• Ik weet niet of hier al een topic over is, maar ik moest toch eventjes delen, haha.


    There's power in the words you whisper.

    lol
    truexD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Springfield schreef:
    Het is wel zo.
    Maar dat is niet alleen met JB, hoor. :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    DarkSavior schreef:
    Truth. Punt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HAHAH, oke, ergens zit er humor in.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kingsley is een held haha


    Alleen maar tranen van geluk

    Hahaha, wel grappig, al moet ik over dat soort dingen niets zeggen aangezien ik droom van fictieve personages, wat nóg hopelozer is (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    How much I adore him hahaha.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Damn right.

    Ik zag laatst dat JB zijn diploma heeft gehaald en in Amerika of zo zag je een meisje gillen * exact quote van wat ik nog weet *:
    'OMYGOD JUSTIN I LOVE YOU! WE'RE GONNA MARRY FOR SURE LATER! I JUST KNOW! I LOVE YOU JUSTIN!'
    En zo was ik:



    Toen dacht ik erover na. Als hij écht met al die meiden zou trouwen zouden ze allemaal niet blij zijn omdat hij dan vreemd zou gaan. En ze willen toch alleen maar dat de meid dude gelukkig is? Dan moeten ze zich niet zo aan hem opdringen.

    Thankgod ben ik imuun [hoe the hell spel je dat woord?] voor de Bieber-fever. Of die van 1D. Of Twilight.

    MadameParis schreef:
    Genius.


    26 - 02 - '16