• Domme vraag maar goed, lol. Mijn hele klerenkast ligt ondertussen op de grond. Ik heb dit nu. Ja lelijke spiegelfoto maar goed, dat kon niet anders ;'D Zou dit goed zijn?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 17:27 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Lol ja klopt, probleem is dat die rokjes er volgens mij op gemaakt zijn om zo te zitten. ;'D


    Tsja, vind het niet zo netjes staan :P Rokje mag wel tot halverwege je bovenbenen komen als je naar zoiets gaat vind ik. (: Heb zelf ook een kokerrok en die is ook niet tot nét over mijn kont en je kanhem gewoon wat lager trekken natuurlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mooi! (:
    Aanhouden, of ik doe je wat (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik vind het mooi, moet je zeker aantrekken! ^^

    Staat goed :P

    Ik doe gewoon een witte broek aan, een zwart shirtje, met aan rechts een korte mouw en links strapless en mijn sneakers :P Haartjes in een staart opgestoken met een vlinder erin. Niks speciaals, gewoon wat ik altijd draag, maar wel goed voor een gelegenheid. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.