• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???


    The WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 22:21 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wow, de Belgische commentator is wel érg hard voor Gomez --


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Tuurlijk; Cris baalde gister ook, wilde niets zeggen etc. Hij begint nu weer wat bij te trekken maar zijn ego is wel wat gekrenkt. Het komt goed met je schatje; door dik en dun hè. Don't forget.


    Zal een gezellige nacht worden als ze verliezen :( hoe was jou nacht? Kan ik me voorbereiden :)


    ~

    Een jongen op Fb zit me te stalken. Hoe duidelijk geïrriteerd kan ik zijn en dan houdt hij opeens van me. Hij wilde ook al met me trouwen. Brr. Geen haar op mijn hoofd. En geloof me; ik heb heel veel haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Wow, de Belgische commentator is wel érg hard voor Gomez --


    Wat zegt ie? ;s


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Een jongen op Fb zit me te stalken. Hoe duidelijk geïrriteerd kan ik zijn en dan houdt hij opeens van me. Hij wilde ook al met me trouwen. Brr. Geen haar op mijn hoofd. En geloof me; ik heb heel veel haar.


    Omg eng:S


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Zal een gezellige nacht worden als ze verliezen :( hoe was jou nacht? Kan ik me voorbereiden :)


    Ik kon slapen maar bezeerde mijn schouder :'). Mijn nacht was angstig rustig. Hij was ook pas laat thuis en heeft eigenlijk niet geslapen. Vandaag wat zinloos gehangen maar erover gepraat heeft hij nog niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mensen, ik ga weer. [wedstrijd beneden afkijken, daarna VI Oranje & dan slapen]
    Ik hoop morgenochtend nog even online te kunnen zijn!

    Boutella schreef:
    Een jongen op Fb zit me te stalken. Hoe duidelijk geïrriteerd kan ik zijn en dan houdt hij opeens van me. Hij wilde ook al met me trouwen. Brr. Geen haar op mijn hoofd. En geloof me; ik heb heel veel haar.


    Hij wil met je trouwen? En hij houd van je dat zijn wel leuke complimenten ;p Maar helaas voor hem ben je al van Cris -a-


    Hope is the only thing stronger then fear.

    Khedira schreef:
    (...)

    Omg eng:S


    En als je weet hoe hij eruit ziet helemaal. Heb je Fb?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    SAMIIII TOEEEEEW NOOOUUUUUUUU


    ~

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Wat zegt ie? ;s


    Alles wat Reus nu doet wordt vergeleken met wat Gomez net deed, wat al helemaal nergens op slaat, en het is -volgens hem dan- ook allemaal veel beter ^^

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 22:02 ]


    The truth may be orange!

    De KnuffelFooties :$ ! want knuffels blijf ik jullie toch wel noemen because i love you guys ! :3


    ars moriendi

    Je wilt niet weten hoe ik de chips hier op eet.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Muller schreef:
    (...)

    Hij wil met je trouwen? En hij houd van je dat zijn wel leuke complimenten ;p Maar helaas voor hem ben je al van Cris -a-


    Grote grappenmaker. Hij is echt beangstigend. Hij doet dit al weken en heeft me al drie keer serieus ten huwelijk gevraagd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Fierte schreef:
    Mensen, ik ga weer. [wedstrijd beneden afkijken, daarna VI Oranje & dan slapen]
    Ik hoop morgenochtend nog even online te kunnen zijn!


    byeee babe, slaaplekker met je foetie straks(flower)


    ~