisspaynee
    Reiziger 9. (m/v, 15-40 jaar) - DeadHead
    Reiziger 10. (m/v, 15-40 jaar) - DeadHead
    Reiziger 11. (m/v, 15-40 jaar)


    Nog zin in om een reiziger of begeleider te maken? Ga je gang. ^^

    Invullen graag: ^^
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (graag met foto):
    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.):
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen:

    Alvast bedankt x
    EleanorC.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:15 ]


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    Rol: Vriendin
    Volledige naam: Rosalie Maria Segal
    Bijnaam: Rose
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Rose, is een enorm sociaal meisje dat altijd mensen wil laten lachen. Ze houdt van zingen en doet dat dan ook overal, onder de douche, in de supermarkt.. Ze is niet op haar mondje gevallen.
    Uiterlijk (graag met foto):


    Rosalie is een tenger meisje, terwijl ze heel veel eet. Dat is zowat haar grootste hobby. Ze draagt vaak jurkjes maar een Skinny jeans en Vans kan haar ook bekoren. Ze draagt graag make-up maar niet te oveerdreven.
    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.): Ze is vaak met haar vader (voor zijn werk) naar New York geweest, dat vind ze een geweldige plek.
    Familie: Ze woont samen met haar vader en tweelingszus.
    Extra: /
    Waarschuwen: JAA !

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:14 ]

    Oh, sorry ik ben de leeftijd vergeten kan je die erbij zetten? ^^


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    EleanorC schreef:
    Oh, sorry ik ben de leeftijd vergeten kan je die erbij zetten? ^^



    Ziezo, gebeurd (;
    En je hoeft het rolletje niet te nemen hoor, haha ik verveel me te pletter en dacht hmm laat ik dat eens invullen. Maar ik kan het niet echt haha x'D

    Payneless schreef:
    (...)


    Ziezo, gebeurd (;
    En je hoeft het rolletje niet te nemen hoor, haha ik verveel me te pletter en dacht hmm laat ik dat eens invullen. Maar ik kan het niet echt haha x'D


    Ik vind 'm goed, dank je. ^^


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    vriend 3
    Ik vul hem zo in


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zal ook een vriendin invullen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Vriendin 2
    Volledige naam: Summer Melody Night
    Bijnaam: Summer of Sum
    Leeftijd: 16 jaar en bijna 17
    Karakter: Summer is geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig. Ze raakt rap verdwaald en vergeet vaak waarom ze juist op die plaats is omdat ze met veel dingen tegelijk bezig is. Wat ze nooit vergeet is waarom ze iets doet.
    Uiterlijk (graag met foto):


    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.): Stranden in Australië
    Familie: Ze woont vanaf haar 10de bij haar oudste broer omdat het contact tussen haar en haar ouders niet al te best is.
    Extra: /
    Waarschuwen: Ja tuurlijk (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Vriedin
    Volledige naam:Katie Taylor
    Bijnaam: Kat
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief , brutaal aardig stoer
    Uiterlijk (graag met foto): Ik zou niet weten hoe ik een foto moet toevoegen maar : Bruin lang haar groene ogen
    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.): De rijstvelden in china ( weet niet waarom het is zooo gaaf)
    Familie: 1 Zusje en vader en moeder
    Extra: Nope
    Waarschuwen: JAAAAAAHHHAAAHHH!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:36 ]

    Rol: Vriend 3
    Volledige naam: Afira Finucci
    Bijnaam: Afie, Afier
    Leeftijd: 16
    Karakter: Stil, Behulpzaam, Gesloten voor de hele wereld. Afira kan erg goed dansen. Zingen kan ze wel een beetje. Ze oefent hier ook elke dag op.
    Uiterlijk (graag met foto):


    Afira is 1 meter 75, eet best wel veel, maar is toch slank. Ze draagt vaak wit en zwart. Haar favoriete outfit is een zwarte top, een groen rokje, een kapotte zwarte panty en zwarte plateaulaarzen. Haar make-up is nooit erg uitgebreid. Er zijn zelfs dagen dat ze helemaal geen make-up draagt.
    Favoriete plaats in de wereld:
    Toren van Pisa, Pisa, Italië
    London Eye, London, England
    Familie: Ze woont alleen, want haar ouders zijn allebei druks en alcohol verslaafden en zitten in een opvangcentrum.
    Extra: Afira is verslaafd aan energy drink, maar drinkt het niet zo vaak.
    Waarschuwen: Jep


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Vriendin 2
    Volledige naam: Quinty Hermonny (spreek uit harmony) Black
    Bijnaam: Quin of Monny
    Leeftijd: 16
    Karakter: Stoer, komt uit voor mening, is grappig en verdedigent
    Uiterlijk (graag met foto):Quinty
    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.): Verlaten trein rails
    Familie: Moeder en vader
    Extra: Ze is heel mooi maar ontkent het altijd
    Waarschuwen: Heel graag

    Invullen graag: ^^
    Rol: je mag kiezern :3
    Volledige naam: Mary-ann Kate Josephs
    Bijnaam:May
    Leeftijd: 15
    Karakter:Klunzig,avontuurlijk,vertrouwelijk,kun je makkelijk voor de gek houden
    Uiterlijk (graag met foto):


    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.):
    Ireland,Himalaya ,ergens met veel natuur
    Familie: Oudere broer's moeder en vader
    Extra: Houd van stille muziek en valt op schattige jongens
    Waarschuwen: jep :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb geen inspiratie voor een personage, maar wil je mij wel waarschuwen? Echt een origineel idee!


    People change, memory's don't.


    Hier hebben we onze 2de begeleider, Gaye Phelan. Weliswaar wordt ze ook Phelie genoemd, maar dat hoort ze liever toch niet.
    Ze heeft al bijna 20 strenge winters meegemaakt, wat ze overigens niet héel erg vind. Het liefst brengt ze de hele dag door tussen de bergen, of op het platteland. Je zal haar dus ook voor geen geld van de wereld in een appartementje krijgen, waarmee ik eigenlijk op doel dat ze geen stadmens is.
    Ze is speels, maar zeker niet ordinair. Als het nodig is om een groep tot stilte te krijgen, staat ze daar zeker voor klaar.
    Ze staat open om een eigen mening te geven, en een gevoel voor humor heeft ze zeker.
    Haar natuurlijke haarkleur is rossing tot rood, waardoor haar obscure (donkergroene) ogen er perfect kunnen uitblinken. Door de vreemde kleuren die gecombineerd worden, valt ze erg hard op in haar omgeving. Ze heeft een krijtwitte huid, en laat haar haar altijd in grote golven over haar rug walsen. (Ze heeft enkele sproeten in haar gezicht) Gaye gebruikt niet al te lichte of vrolijke kleuren in haar kledij, omdat dat niet erg aantrekkelijk staat bij haar felle haarkleur. Armbanden komen zeker van toepassing, maar de rest hangt toch alleen maar in de weg.
    Ze heeft een broertje van vijf jaar oud, hij verblijft bij zijn tante totdat Gaye weer naar huis toekeert.
    Gaye haalde de hoogste cijfers tijdens geschiedenis, dus ze zou een geweldige gids zijn, als men iets vraagt over een gebied, of dergelijke, kan ze er altijd een antwoord op geven.


    Waarschuwen zou ik appreciëren.


    --

    Rol: Vriendin 3
    Volledige naam: Taylor Aire McGullivan
    Bijnaam: Tay
    Leeftijd: 17
    Karakter: Taylor zegt altijd wat op haar hart ligt, en ookal komt dat er af en toe een beetje bitcherig uit, ze weet zich er (bijna) altijd wel uit te praten. Ook staat ze altijd voor haar vriendinnen klaar, en moet ze van opgetutte barbiepoppen niks hebben. Als je haar beter leert kennen kan je enorm met haar lachen om de meest rare dingen, maar ze kan ook heel rustig zijn, bijvoorbeeld als ze muziek luistert. Verder is ze dol op fotograferen, en houd ze er ook heel erg van om kleding te mixen en matchen.
    Uiterlijk (graag met foto):


    Favoriete plaats in de wereld: Haar favoriete land is Bolivia, maar haar echte favoriete plek is de Mount Everest, die bovenaan haar 'try before you die'-lijst staat.
    Familie: Haar ouders waren gescheiden, maar toen haar vader, waar ze sinds de scheiding woonde, overleed trok ze noodgedwongen bij haar moeder en broer (Louis James McGullivan) in, wat nog wel eens voor conflicten tussen haar moeder en haar oplevert.
    Extra: Vroeger is Taylor best wel gepest omdat ze op de één of andere manier 'anders' was dan de anderen, en daarom vind ze het best moeilijk om mensen te vertrouwen.
    Waarschuwen: Doe maar! Klinkt super leuk!

    Als je nog meer moet weten hoor ik het wel :'D
    Rol: Reiziger
    Volledige naam: Celeste Rose Brooks
    Bijnaam: Cece, Rosie
    Leeftijd: 17
    Karakter: Celeste is enorm fantasierijk, en laat dat ook aan alle kanten merken. Als iemand haar niet tegenhoud kan ze zo de hele dag vol kletsen over eenhoorns en regenbogen. Maar het liefst zit ze in haar eigen wereldje dat bestaat uit lezen, schrijven en muziek. Zelf speelt ze ook gitaar, het liefst dag en nacht lang als het kon. Verder is ze heel down to earth, maar heeft ze er wel veel moeite mee haar gevoelens onder woorden te brengen.
    Uiterlijk (graag met foto):


    Favoriete plaats in de wereld: Zonder twijfel
    Familie: Celeste heeft haar vader nooit gekend. Nadat haar moeder aan hem vertelde dat ze zwanger was van Celeste, vertrok hij met de noorderzon en heeft ze hem nooit weer gezien. Niet dat ze behoefte heeft aan een vader, want sinds een jaar heeft haar moeder een vriend waarmee Celeste het heel goed kan vinden.
    Extra: Ze heeft sinds haar 7e al het idee dat ze een wereldreis wil gaan maken.
    Waarschuwen: Ja graag!

    Wanner ga je beginnen? Ik ben heel erg benieuwd, het lijkt me echt een leuk verhaal! x

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:23 ]


    What’s tasty in Busan?

    Rol:
    Vriend(in) 3
    Volledige naam:
    Alex Daniël Móre
    Bijnaam:
    Alexy
    Leeftijd:
    18 jaar
    Karakter:
    Lief, hij voelt zich vaak beschermend over z'n vrienden/vriendinnen, hij is vaak enthousiast en wou daarom ook mee op wereldreis, met Ilona.
    Uiterlijk (graag met foto):


    Favoriete plaats in de wereld (stad,land,continent,toren,berg ect.):
    Afrika, omdat hij de natuur daar fascinerend vind.
    Familie:
    Een broer, Luke die is verhuist naar Azië op zijn twintigste zodat hij arme kinderen kon helpen, en nu heeft Luke zijn eigen stichting. Een moeder, Olivia, en een vader; Daniël.
    Extra:
    Alex doet aan boksen en is heel lenig.
    Waarschuwen:
    Yes, please.


    Zoiets?

    xx

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:51 ]


    Het orakel van Delphi.