• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging, penaltyreeks)
    Duitsland - Italië.

    Finale
    Spanje - ???


    The footie girls
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká


    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 16:36 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Meh, ik moet nog anderhalf uur wachten voor ik wat te eten krijg --


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb gegeten laten we het daarbij houden ;') Ik hou er niet van als mensen mijn eten klaarmaken. Hahaha.


    hahahhaxD Wat heb je gegeten dan? Wij hadden Chicken Tonight Hawaii:) I like that:)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hahahhaxD Wat heb je gegeten dan? Wij hadden Chicken Tonight Hawaii:) I like that:)


    Pff, ik wil dat ook
    ik had snijbonen met aardappels en een rundervink

    VanDerVaart schreef:
    (...)

    Pff, ik wil dat ook
    ik had snijbonen met aardappels en een rundervink


    Jakkes:$ Ik vind snijbonen, sperziebonen en al dat soort bonen verschrikkelijk:$


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    hahahhaxD Wat heb je gegeten dan? Wij hadden Chicken Tonight Hawaii:) I like that:)


    Gewoon mie, kip, prei, pindasaus zodat het allemaal lekker aan elkaar plakt, Brr. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Jakkes:$ Ik vind snijbonen, sperziebonen en al dat soort bonen verschrikkelijk:$

    Ach, ik heb er geen problemen mee
    and I liked de rundervink :Y)

    Van het weekend mag ik dus drie dagen zelf koken. Next problem. Wat ga ik maken? Geen fastfood want ik hou niet van vet eten :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Pasta ??

    VanDerVaart schreef:
    Pasta ??


    Jaaa Spaghettie:Y)


    ~

    VanDerVaart schreef:
    Pasta ??



    Zo simpel, hahaha. Ik wil iets eten wat ik nooit krijg; iets bijzonders, haha.
    Pizza gaan we 's nachts bestellen :') Bij de bezorgbeer, ken je dat? Dat zijn jongens op een scooter met een berenhelm :') Echt geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)


    Zo simpel, hahaha. Ik wil iets eten wat ik nooit krijg; iets bijzonders, haha.
    Pizza gaan we 's nachts bestellen :') Bij de bezorgbeer, ken je dat? Dat zijn jongens op een scooter met een berenhelm :') Echt geweldig.

    Ja, die zie ik heel vaak langsrijden haha :')

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, die zie ik heel vaak langsrijden haha :')



    Wij kennen zo'n jongen; een Afrikaan Ali en hij is echt geweldig. Komt uit Kameroen maar praat surinaams. Altijd als ik met vrienden bestel krijgt hij honing van ons. Lekker simpel joch. Hahaha. Ik vind ze echt geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)


    Zo simpel, hahaha. Ik wil iets eten wat ik nooit krijg; iets bijzonders, haha.
    Pizza gaan we 's nachts bestellen :') Bij de bezorgbeer, ken je dat? Dat zijn jongens op een scooter met een berenhelm :') Echt geweldig.


    Echt?:OxD


    ~

    Boutella schreef:
    Van het weekend mag ik dus drie dagen zelf koken. Next problem. Wat ga ik maken? Geen fastfood want ik hou niet van vet eten :')


    Pasta is altijd lekker en ook niet al te moeilijk (: of maak zelf pizza?


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Pasta is altijd lekker en ook niet al te moeilijk (: of maak zelf pizza?


    Geen pizza; die bestel ik ^^ Voor die helmen doe ik alles :')

    Hahaha. Maar misschien doe ik wel pasta maar ik eet dat niet drie dagen I guess.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."