• Ik wil eigenlijk beginnen met een nieuwe [horror] story gebaseerd op deze twee liedjes:



    Ik heb al een "echte" lopende story, een op pauze waar ik denk ik niets meer mee ga doen en twee picture story's. twee van de vier lopen redelijk goed. Ik heb alleen voor eentje weinig inspiratie meer en ik heb juist veel nieuwe. Ik wil die dus niet kwijtraken.
    Zal ik die story maken of niet?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 18:46 ]

    Gewoon doen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sure, waarom niet? c:

    Ik denk dat ik 'm wel ga maken.
    Zal ik de story in het Nederlands of Engels doen?
    Oefen ik gelijk met Engels en dan vind ik het ook wat spannender klinken. :')

    Dragneel schreef:
    Ik denk dat ik 'm wel ga maken.
    Zal ik de story in het Nederlands of Engels doen?
    Oefen ik gelijk met Engels en dan vind ik het ook wat spannender klinken. :')


    Engels, lukt dat wel? Je schrijft I al met een kleine letter namelijk ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Engels, lukt dat wel? Je schrijft I al met een kleine letter namelijk ;x

    Ik dacht al dat er iets fout mee was! Nu weet ik het dus. x"d
    Ik ben idd pas 11 en ik weet niet of het me gaat lukken. Proberen kan geen kwaad, of toch Nederlands?

    Dragneel schreef:
    Ik denk dat ik 'm wel ga maken.
    Zal ik de story in het Nederlands of Engels doen?
    Oefen ik gelijk met Engels en dan vind ik het ook wat spannender klinken. :')
    '

    Nederlands! Dan ga ik ook gelijk lezen. En de liedjes zijn echt awesome, heb je er nog meer? :')

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:46 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Smalth schreef:
    (...)'

    Nederlands! Dan ga ik ook gelijk lezen. En de liedjes zijn echt awesome, heb je er nog meer? :')

    Goed, Nederlands.

    Voor meer zou ik rechts kijken bij de video's, zit vast wel iets bij.
    Ik ga beginnen met personages.
    De naam heb ik al:
    Let's play hide and seek.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:56 ]

    Smalth schreef:
    (...)'

    Nederlands! Dan ga ik ook gelijk lezen. En de liedjes zijn echt awesome, heb je er nog meer? :')


    Das gewoon vocaloid, even googlen en youtbue en voila.

    En ik zou echt Nederlands doen, je bent 11, ik denk dat je jezelf beter kan verwoorden in het Nederlands omdat je Engelse woordenschat dan nogniet zo groot is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Das gewoon vocaloid, even googlen en youtbue en voila.

    En ik zou echt Nederlands doen, je bent 11, ik denk dat je jezelf beter kan verwoorden in het Nederlands omdat je Engelse woordenschat dan nogniet zo groot is.

    Die is eigenlijk vrij groot.
    Iig, ik ben begonnen in het Nederlands. Klik.