• Volgens het volgende nieuwsbericht (Klik hier om hem te lezen) is de kans groot dat ACTA alsnog doorgaat.
    Persoonlijk vind ik dit tegen de regels ingaan. Er is democratisch besloten om het niet in te voeren, doordat de vrijheid van de mens teveel zou worden aangetast en nu wil iemand alsnog ACTA in gaan voeren door het gewoon te forceren.
    Doormiddel van ACTA (Anti-Counterfeiting Trade Agreement) krijgt de overheid de mogelijkheid om alles en dan ook echt ALLES wat we doen bij te houden, te volgen en te controlleren. Ze mogen alles verbieden wat hun in de weg staat en daarvoor alleen een stomme reden te geven (vergelijk het met het sluiten van megaupload wat ook nergens op sloeg).
    Ik vind dat dit gewoon niet kan, het tast je vrijheid aan en dat is toch echt een grondwet.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eerst zien, dan geloven


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Eerst zien, dan geloven

    Dat zullen we heel snel weten want die kerel gaat volgende week zijn speech houden en als dat de leden beinvloed en van mening veranderd krijgen we problemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    FUUUUUUUU.
    Als dat er komt :C


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    They better be joking.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind dat dit gewoon niet kan, het tast je vrijheid aan en dat is toch echt een grondwet.

    Inderdaad.

    Voor de mensen die het bedacht hebben:


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Inderdaad.

    Voor de mensen die het bedacht hebben:


    Omg, yes. I totally agree with Jack!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nederland zou er niet aan meedoen. Ik had juist weer van mijn broer gehoord dat als Nederlands ergens niet mee akkoord gaat het nergens in Europa word ingevoerd. of het waar is weet ik ook niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    We zien het wel. Als het wel doorgaat, weten we dus hoe het daadwerkelijk gesteld is met onze vrijheid.


    Til hug og blod.

    RainbowShine schreef:
    Nederland zou er niet aan meedoen. Ik had juist weer van mijn broer gehoord dat als Nederlands ergens niet mee akkoord gaat het nergens in Europa word ingevoerd. of het waar is weet ik ook niet.

    Dat klopt denk ik niet, maar ACTA is uiteindelijk wel weg gestemd ja. Probleem is alleen nu dat iemand het forceren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mirkwood schreef:
    We zien het wel. Als het wel doorgaat, weten we dus hoe het daadwerkelijk gesteld is met onze vrijheid.

    Dan kan ik al zeggen dat er serieuze protesten komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Big Brother is coming. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dan kan ik al zeggen dat er serieuze protesten komen.


    Vast... Maar erg dubbel en waarschijnlijk al veel en veel te laat. Mensen weten allang dat er dit soort dingen aankomen, maar er zijn maar kleine groepen die ook daadwerkelijk geprotesteerd hebben. Ben benieuwd wat daar nog uit gaat komen.


    Til hug og blod.

    Freerunner schreef:
    Big Brother is coming. (cat)


    Big Brother is er grotendeels al. In bijna alle straten hangen camera's (zeker in de grotere steden), grote onderdelen dan je zou denken in wat je online doet of op je pc worden gezien of gecontroleerd, alle gegevens die ze vanaf je geboorte al hebben... In principe weten ze bijna alles al, dit is alleen een van de weinige vensters die ze iets langer duurt om onder controle te krijgen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:31 ]


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Vast... Maar erg dubbel en waarschijnlijk al veel en veel te laat. Mensen weten allang dat er dit soort dingen aankomen, maar er zijn maar kleine groepen die ook daadwerkelijk geprotesteerd hebben. Ben benieuwd wat daar nog uit gaat komen.

    Het probleem is dat niet genoeg mensen het weten. De kranten zullen de belangrijkste dingen niet schrijven/vertellen en de standaard nederlander let er niet op/negeert het.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Big Brother is er grotendeels al. In bijna alle straten hangen camera's (zeker in de grotere steden), grote onderdelen dan je zou denken in wat je online doet of op je pc worden gezien of gecontroleerd, alle gegevens die ze vanaf je geboorte al hebben... In principe weten ze bijna alles al, dit is alleen een van de weinige vensters die ze iets langer duurt om onder controle te krijgen.


    I know :')
    Maar toch blijft dit nieuwe instrument dan best een beetje creepy.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.